[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 10:48

Je staat knap op de foto. Leuk! Fijn gereden met beide paarden dus, super!

Mooie auto Rowo! Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst!

Klinkt als een leuk feestje Sussie, veel plezier!

Ik heb eens even uitgeslapen, had wat in te halen na wel erg korte nachtjes op Terschelling ;) .
Vandaag maar weer eens dressuren, dinsdag heb ik weer les bij Lotje, dus we moeten maar weer eens wat gaan oefenen :o

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 10:59

Goedemorgen.
Rowo: Gave auto :D !
Sussie: Gelukkig is het mijn eigen schuld dat ik mijn plek verspeeld heb, ik heb het aaan mezelf te danken }:0 , maar wel jammer inderdaad. Leuk zo'n kampioenschapsfeestje!
Pb: Mooie resultaten zeg, wel een beetje raar van die punten met Amati inderdaad, je zei al dat het eigenlijk best goed ging. Die foto van Amati op het water is echt stoer!
Heleen: Ga je nog ZZ-licht starten met Olivier?

Heb ook nog een leuke foto van Bandido op het water, helaas wat donker:
Afbeelding

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 11:13

Da's een mooie actiefoto Evie. (al zou je zelf wel iets meer terug mogen blijven in je bovenlichaam)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 11:20

Heb je helemaal gelijk in simmie, dat is een van mijn grote verbeterpunten in zowel dressuur, springen als cross :Y) .
Geloof me, het is nog veel erger geweest :o .

caro29

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 12:25

Ik ben net weer wakker en heerlijk verkouden en keelpijn..

Ga nu maar eens naar stal. Kijken hoe de merrie is en mijn ruin in de regen rijden. Is goed voor mijn verkoudheid.
Heb ondanks de uitsluiting nog steeds een fijn gevoel van de cross van gisteren.
Denk dat ik volgend jaar Gorssel even oversla. Heb een cross gevonden op 50 km rijden van mij met zo op de foto hele mooie sprongen. Nu nog kijken of er buitenlanders mee mogen doen. Moeders kan amper lopen vandaag na al dat gewandel van gisteren. Best sneu..

@ pb leuke foto's
@ rowo mooie auto.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 12:37

Goedesmiddags!
Teleurstelling van gister is weer wat gezakt. Uiteindelijk ben ik erg blij dat ik de tijd kreeg om de molenwiek een aantal keer te springen en zo zijn we toch weer een ervaring rijker. Ga zo'n lijntje wel eens nabouwen in de bak!

Verder heb ik besloten om Lisse over te slaan en een extra training te pakken - indien mogelijk in Lelystad - en dan gaan we gewoon lekker naar Texel. Een cross die ons goed ligt en ook een uitdagende waterbak (voor ons!!).
Jer was iets stijf, maar dat kan ook haast niet anders na al die uren op de trailer gisteren!! Even aan de longe gehad, liep al gauw beter. Vanmiddag mogen ze nog een paar uur buitenspelen!

@ Mandy: mooie bak! Gefeliciteerd met je aankoop!
@ Evie, Corien & PB: mooie foto's. Amati gaat gaaf het water in PB! :D
@ Caro: beterschap.

Zo, ga weer een tijdje aan de studie en daarna vriendje aanmoedigen bij voetbal en met de daar aanwezige dames een borrel drinken (hoezo doorgestoken kaart :P)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 13:48

Middag!!
@Mandy: Wat een stoere en mooie auto!!! En veel plezier met Zetje op de club kampioensschappen!
@Noor en Caro: Wat balen dat jullie beiden zijn gestrand in Gorssel.... op naar de volgende cross maar weer met goeie moed :(:)
@Simmie: Wel top dat je alle 3 de onderdelen in elk geval hebt kunnen rijden.
@Evie: Balen dat je je zo had verkeken op de tijd, maar toch top gedaan ;)
@Corien: Uiteindelijk dus toch wel lekker gereden in Gorssel.
@PB: Netjes gedaan uiteindelijk met beiden paarden! Maar heb je nu nog wel je wp voor het NK met Maat?
@Heleen: Ook jij weer bijgekomen van je dagen op Terschelling?
@Sussie: Flink wat kampioenen dus bij de vereniging! Veel plezier!

