[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xxitsmexx

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 08:46

Dat is niet echt netjes om je 1e werkdag al zo te doen. En je werkt er al langer dus moet ze haar mond houden.
Beterschap Marijke. Bij mij is het ook nog niet over. Al gaat het al wel beter maar denk dat ik maandag ook even langs dokter ga

Zo ol maar even rijden. Dan lesgeven

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 09:00

Morge!!!
Ik sta stijf van de spierpijn van gister. Had toelatingstest voor sportopleiding. Binnen 1 week uitslag.
Zo naar stal en dan naar Lunteren. Lekker trainen samen met mijn pappa :D Hopelijk geeft hij me een goed gevoel voor volgende week, want dan hebben we ons debuut in Markelo !!!!
Vanavond komt leuke jonge van vorige week in starlight hier heen :D moet wel nog ff kamer opruimen O:)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 09:08

Goede morgen!!

Mo succes vandaag op de golfbaan :)
Lau druk weekendje dus!!
Evie hoop dat hij verkocht word! Hebben julie al wat gezien qau huizen?
Eef oeps daar kunnen ze idd niet tegen :+

Zit weer in Essen belgie laatste ochtend :O

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 09:12

San, veel plezier in Lunteren!
MM, inderdaad een vreg mens als ze nu alles al beter wil weten dan jou!
Laura, wat een dag zeg! Kan me voorstellen dat je vannacht heerlijk hebt kunnen slapen!
Evie, huis is dus nog steeds niet verkocht? Jullie gingen dan naar ergens buitenaf toch?

Ik ben gister even met Uk naar de rijvereniging geweest parcours springen. Ging heerlijk. 2 foutloze rondjes op B niveau gereden. Daarna zusje er nog even op, die heeft ook nog anderhalf keer rond gereden en ook foutloos. Zo´n fijn paard he, laat je gewoon nooit in de steek, ook al rijden wij hem nu allebei. Ben zo gek met dat beest!

We hadden laatst aangekaard dat we in de buitenbak bij de vereniging wel wat boomstammetjes wilden hebben. Er ligt al een hele mooie wal met allerlei mogelijkheden, maar that´s it! Waren we gister op de manege, lag er dus een ´boomstammetje´. Wat een joekel. Ik stond er met Uk naast, dat ding is minstens 1.30 hoog, maar dat ook wel breed. Daar hebben we dus ook geen fluit aan, want er is geen mens die dat springt. Ik waag me er zelfs al niet aan en ben 1 van de weinige die crosst. Beetje jammer zoiets.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 09:20

Corien, succes in belgie vandaag!
Tientjeh, dat is inderdaad jammer. Misschien een paar voorbeelden laten zien van geschikte hindernissen?
Sanurie, veel plezier vandaag :)
Itsmexx, lesgeef ze!

Ik moet mijn bed maar eens uit!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-11 09:50

Morning!
Best een goede nacht gehad, met maar 1 keer alarm :) Beetje bijgetankt dus ;)

@ Mootje: opstaan luiwammes ;) Krijg je golfles straks?
@ Tientjeh: fijn dat Uk weer zo goed zijn best deed!
@ MM: beterschap :(:) En wat een mens die nieuwe collega. Ik heb trouwens nog nooit van de uitdrukking 'vreg mens' gehoord :o?
@ Evie: succes met de verkoop van jullie huis. Jullie hebben al wat anders (op het oog) toch?
@ Itsmexx: succes vandaag!
@ Lau: jij ook succes met voorrijden :)

Ik ga straks even met moeders op pad. Mijn laarzen ophalen bij Ooteman, nog een voerton scoren en nog wat van die dingen. Dan begin van de middag Jer even loswerken en wassen, kan hij vanavond fit mee op dressuurwedstrijd.
Zal het filmpje even uploaden trouwens, Shanoek. Maar is gemaakt met mijn moeders BB dus niet erg duidelijk.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-11 09:54

Richting de opsprong zit ik erg terug. Dat is sowieso een aandachtspunt voor mij: voorin het zadel/licht zitten in het terrein. Kwaliteit valt me nog mee trouwens ;)

Edit: oh ja, als je wat gepiep op de achtergrond hoort.. dat is Tayla die héél graag achter ons aan wilde :Y)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 10:21

MO hup er uit!! ;)
Jantien lekker paard idd!! Beetje te veel van het goede me die boom :D
Noor kan je filmpje nie zien....

