[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 18:26

Joki: Tegen dat 'probleem' loop ik ook aan met mijn paard.
Noor en Margriet: Mooie foto's
Tientjeh: Jammer dat die van jou niet zo leuk geworden is. Was er van iedereen maar 1 gemaakt?

Mijn tentamen ging...ehhh geen idee. Ik hoop dat ik hem gehaald heb maar er valt weinig over te zeggen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 19:19

Ik zie hele leuke foto's voorbij komen. Vooral die met het blaadje op het hoofd.

@ Noor balen dat Jer zo in het parcours doet.
@ JN jammer dat Jipje zo bang was.
@ Lielle er staan gave sprongen in Londen

Ik heb net La Diva gereden en La Diva deed net alsof zij nog nooit een slootje had gezien waardoor ik er bijna afkukelde.(slootje ligt al een maand of zo in de bak en we springen er wekelijks wel een keer overheen maar ja het kan natuurlijk opeens doodeng zijn :( ) Beetje boos geworden maar blijkbaar zaten er slootspoken op dus het duurde even voordat ik haar had overtuigd dat meewerken wel op prijs werd gesteld. Uiteindelijk ging het weer normaal.
Verder ben ik megaverkouden en alle holtes lopen lekker vol. Maar even aankijken en anders weer een bezoekje HA voor de 2e keer dit jaar :o

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 19:28

goeiemiddag

Leuke foto's Evi. Inderdaad op die ene heeft ie een heel schattig hoofd.
Margriet W had er dus zin in?
Geeft niets Noor, ik zie toch ook wel eens dingen over het hoofd :)
Wat een gave foto's allemaal!!!
Annetje is mooi bruin van het leren in de zon... ik ben jaloers.. ben wit, wordt rood, vervel en ben weer wit
Balen Caro dat je zo verkouden bent. En je paard niet helemaal mee wou werken

Ik ben net terug. Dierenarts heeft gekeken maar in stap en draf aan de hand was Zeus niet kreupel. Toen foto's gemaakt alles keurig in orde. Beentje geschoren en pees echo gemaakt en alle 3 de pezen waren perfect. Tijdens het scheren zagen we een sneetje waar meneer zich geraakt heeft en wat door zijn (al weinige) haar niet te zien was. Meneer was super braaf en vond alles best. Enige wat ze niet kunnen zeggen is of er een schiefel gaat komen. Die komt meestal binnen nu en 2 weken. Voor de rest was alles keurig in orde. Wel moet meneer een week lang op de wei en mag hij niet gereden worden om de belastig zo min mogelijk te houden. Volgende week even kijken of het dunner is geworden en deze week zo vaak mogelijk koelen en Compa gel of klei erop. Na een week kijken of ik er weer op mag.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 19:31

:wave:

Wat ik nog onthouden heb van de laatste 10 blz..

Noor: Wat een mooie tattoo :) Fijn dat het allemaal zo meeviel! Leuk dat je nog steeds vriendinnen bent met een vroeger penvriendinnetje!
Laura: Leuk dat de Scandic het zo makkelijk oppakt.
Evelien: Wat een actie zeg :oo Hoe is het nu met de tenen van je vriend?
Shanouk: Wat een nare wending opeens... Het is dus niet te genezen? Kunnen ze ook iets zeggen over de hoeveelheid pijn die ze hieraan heeft? Ik hoop heel erg voor jullie dat je nog wel gewoon kunt blijven rijden :(:)
Sannn: Wat stom van je toets waar je een goed gevoel over had.. :\
Sussie: Balen van je ontsteking en pijn. Hopelijk knap je nu snel op!
Evie: Dat blaadje is wel echt hilarisch :))
MM: Lijkt dus mee te vallen! Hopelijk is hij na 2 weken weer helemaal goed!

Daar was ik weer :D
Iets te veel leuke dingen gedaan de laatste tijd om fanatiek bij te lezen :D Donderdag dus naar Den Bosch gegaan en met Joost naar een huis gekeken (hij zit nu in een tijdelijk huurhuis). Was een leuk huis, maar hij heeft geen haast en er waren mensen die al voor de 3e keer :+ kwamen kijken.. Vrijdagavond met Joost naar Eindhoven gegaan. Had nog een hotelbon en lekker uit eten geweest en nachtje in Eindhoven geslapen. Zaterdag naar Hengelo (stal mesten en even geholpen met AB-spuitje voor GG, zijn navel was wat dik..) Inmiddels weer zoals het hoort. En daarna naar Diepenveen gegaan. Mijn ouders zijn op vakantie dus hadden lekker het huis voor ons alleen daar. Met 2 vriendinnen van mij afgesproken en weer weer lekker een hapje gegeten en daarna naar hele mooie shows van Deventer op Stelten gekeken. Was heel gaaf! Echt een heel leuk festival, sfeer is heel erg goed en gewoon echt leuke shows. Vooral deze mannen waren zo goed. Waren enorme hoge wiebelpalen waarop ze (niet gezekerd) verschillende stunts uithaalden http://www.nufoto.nl/fotos/220297/gevaa ... elten.html Daarna nog drankjes gedaan en om half 4 (komt de laatste tijd iets te vaak voor :o ) het licht uitgedaan.