Verder erg veel mooie foto's van Gorssel! Vind de boom voor het L voor het water er wel behoorlijk dik uitzien op de foto :o

Ik ben gisteren op Horse Event geweest, wel een leuk dagje gehad opzich, maar op de een of andere manier had ik er wel meer van verwacht. 's avonds met vriendin naar de kermis geweest in het dorp bij haar en leedvermaak gehad op het einde van de avond vanwege een dronken buurjongen die we uiteindelijk naar huis hebben gebracht :P Ik ben maar bij mijn vriendin blijven slapen, zag het niet zitten om om half 3 nog naar huis te rijden en had vandaag toch niks gepland. Nu dus nog lekker languit op de bank lekker aan het bijkomen :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 14:41

Goeiemiddag!
Ik heb vanochtend op stal gewerkt. Tussendoor het paard van een stalgenoot gereden. Zij is al een poos geblesseerd, maar ze wil binnenkort weer gaan rijden. Het is nogal een aparte, dus nu stap ik er vast een paar keer voor haar op.
Daarna Vorstin ook nog even gereden. Ik moet altijd onwijs wennen als ik net van een ander paard kom. Heb haar flink naar voren gereden, maar ze ging wel lekker. Morgen DA!

Jeeetje, idd het Gorssel-voorbesprekingstopic :=
Lekker met je ijzers Corien! Wel fijn dat het zo goed ging :D En gave foto!
Klinkt als een stel leuke dagen Heleen
Gefeliciteerd met je auto Rowo! Hij is moooi!!
Goed weekend dus gehad PB! Super hoor :D En heeele stoere foto!
Verstandig om niet naar Lisse te gaan Noor. Veel plezier met aanmoedigen (borrelen :P)
Lekker dagje gehad dus Benthe :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 15:34

@ snoekiej: werk je op stal in de zin van een bijbaantje, of gewoon voor de leuk? Gaat het verder al beter met Vorstin?

@ benthe; een lekker relax dagje!

@ Noor: die teleurstelling is logisch. En een extra training is nooit verkeerd.

Mijn crossles met Zetje ging heerlijk. Ze sprong alles zonder twijfel; puntje, inspringen in het water, hoge bomen, afsprong het water in, trackenertje. Wat een poeperd is het ook :+:

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 15:41

snoekiej: succes morgen bij de DA! Ik zal duimen voor goed nieuws!
JN: ik ben een paar jaar geleden naar HE geweest en vond het toen ook tegen vallen. We hadden toen vrijkaartjes en gaan er alleen nog heen als we die weer krijgen. Vonden het de toegangsprijs niet waard. Overigens toen wel een leuke dag gehad hoor.
Noor: ik vind je teleurstelling ook niet gek hoor!
Rowo: fijn dat de crossles goed ging!

Ik wilde vanmiddag met Pancho naar het bos, maar helaas mijn zusje wilde graag. En die is jarig vandaag en wilde mij niet mee hebben. Dus nu zit halfzieke papa bovenop Weltsieger in het bos, want alleen wilde ze ook niet.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 15:41

Rowo, Wat een leuke auto! Veel plezier ermee...
Heleen, Jij durft.. Nu even oefenen en dan meteen dinsdag naar Lotje!
PB, Jij hebt volgens mij altijd 1 hand los bij het water in := Het heeft het dus goed gedaan! En jij niet verkeerd gestuurd. Amati was dus ook weer top! Heb je al een M debuut gepland, of is dat voor 2011?
Caro, Wat ontzettend sneu dat je je moeder bijna niet kan lopen na gisteren!
Noor, Jammer dat je Lisse hebt afgezegd, maar een fijne training is ook wat voor te zeggen :j

Mijn crosstraining was op één giga bui helemaal droog en eigenlijk best warm! We hadden een groot groepje (6 personen) met niet helemaal hetzelfde niveau, maar laten de hindernissen nou juist niet het probleem zijn, maar de rijerij ertussen :+ Paard kwam een paar keer volledig stil te vallen, maar na wat huppen kon ik hem weer mooi doorsturen. Puntje, picknichtafel, heg, bezembak, allemaal geen probleem! Het water ging hij met een kleine twijfel direct in (vanaf het opstapje en niet de inloop). De boom het water in deed hij direct <3 Al met al, 100% beter dan vorige keer. Volgende week spring-clinic van Michiel en dan vanaf November de ORUN bij Michiel.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 17:14

Middag!!

Heb uitgeslapen tot half 12 := was echt brak!

