@ Vief: mooi jasje!!
@ Kim: Sofie kan wel springen! M-debuut nou al gepland??
@ Mootje: slaap lekker

Ik ga weer aan de opdracht, tas alvast een beetje inpakken en dan ook op tuk!
Truste!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hij wilde niet langs de kerstbomen en was bijzonder fris en jolig. Wat resulteerde in prachtige wissels in de contra (deed een serie om de pas op een gebogen lijn
). Helaas niet gevraagd in de M2. Jury zat letterlijk met de handen voor mond toen meneer er weer bokkend vandoor spoot in de middengalop. M'n moeder ko haar lachen niet inhouden en azt giernd en brullend voor te lezen en ook ik had een lachtstuip en volgens mij had ook Hetje grote lol. Resultaat was 157 punten
Nieuw diepterecord voor Hetje. Maar man wat heb ik gelachen.
Uiteindelijk 164 punten.
gek paard die het
arme trakie
wouw
. Misschien nog een beetje in de war van de dag ervoor.
. 

Dat gaat flink wat pleuries kosten.
Een vrijwillige bijdrage is toegestaan. Rekeningnummer per pb verkrijgbaar
mistid schreef:Balen Evelien! Kan het zijn dat ze die mail alleen gebruiken in de tijd van de cross?
Zal eens kijken of ik een telefoonnummer kan vinden....
Beterschap!
Wel balen, dat gaat een hoop geld kosten.
Maar wrs volg ik jullie tempo niet 
Uit alle delen van het land zijn er nu banden onderweg om een set van 4 compleet te maken
Geschatte kosten 600,- Daarnaast zit er een bult op de nog goede voorband die een trilling in het stuur geeft en 2 nageneog kale achterbanden maakt dat ik na de winter ook nog 4 normale banden nodig
Weet ook nog niet waar dat vandaan gaat komen ... Hopelijk winnen we Staatloterij dit weekend. En als dat zo is, sponsor ik jou 
. Jammer want mijn tweede rondje had ik wel lekker ritme en kon ik mooi afvloeien waardoor ze super fijn sprong.
.
. Nog even volhouden en dan gauw mijn bedje in
.
.
. Wij hebben een eikenhouten bodem in de trailer, gaat nooit weer kapot. Onze trailer is alleen zo gruwelijk lelijk 
.
Wat een kosten zeg voor die winterbanden!!
. Wordt dus nog even afwachten dus. Ik weet ook niet of ze wel samen op het land kunnen die twee b*tches!
Zou het eigenlijk wel leuk vinden als Jer erbij kan, beetje manieren bijbrengen want die heeft Nudien niet, maar weet ook niet of dat gaat. Afwachten maar. 
Ik snap wederom echt niet dat men trakkie niet leuk vind.... Die wordt voor het mooie toch te heet?
Sorry, Ik ben zelf hard aan 't sparen voor de APK van deze auto en een andere voor van de zomer. Alhoewel het geld al lang op de rekening staat
Welke trailer heb jij?

Ik heb ook een Blomert!
Het is wel een leuk ding en voor 25 euro kun je toch niet sukkelen.