Mijn bachelorscriptie (8 juni ingeleverd) nog steeds niet terug.. Dus daar is het nu een beetje wachten op. Als ik die niet meer hoef aan te passen heb ik vakantie en anders moet ik nog even aan de bak ;)

GG vandaag ook nog op de foto gezet, zo ziet ie er nu uit: [KS-ITP] Gentle Genius 6,5 week oud
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 04-07-11 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt

caro29

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 19:31

@MM dat is goed nieuws dat er niks erg was. Goed koelen en lekker op de wei.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 19:32

Gelukkig valt het dus mee Marijke! Hopelijk blijft de schiefel uit...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 19:42

Sorry even een ego post, morgen ben ik pas na 2 uur vrij, collega stond met een klapper op de vluchtstrook en is van achter aan gereden met als gevolg auto in puin container zag er als een blink sardientjes uit, collega heeft 'gelukkig niks' andere man wel die is met de trauma heli weg gevoerd omdat hij klem zat.

Sim zal vanaaf ff je mail beantwoorden ;)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 19:44

Heb schoonvader ook zo ver gekregen dat als ik morgen aan het werk ben hij Zeus blijft koelen. :D Als ik voor en na het werk koel en dan savonds nog 2 keer komen we op 6 keer koelen per dag.
Die schiefel blijf ik gewoon weg sturen .. ;) dan komt het vast goed.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 20:08

Wel bijgelezen, weinig onthouden :P
Maar gelukkig lijkt het mee te vallen MM
Jeetje, wat schrikken van je collega Corien
en jij hebt idd wel heel veel leuke dingen gedaan Vief :D

Ik heb net de DA aan de lijn gehad, valt gelukkig reuze mee met de grotere kans op het breken van het bot. Het zit wat dat betreft op een gunstige plek, dus daar hoef ik niet bang voor te zijn. Het is idd niet te genezen, maar het moet iets beter kunnen worden dan hoe het nu is. Qua pijn heeft ze die met rijden wel, dat voel ik. Moet wel wat minder kunnen worden dus. Als weidepaard kan ze zowiezo gewoon.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 20:11

Hé girls!
Heb wel bijgelezen maar geen puf om te reageren.
Ik zie ontzettend op tegen donderdag |( heb al 5 dagen bijna niets gegeten en zit mijzelf echt op te vreten.

Moest net wel lachen om dit filmpje :=

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 20:15

Vind het klote voor je Mootje!!
Dat filmpje is inderdaad grappig.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 20:15

Voor Mootje:
Afbeelding

Filmpje is wel hilarisch :))

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 20:27

Onderbuikgevoel Mo? Vooruitzicht op donderdag is idd niet leuk, maar wel nodig naar wat ik begrijp en hopelijk klaart het wel de lucht! Want zo doorgaan als het ging is natuurlijk ook energie-vretend.

Drukke tijd gehad Vief!
Snoek, "gelukkig" zit de cyste voor wat het breekgevaar betreft, op een gunstige plek.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 20:32

Ziet er gevaarlijk uit Vief!
Mootje :(:) Filmpje is erg grappig. :D
MM gelukkig viel het mee met zeus!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 20:38

Vief: drukke tijd gehad zo te lezen. Maar wel leuk!
Mootje: :(:) Sterkte donderdag!
Marijke: gelukkig valt het allemaal mee met Zeus.
Shanouk: gelukkig zit de cyste niet op een gevaarlijk breekpunt.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 20:46

MM: mooie beschermers! Helaas heb ik nog 2 paar voor Caap liggen anders had ik ze wel over willen nemen. Scene heeft ook maat cob van de Styles, een kasteel met korte pijpbeentjes. :Y)
Noor, gefeliciteerd met je prijs!
Sann, hopelijk voel je je alweer wat beter.
Lielle, die foto's zien er goed uit.
Anne, gefeliciteerd!
Eef, mooie foto's!
Sussie :(:)
Noor, mooie foto van Jer!
Margriet, inderdaad jammer dat ze maar zo klein zijn. Ziet er wel leuk uit.
Caro, fijn he zo'n paard. :+
MM, gelukkig valt het allemaal mee! Scene heeft wel een schiefel overgehouden aan zoiets, hij heeft zichzelf aangetikt toen hij voor het eerste bij ons thuis op de wei ging, heel fijn.
Snoek, gelukkig nog een beetje positief nieuws over Vorstin.
Mo :(:) :(:)

