Mn vrije middagje van donderdag verplaatst naar vanmiddag en dan maar een ritje Westerbork...
Noor, dan heeft je knie wel echt een flinke klap gehad zeg. Mootje, goed bezig!! Wat voor salade heb je gemaakt? Bianca, he meis kop op! Evie, Ibiza is wel echt super vet!!!! Joki, gave foto's!!!
Ka, Echt balen dat Vos er niet in wil Succes met dat roteind rijden! Een salade van volkoren pasta, haricot verts, cherrytomaatjes en een gerookte pepermakreel in een dressing van huttenkase en rode pesto!
Mo ik snap niet dat ze je raar aankijken, dat is toch lekker en gezond! TG lange rit voor de boeg. Echt balen dat de vos niet wil Noor wordt het nu wel al wat beter dan?
hier gaat het weer wat beter, gelukkig
AntheaV
Geplaatst: 08-05-12 10:02
Mootje: Op de makreel na klinkt het erg lekker TG: Succes met de lange rit
Zou ik hier ook mee mogen praten? Ben komende zomer op redelijk wat SGW's te vinden en het lijkt me leuk om dan wat meer mensen te kennen/herkennen en ook gewoon gezellig. Ik wacht even op jullie toestemming voordat ik een heel voorstel verhaal typ
Bianca Karen jammer dat je vos op moet halen! Succes met de hele reis.
Wat een mooi weer vandaag, dan is het niet erg als je de hele dag buiten moet zijn. Vanavond voor het eerst maar de L2 proef helemaal oefenen...Ben benieuwd of dat wel gaat lukken.
Danielle succes moet oefenen maar het gaat vast goed! Of wil je hem uit je hoofd rijden?
mistid
Geplaatst: 08-05-12 10:30
bvw schreef:
Morgen! heb een vreselijke dip, gister dressuur gereden en het was weer huilen. Moeder die het niet begrijpt en nu dus ook enorme ruzie over al mijn beperkingen
Wat vervelend dat het echt niet wil! Je bent altijd welkom om op Beau te komen rijden he
Karen, wat balen dat de Vos nog niet wil... Anthea, oliebol zeg van Draakje haar benen! Welkom Rosa
Wakker, nu een uur tijd om klaar te maken en dan richting werk.
Ja hoor kan wel lopen, maar dan zakt het bloed meteen in de zwelling onder mijn knie en dat voelt een beetje alsof iemand er met een mes in zit te porren. Maar verder gaat het prima. Gewoon ff rustig aan.
TG wat jammer dat de vos echt niet wil... Hoe ga je het nu doen? BVW kop op! Je kunt het vast wel meid, ik kan niet geloven dat het zo erg is als jij nu doet vermoeden. Joki leuke foto's! Bij jou vind ik van de serie de eerste trouwens het leukste. Rosa hallo Noor balen van je knie zeg! Toch goed gekneusd dus?
Viesje gisteren aan de lange lijnen gehad en eindelijk lijkt het kwartje gevallen. Ik kon al veel beter sturen, ik kon hem lager instellen, hoger instellen, inbuigen en ook normaal laten halthouden (vindt hij nogal spannend als ik erachter of ernaast sta, dus dat is heel lastig aan de lange lijnen) en dan weer actief wegstappen Vanavond wil ik er eigenlijk weer op, maar ik weet niet zeker of ik morgen tijd heb om te komen (moet op hond passen want er is niemand thuis) en dus kan het niet heel erg intensief zijn. Achja, vindt hij vast niet erg
Rosa_
Geplaatst: 08-05-12 10:49
Ik ben Rosa, 22 jaar en woon in Groningen waar ik ook studeer (HBO Rechten). Mijn paardje staat op een pensionstal bij vlakbij mijn ouders (Ter idzard, naast Wolvega). Door de weeks reis ik daarom 2 keer op en neer (2 uur, jaja je moet wat voor je sport over hebben) om te trainen en vrijdag, zaterdag, zondag ben ik ook altijd thuis. Momenteel loop ik 40 uur in de week stage dus is het allemaal béétje plannen en regelen, maar gaat redelijk. Die stage loop ik bij een gemeente naast Groningen.
Ik heb mijn paard sinds maart 2011, daarvoor ander paardje gehad waarmee ik paar SGW's heb gereden en met de pony ook. We zijn nu M2 startgerechtigd, maar ik blijf nog even lekker in het M1 want heb geen haast en zie haar liever nog wat beter bevestigd in de contragalop en travers. Dit seizoen crossen we in het B en we zijn nu 2 keer gestart. Winch heeft met haar vorige eigenaresse ook al veel gecrosst en ze vind het geweldig. Ik rijd ook nog wel eens wat andere paardjes voor mensen, maar momenteel niet zoveel want die stage is nogal veel.
Verder verdeel ik mijn momenteel spaarzame vrije tijd over vriendinnetjes, winkelen, uitgaan, films kijken en een lieve jongen. Nou, denk dat jullie nu wel een aardig beeld van me hebben.
Anthea, wat naar van de benen van je paard! Je liep nog wel zo mooi te smeren met je koelingsspul toen die vrouw om haar geld kwam vragen haha.
Rosa, Mijn opa komt uit Ter Idzard Anne, Gaaf dat de lange lijnen zo goed ging! Toen ik een paard had, deed ik eigenlijk niets anders dan rijden... De rest kon mij nooit zo bekoren