Evie idd goed terug zitten! (zag een pony ruiter ook op de hals liggen die had zich wel goed herstelt := )
Pb mooie foto!! (waarom doe je je hand naar achter :o )
Mootje lekker gelest dus!
Benthe die boom was idd voor de M en de Lérs mochten er ook over heen := Zelfde als hindernis 16 a & b
Heleen wanneer ga je idd ZZ-Licht :)
Noor een training pakken is dan idd ook een goede keus zeker daar :j

Zo heb jack even gelongeert hij was beetje stijf dus lekker zelf het tempo laten bepalen :)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:47

Waar ik overigens van stond te kijken is dat ik iedereen hoordde over die molenwieken ???maarre de L vanmorgen had er GEEN gaas onder. Dus dat is volgens mij dan niet helemaal eerlijk ?? of heb ik het verkeerd gelezen. Mensen die hun paard niet eens in de buurt kregen, dat heb ik nu helemaal niet gezien in de L. Voor de B was het 1 wiek zonder gaas ( :D lekker makkelijker voor mij) maar de tweede wiek van de L had nu ook geen gaas.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:48

Misschien is het gaas kapot gesprongen? Zou geen andere reden weten waarom het er niet meer onder zat.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 23:13

Dat is dan idd niet echt eerlijk maar ach mooie oefening (had hem in princehage ook met een witte grond balk )

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 06:42

Ach, als de het voor alle L paarden op die dag maar hetzelfde wat maakt het niet zo veel uit. Tuurlijk is het balen voor de L paarden van zaterdag die niet wouden.

Ik zal zo naar school :=. Vanavond maar vroeg op bed want ben toch wel kapot na gister. Eerst half 6 naar Gorssel vertrokken. Meteen naar de cross naar huis en naar verjaardag van ma die 75 werd. Was overigens wel erg gezellig. Maar ben nu wel beetje moe :P.

Cross ging super :D. Verslag staat in het verslagen topic!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 08:05

Goede morgen!
Kim netjes gereden!

Ga zo ook weer richting werk, vanavond ook maar niet te laat op bed.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 08:10

bianca1980 schreef:
Waar ik overigens van stond te kijken is dat ik iedereen hoordde over die molenwieken ???maarre de L vanmorgen had er GEEN gaas onder. Dus dat is volgens mij dan niet helemaal eerlijk ?? of heb ik het verkeerd gelezen. Mensen die hun paard niet eens in de buurt kregen, dat heb ik nu helemaal niet gezien in de L. Voor de B was het 1 wiek zonder gaas ( :D lekker makkelijker voor mij) maar de tweede wiek van de L had nu ook geen gaas.

Snotverdorie! Dan had Jer hem zeker gesprongen! Nou ja, niks meer aan te doen, wel jammer.
Kim, ga zo je verslag lezen.

spannende dag: vandaag uitslag van MRI-scan van mijn vader...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-10 08:13

Kim, Ik had je al op de uitslagenlijst zien staan!
Noor, Je hebt hem toch nog wel mogen oefenen? Dat vond ik trouwens wel coulant van de organisatie. Ik ga voor je vader duimen, vandaag!

Ik zit ook weer op het werk!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 08:18

Ja, gelukkig wel. Heb de mensen daarvoor ook uitgebreid bedankt ;) Toch weer een mooie oefening!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 08:18

Goeiemorgen :wave:

@ kim: ik las je verslag in het verslagentopic. Gefeliciteerd!!

@ bianca: de L op zondag is een totaal andere groep, met ander ruiters en prijzen. Die hebben dus allemaal te maken met een molenwiek zonder gaas. Imo niets oneerlijks aan omdat ze toch niet tegen die van zaterdag hoeven te rijden.

@ mootje: weer lekker getraind dus? Wanneer ga je starten voor het eggie?

Ik ben nog bij vriendlief thuis in Enschede. Zo weer richting huis. Heerlijk om op maandag vrij te zijn :o

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 08:19

rowo schreef:
@ bianca: de L op zondag is een totaal andere groep, met ander ruiters en prijzen. Die hebben dus allemaal te maken met een molenwiek zonder gaas. Imo niets oneerlijks aan omdat ze toch niet tegen die van zaterdag hoeven te rijden.

Ik ben nog bij vriendlief thuis in Enschede. Zo weer richting huis. Heerlijk om op maandag vrij te zijn :o

Nee, inderdaad niet oneerlijk. Maar stiekem wel een beetje balen ;)
Lekker hoor op maandag vrij!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 08:21

Idd, voor de L ruiters op zaterdag die er problemen mee hadden, is het idd balen. Maar ja, volgende keer weer beter toch?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-10 08:22

Rowo, Chaam of EL word mijn officieele crossdebuut. Dit jaar rijd ik nog Lisse en Princenhage in de BB!
Ik wil eerst een keer zonder stress de struikelhoogte crossen en mooi rondkomen! Deze winter ga ik mij dan focussen op het springen!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 08:25

rowo schreef:
Idd, voor de L ruiters op zaterdag die er problemen mee hadden, is het idd balen. Maar ja, volgende keer weer beter toch?

Zeker weten :D
Sowieso neem ik naar Texel een mes mee (voor tussen mijn tanden).

Ga aan de slag!