Vandaag de DA aan de lijn gehad over Wendel, belde eigenlijk of ze haar al hengstig hadden gespoten maar ze was uit zichzelf hengstig geworden en zaterdag al geinsemineerd. :D
Eindelijk, want ze werd maar niet goed hengstig. Elke keer een ei maar een baarmoeder die potdicht zat. De DA zei al, ze heeft eindelijk het boekje uit waarin staat hoe de cyclus werkt. }:0
Nu hopen dat ze de 19e drachtig wordt gescand!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 21:06

Fijn Eef dat Wendel eindelijk klaar was met der boekje! Hopelijk heeft ze in het boekje ook geleerd hoe een topper gemaakt wordt ;)

Ik heb de cross beschermers al onder voorbehoud van betaling verkocht :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 21:12

Eindelijk goed nieuws wat betreft Wendel haar eieren :P
Nu hopen dat ze straks drachtig is en er volgend jaar een mooi gezond veulen uitkomt!
Mm, dat heb je snel gedaan :) kon je ze niet gewoon terugbrengen, of had je meer dan alleen gepast?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 21:13

muts_marijke schreef:
Annetje is mooi bruin van het leren in de zon... ik ben jaloers.. ben wit, wordt rood, vervel en ben weer wit
*kuch* Nou... :o Dat dacht ik dus. Maar ik kleedde me net om en mijn rug deed me toch pijn! Ik in de spiegel kijken, ben ik dus knalrood op mijn rug. Woeps! Het is ook net of het gewoon door gebrand is, want op mijn buik zit ook een rode streep en ik weet echt zeker dat die er vanmiddag nog niet zat :Y)

Caro's paard vond de sloot ineens heel eng. Ach, houdt je scherp toch! haha

MM goed nieuws dat de pezen in elk geval in orde zijn.

Bah Corien dat is schrikken zeg!

Vief heeft heel veel leuke dingen gedaan

Moo grappig filmpje zeg! :)) En sterkte voor donderdag, hopelijk komen jullie eruit

Evelien fijn dat het waarschijnlijk gelukt is nu!

Vies maak ik me toch echt zorgen over. Het rijden en lopen gaat eigenlijk super. Hij is voorwaarts en loopt in de draf gewoon goed. Echter is hij de laatste dagen ineens super veel terug gevallen. Elke keer als ik hem zie lijkt hij wel nog meer kilo's kwijt. En waardoor? :? Geen idee! Mijn juf/stalbaas snapt er ook niets van en zegt dat ze op de paddock al meer hooi krijgen. Hij is ook echt een pak aan spieren kwijt en dat lijkt me ook niet normaal.
Fysio nog proberen te bellen, want ik wil het sowieso eerst met hem bespreken, maar ik belde hem onder het eten en daarna nam hij niet meer op. Morgen nog maar eens proberen en anders met de DA bespreken of bloed trekken misschien slim is.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 21:18

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 21:21

Op de n15? Ik hoirde zoiets op de radio

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 21:24

@ Evelien Heel fijn zo'n paard. Het is in elk geval nooit saai. Mooi dat de eitjes nu goed zijn. Hopelijk doen de visjes hun werk

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 21:26

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 21:40

Corien, dat zijn allemaal mensen met een B-rijbewijs die helemaal niet weten waar ze over praten en al 20 jaar passief een beetje achter anderen aan tuffen. }:0

Caro, niet saai maar wel een duur grapje. Ze staat al 4 weken bij de kliniek a 9,50 per dag. Dus hoop dat ze drachtig is want anders wordt moeders niet blij denk ik. :=

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 22:06

Voor Mootje: Afbeelding

Vief, :wave: Wat een druk weekend heb je achter de rug zeg! Wanneer verwacht je je cijfer voor je scriptie? Duurt wel lang zeg! Ga zo even je GG-topic bekijken. Gelukkig is zijn naveltje alweer goed!
MM, gelukkig waren de scans en foto's goed!! Hopelijk blijft de schiefel uit! Komt vast goed met al je goede zorgen :D
Caro, Diva had dus weer haar koppie dwars...
Corien, Heftig ongeluk!!
Eef, fijn dat Wendel eindelijk wat eieren heeft gelegd :+ En wat de kosten betreft is het idd ook wel weer leuk geweest!

Nudine is echt niet meer lief op stal -O- Nieuwe paardje staat ook tegenover haar, dat geeft nog meer onrust. Heb nu een oude deken over haar box gegooid, zodat ze hem niet meer kan zien :+ Was natuurlijk eerst héél eng, maar later bracht het alleen maar rust!
Jer had het ook druk met de nieuwe pownie en bijbehorende trailer, dus rijden ging eerst niet zo fijn. Op het laatst gelukkig wel, en zag later dat hij weer moest plassen :o :(:) Morgen op cc en daarna heeft hij lekker vakantie!

Edit: Annetje, balen van Vies. Maar spieren kunnen best snel verdwijnen. Ze zijn er sneller af dan ze erop zitten in ieder geval. Hoe lang ben je nu niet meer aan het trainen?