muts_marijke schreef:Annetje is mooi bruin van het leren in de zon... ik ben jaloers.. ben wit, wordt rood, vervel en ben weer wit
*kuch* Nou...
Dat dacht ik dus. Maar ik kleedde me net om en mijn rug deed me toch pijn! Ik in de spiegel kijken, ben ik dus knalrood op mijn rug. Woeps! Het is ook net of het gewoon door gebrand is, want op mijn buik zit ook een rode streep en ik weet echt zeker dat die er vanmiddag nog niet zat
Caro's paard vond de sloot ineens heel eng. Ach, houdt je scherp toch! haha
MM goed nieuws dat de pezen in elk geval in orde zijn.
Bah Corien dat is schrikken zeg!
Vief heeft heel veel leuke dingen gedaan
Moo grappig filmpje zeg!
En sterkte voor donderdag, hopelijk komen jullie eruit
Evelien fijn dat het waarschijnlijk gelukt is nu!
Vies maak ik me toch echt zorgen over. Het rijden en lopen gaat eigenlijk super. Hij is voorwaarts en loopt in de draf gewoon goed. Echter is hij de laatste dagen ineens super veel terug gevallen. Elke keer als ik hem zie lijkt hij wel nog meer kilo's kwijt. En waardoor?
Geen idee! Mijn juf/stalbaas snapt er ook niets van en zegt dat ze op de paddock al meer hooi krijgen. Hij is ook echt een pak aan spieren kwijt en dat lijkt me ook niet normaal.
Fysio nog proberen te bellen, want ik wil het sowieso eerst met hem bespreken, maar ik belde hem onder het eten en daarna nam hij niet meer op. Morgen nog maar eens proberen en anders met de DA bespreken of bloed trekken misschien slim is.