[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 10:04

Morgen :wave:

Wat een heerlijk weer is het weer :D
Ga me eens snel aankleden en naar Wolles. Dan even Deventer in :j

Sussie85

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 10:28

Goedemorgen!

Lotte: Ohhh Wolin was weer in zijn favoriete sloopbui!
Vief: veel plezier met rijden!
Ruud: mooie foto! Zeker profielwaardig! (en ik vind de capcover ook erg leuk)
Heleen: ziet eruit als heerlijk skiweer! Volgens mij heb je het daar prima naar je zin gehad.

Veel succes voor alle wedstrijdgangers!

Ik ga nu naar Pancho. Eens kijken of ik vandaag mijn proef kan oefenen. Ben het al een week van plan, maar telkens komt het er niet van. Even kijken waar de struikelpunten in de proef zitten, kan ik daar weer op verder trainen. Heerlijk weer vandaag, dus ik heb er zin in!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 10:35

Ik ga vanmiddag de bak denk ik maar weer slepen. Dat is leuk, beetje op de trekker rondscheuren :)) .
Zo ga ik nog even bij een paard kijken, ben er gister ook al geweest. Is hier maar 3 minuten vandaan met de auto.

@ Sussie, dat ben ik ook al een week van plan, komt er ook niet van. Misschien vandaag nog even. Volgens mij is Yoeri wel klaar voor Westerbork btw :))

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 10:38

Ik denk dat ik toch maar een heel klein buitenritje/stapritje ga maken. Ondanks dat haar AB kuur nog niet afgelopen is is ze alweer zoveel opgeknapt dat een beetje stappen denk wel kan. Heb vooral met dit weer helemaal zin om even te rijden :)!

Mistid: Trekker-sjeez-ze ;)

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 10:44

Mogguh!

Vief; een buitenritje kan toch nooit kwaad?

Ik heb vanaaf wedstrijd, springen in Barchem. Doe met Fari 1 keer B-hc en Zaps gewoon B. Ze hebben me alleen behoorlijk dicht bij elkaar gezet, dus nog even zien of ik dat kan veranderen.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 10:46

@Vief, dat kan geen kwaad, knappen ze vaak juist ook wel weer van op ;) Veel plezier!! :wave:
@Mistid, hahaha lekker met de trekker scheuren 8-) !!

Ik ga zo maar eens even naar het postkantoor, heb goede zaken gedaan op Marktplaats :P 8-) en dan lekker richting stal, wellicht dat ik er even zonder zadel op spring.. :) Moet ook nog even een bezem in elkaar zetten daar :D .

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 13:13

Dat was lekker :D

Woll heeft zich weer vermaakt. 't Is zo'n typje. Als ze iets niet wil of eng vindt gaat ze met haar hoofd schudden en op haar plaatst stampen. Klein kind :D Verder lekker met een lang teugeltje gestapt en stiekem een boomstam meegenomen ;)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 13:23

Volgens mij knapt ze wel op van zo'n ritje Vief!! ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 15:07

:wave:

Ook is ga vnvd naar Barchem met beide paarden... Na dit weekend heb ik ff 3 weken geen concours. Ff rust voor beide paardjes :j

@ vief: een buitenritje kan zeker geen kwaad. Denk dat Woll er zeker wat van op knapt :j

edit; gister mijn nieuwe zadel voor Zetje op gehaald. :D
Afbeelding

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 15:10

:~

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 15:21

malloesje schreef:
ik heb vanaaf wedstrijd, springen in Barchem. Doe met Fari 1 keer B-hc en Zaps gewoon B. Ze hebben me alleen behoorlijk dicht bij elkaar gezet, dus nog even zien of ik dat kan veranderen.

Ik ben er ook. Moet als 2e volgens mij en morgen in de L als 3e... [/quote]

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 15:22

Da's pas een mooi zadel Rowo. Zie ik m vnv?? :)
Tot straksjes!!!
Laatst bijgewerkt door Sim op 21-03-09 16:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Gequote foto verwijderd; foto's quoten is niet toegestaan.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 15:25

mooi zadel rowo!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 16:11

Goeiemiddag :D

Echt een heerlijk weertjee!! Word ik altijd zo vrolijk van *D

Rowo: Mooi zadel :))

Ik heb vanmorgen dressuurwedstrijd met Sofie in Gersloot gehad. Sofietje liep wel lekker met losrijden. Lekker wat losgewerk en veel gegallopeerd. In de baan zelf waren allemaal zonnestrepen, maar Sofie keek nergens naar en liep lekker door :D. Naja, ze keek wel, maar ging er juis stoerder van lopen :). Heb echt een hele fijne proef gereden. Kon er echt lekker aan rijden en had een fijn gevoel. Na de proef lekker buiten in het zonnetje uitgestapt, en had al even bedacht dat ik morgen een lekkere buitenrit met haar ga maken. Lekker als ontspanning na de wedstrijd. De punten klopten ook met mijn gevoel en we kregen 199 punten, en werden uiteindelijk ook nog 1e :D!