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 10:41

Vreemd gedrag van een nieuwe collega MM. Heb je haar niet van repliek gediend?
Mo, ben ook benieuwd wat je van golf vindt.
Tientjeh, wat heerlijk toch van Uk. Toch maar goed dat je hem uiteindelijk zelf hebt gehouden. Enne, voor wat betreft die boom, misschien kun je ruilen met Alice ofzo. Jullie een kleinere van hun terrein en zij dat kolos. :D
Noor, ziet er netjes uit hoor, tikje hard misschien richting het water?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-11 10:51

We gingen overal hard :')

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 10:57

_Noor schreef:
We gingen overal hard :')

Oh, dan is het goed. :D

Trouwens dat je wat terug zit voor de opsprong vind ik niet storend hoor. Je wilt je paard toch goed op het achterbeen hebben voor de opsprong. Zolang je niet te zwaar zit zou ik me er niet zo'n zorgen over maken.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 11:29

Goedemorgen.
Noor: Jer heeft er zin in :D , zo te zien ook al een volleerd zeepaardje!
tientjeh: Aan zo'n dikke boomstam heb je inderdaad niet veel :Y) .
Corien:Mijn ouders kijken wel al wat rond, in Utrecht is helaas niet zoveel dus ze kijken nu ook een beetje naar Brabant, daar is genoeg te vinden met stallen.
MM: lekkere binnenkomer van je nieuwe collega, hopelijk toomt ze zich een beetje in.
Mootje: Veel plezier bij het paard en op de golfbaan.

Zit nu voor het eerst op de laptop van mijn oma, ik ben heel blij dat ik nu weer een laptop heb, alleen een beetje jammer dat oma hem altijd braaf op het bureautje aan de stekker heeft laten staan, ding kan nu geen seconde van de stekker af omdat de accu het niet meer doet :+ .

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 11:30

Tien, flauw hoor dat je die boom niet wil springen! ;)
Noor ziet er leuk uit! Gaat lekker makkelijk allemaal.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 12:07

Goeiemorgen :)

Gaaf zo'n boom Tientje, maar als enige boom op het hele terrein is het idd wel heavy. Ruilen met Alice is wel een idee :))
Leuk filmpje Noor, Jer lijkt over z'n waterbakvrees heen te zijn!
Leuk beest Lau!
Jeetje Eef, dat is wel heel toevallig Capri II _O- , leuk paard!

Ik ga vanmiddag met de Vos naar Roden te trainen, hij is dit jaar nog niet verder geweest als ons eigen terrein (waar hij super ging, keek nieteens naar de greppel en trakehner, die vindt hij nog niet zo leuk), maar ik wilde nog graag even naar een terrein in de buurt.

Oja, voor de Noorderlingen... Vanuit de regio Groningen en de KNHS zijn ze bezig met een crossterrein op het Lauwersmeergebied of op een andere geschikte locatie :D

Het filmpje van woensdag van Ul :)

Vooral in het begin was hij wat sterk en vlug

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 12:52

Leuke filmpies.
Net ol gereden en les gegeven (pony moet haar eigen eten maar verdienen)
Nu zo wat in huis doen en dan baytje klaar maken. Heb al wel de benen gewassen anders die je straks zon streep wat nat is geweest, nu is hij al droog. Moet het alleen niet harder gaan regenen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 12:58

Evie: In Brabant is idd genoeg. Mijn moeder zit nu ook allemaal te kijken naar spullen met een binnenbak :Y) Helaas zit al dat betaalbare daarmee ergens Drenthe en en vaders wil daar niet naartoe.
Noor: Ziet er goed uit.Watervrees helemaal over?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-11 13:21

Ik heb er inderdaad vertrouwen in dat de watervrees verleden tijd is. In Moordrecht en Ede sprong hij er ook zo in :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 13:50

Noor, fijn filmpje. Tay is leuk :D
Lau, wat balen dat paps niet naar drenthe wil!
Mistid, ziet er singel uit met Ul.

Ik ben goed bezig: was opgeruimd, gestreken, auto gewassen, paard gedaan en wacht nu op ciabatta uit de oven.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-11 13:57

Mirthe, ziet er inderdaad simpel uit. Ul heeft wel een iel halsje zeg! :o
Inderdaad GB Mootje!!

