Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Beetje boos geworden maar blijkbaar zaten er slootspoken op dus het duurde even voordat ik haar had overtuigd dat meewerken wel op prijs werd gesteld. Uiteindelijk ging het weer normaal.

Fijn dat het allemaal zo meeviel! Leuk dat je nog steeds vriendinnen bent met een vroeger penvriendinnetje!
Hoe is het nu met de tenen van je vriend?

Donderdag dus naar Den Bosch gegaan en met Joost naar een huis gekeken (hij zit nu in een tijdelijk huurhuis). Was een leuk huis, maar hij heeft geen haast en er waren mensen die al voor de 3e keer
kwamen kijken.. Vrijdagavond met Joost naar Eindhoven gegaan. Had nog een hotelbon en lekker uit eten geweest en nachtje in Eindhoven geslapen. Zaterdag naar Hengelo (stal mesten en even geholpen met AB-spuitje voor GG, zijn navel was wat dik..) Inmiddels weer zoals het hoort. En daarna naar Diepenveen gegaan. Mijn ouders zijn op vakantie dus hadden lekker het huis voor ons alleen daar. Met 2 vriendinnen van mij afgesproken en weer weer lekker een hapje gegeten en daarna naar hele mooie shows van Deventer op Stelten gekeken. Was heel gaaf! Echt een heel leuk festival, sfeer is heel erg goed en gewoon echt leuke shows. Vooral deze mannen waren zo goed. Waren enorme hoge wiebelpalen waarop ze (niet gezekerd) verschillende stunts uithaalden http://www.nufoto.nl/fotos/220297/gevaa ... elten.html Daarna nog drankjes gedaan en om half 4 (komt de laatste tijd iets te vaak voor
) het licht uitgedaan.
Als ik voor en na het werk koel en dan savonds nog 2 keer komen we op 6 keer koelen per dag.
dan komt het vast goed. 

Filmpje is erg grappig.
Sterkte donderdag!
kon je ze niet gewoon terugbrengen, of had je meer dan alleen gepast? muts_marijke schreef:*kuch* Nou...Annetje is mooi bruin van het leren in de zon... ik ben jaloers.. ben wit, wordt rood, vervel en ben weer wit
Dat dacht ik dus. Maar ik kleedde me net om en mijn rug deed me toch pijn! Ik in de spiegel kijken, ben ik dus knalrood op mijn rug. Woeps! Het is ook net of het gewoon door gebrand is, want op mijn buik zit ook een rode streep en ik weet echt zeker dat die er vanmiddag nog niet zat
En sterkte voor donderdag, hopelijk komen jullie eruit
Geen idee! Mijn juf/stalbaas snapt er ook niets van en zegt dat ze op de paddock al meer hooi krijgen. Hij is ook echt een pak aan spieren kwijt en dat lijkt me ook niet normaal.

Wat een druk weekend heb je achter de rug zeg! Wanneer verwacht je je cijfer voor je scriptie? Duurt wel lang zeg! Ga zo even je GG-topic bekijken. Gelukkig is zijn naveltje alweer goed!
En wat de kosten betreft is het idd ook wel weer leuk geweest!
Nieuwe paardje staat ook tegenover haar, dat geeft nog meer onrust. Heb nu een oude deken over haar box gegooid, zodat ze hem niet meer kan zien
Was natuurlijk eerst héél eng, maar later bracht het alleen maar rust!
Morgen op cc en daarna heeft hij lekker vakantie!