Edit: Laarzen gaan weer terug naar Petrie, veel te ruim bij de enkel.
Laatst bijgewerkt door _Noor op 26-03-11 13:59, in het totaal 1 keer bewerkt

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 13:59

Lau, in Brabant staan ook wel wat betaalbare huizen met binnenbak, net als net over de grens in Belgie. Alleen zien de huizen er meestal niet uit, heel erg gedateerd.

Dit spulletje wil ik wel voor mijn verjaardag :P http://www.pandenpaard.nl/Aanbod/Gagels ... nschot.htm

Mo, zeker goed bezig! Ik ben echt te lui geweest vanochtend.
Mirthe, Ul doet het echt heel simpel. Jammer dat hij weg moet.

Vanavond Indoor Brabant, shoppen! Ik heb koopdrang haha

Edit: dat is balen Noor...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 14:15

Drenthe wil je idd niet echt zitten.
Evelien, prijs van jouw droomhuis vind ik nog behoorlijk meevallen! Had een hogere prijs verwacht. Hoe gaat het met Capri?
Mistid, ga zo je filmpje even bekijken.

Zo, Sim is al gereden. Straks nog even naar de winkels en vanavond gaan we uit eten met vrienden. We zijn uitgenodigd om uit eten te gaan. :9

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 14:19

Ziet er goed uit Noor, watervrees lijkt idd voorbij! Weet je al of je zaterdag toch mag? Leuk die hond op de achtergrond. :D
Ul doet het ook makkelijk.
Leuk Eef, de derby is vanavond toch? Zou eerst ook gaan, maar ging helaas niet door. Jammer!
Hopelijk heb je straks minder last van rugpijn door je nieuwe matras Snoek.
Veel plezier met golfen Mootje.

Ben weer terug van BB springen. Ging super, What deed het met 2 hoeven in zijn neus. In het begin wou die eerst de binnenbak niet in en later de springring niet in. Hij is dat denk ik amper gewend, SGW’s zijn altijd buiten. 1e 2 hindernissen voelde ik wat spanning en na nr. 4 kon ik er weer lekker aan rijden. Moet voor het mooie van m’n instructeur wat meer meegeven, maar het is zo laag dat dat vanzelf wel komt. Volgende keer moet ik B. Kan die ook makkelijk.
Ga nu zo na de mediamarkt, kijken voor laptop.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 14:21

Golf is leuk Mootje,
Mooie kadootjes worden er gevraagd!!
Sim gaat lekker eten :9 , mmmmm, vanavond staan hier boontjes met een sateprutje op het menu.
Er wordt links en recht nog wat aan crosstraining gedaan.
Ons uitje naar EL is nog niet zeker, patiënte is nog niet zo als ze wezen moet ;(

Ponybeestje is van de week naar de tandarts en de fysio geweest. Gisteren zeker nog wat napijn gehad, want tijdens het losstappen zette ze het vanuit het niets op een bokken, en werd de ruiter voor het eerst gelanceerd. Straks even voorzichting bijgezet longeren, en even kijken waar het vandaan gekomen is. Jammer genoeg was ik zelf niet thuis toen het gebeurde.

Zo, lunchpauze is weer om, nu even aan de huishoudelijke taken en dan lees ik vanavond wel weer wat iedereen verder vandaag allemaal gedaan heeft.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 14:29

Ha ha! Whatje moest duidelijk wennen aan de binnenbak. Zal hij idd niet veel gewend zijn. Wanneer is je volgende wedstrijd? Hoe gaat het met Vero's hoofd?

Mistid, Ul is leuk! Hij wil graag. Hoe groot issie? Wel diep water trouwens in de waterbak.
Hopelijk kunnen jullie toch naar EL Texelse!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 14:36

Vero heeft nou hele bult onder aan d'r neus. Ik denk van het vocht dat naar beneden trekt. Verder heeft ze er nog last van want met halster om doen is ze heel moeilijk. Mag van de dierenarts ook weer rijden, maar dat gaat niet met d'r frontriem van d'r hoofdstel. Maar ze is wel beetje nukkig merk ik, dat What wel elke keer mee mag. Ga morgen dan wel wandelen ofzo, of er met halster rijden als dat gaat.
Volgende heb ik nog niet gepland, misschien 17 april Kootwijk. Buiten, kan ik en springen en dressuur rijden. Moet nu B volgende keer van thuis en instructeur. Maar moet even kijken. :)

Hopelijk valt het mee Texels en kan je toch naar EL!