Buiten is ze vaak net iets fijner dan buiten, dus heb alweer zin in het buitenseizoen. Dan kunnen we gewoon weer springen en dressuur op 1 dag, en met beide paarden op 1 dag starten. Al valt het me wel op dat steeds meer concoursen hier in de buurt het op 2 dagen gaan doen :=. De dressuur de ene dag en het springen de andere dag. Erg jammer, want 2 dagen elk weekend op pad word me iets te gek.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 16:20

Gefeliciteerd Kim! Je gaat wel erg hard met Sofie zo... en ik geef je groot gelijk om niet steeds 2 dagen per weekend op concours te gaan. Er zijn nog meer dingen naast de paarden.

@ dienke: nee heb um vnvd nog niet op. K wil er eerst wat vaker op hebben gereden en zeker op hebben gesprongen, voor ik er mee de ring in ga.
Ik zie je vnvd vast nog wel, ik moet als 12e en 58e.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 16:37

Succes vanavond Rowo en lijkt me een fijn zadel!! :j

Beste vriendin vind wielrennen heel erg leuk, heeft het alleen al dik anderhalfjaar niet gedaan, heeft vandaag weer even 45 km gefietst :oo . Die heeft hier lekker geluncht in het zonnetje :) .

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 16:46

Rowo: Sofie gaat inderdaad erg hard. Daarom ga ik thuis lekker de M1 dingetjes wat trainen, maar blijf ik op wedstrijd eerst nog even L2 :). Ze kan het wel, maar straks is het weer springen en dressuur op 1 dag, dus krijgt ze het druk zat. Heb eerst 2 concoursen buiten dat ik met beide paarden alleen spring. En dan een paar dat ik dressuur en springen doe. Sofie heb ik vant winter niet heel vaak mee gehad op wedstrijd. Omdat ik beide paarden in andere klassen start moest ik een beetje afwisselen. En ze heeft een paar weken stil gestaan. Daarna weer rustig opgepakt, en ze loopt meteen weer als een speer.
Er word ook al veel gevraagd of ik al L met haar ga springen, maar dat doe ik zeker ook niet. Ze springt me te fijn en te goed om al naar de L te gaan. Ik wil dat ze nog wat meer leert om gewoon lager over B sprongen te springen.

Juist omdat ze het allemaal zo fijn aanpakt ebn je geneigd om te veel en te snel te doen. Ik vind het ook snel zat gaan, daarom neem ik haar ook niet elk weekend mee.
Heb 1 april springen met haar in Tolbert, en dan is ze weer paar weekes vrij --> SGW's met Loempia. Dus komt voor haar ook wel even mooi uit :)

Succes met je wedstrijd vanavond trouwens :)).

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 16:55

Erg lastig he met 2 paarden in 2 verschillende klasses? Daarom probeer ik Zoë en Zetje iig wat dat betreft gelijk te houden. Anders is het geen doen :n

En heel goed hoor dat je lekker rustig aan doet met Sofie! Ze moet nog lang genoeg mee!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 16:56

Goeedemiddag :wave:

Rowo: Wat een supermooi zadel! :D :~ Ruilen voor mijn te kleine, 9 jaar oude wintec? O:) :')

Kim: Ik snap het wel, dat je nog even in de B blijft, als jij vind dat dat beter is voor je paardje, doen! :j

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 16:57

Dat is 's winters best lastig met 2 paarden. Met loempia ben in L springen en M1 dresuur, en Sofie B springen en L2 dressuur. We hebben deze winter wel een paar keer samen met ze gesprongen. Dat B en L na elkaar was. Maar een hele dag op binnenconcour zitten is veel minder leuk dan buiten ;).

En dressuren met Loempia doen we weinig, dus dat scheelde ;).

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 17:22

Bij ons is B en L springen zelden op dezelfde dag. En daarnaast vind ik zo lang op concours lopen ook niet leuk hoor. Zo af en toe kan dat best, maar niet wekelijks!

Buitenconcoursen komen er weer aan... dan is het toch wat makkelijker :j

@ lieziej: euh.. nee ;) Ik ben er echt super blij mee. K heb nu gewoon 3 zadels :o

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 17:25

Mandy: wat een mooi zadel zeg!

Ik ga morgen ook naar Barchem springen in het L. Ben benieuwd wat dat gaat worden. Hij is op het moment vrij heet van het cross en conditie trainen.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 17:47

Wat flauw nou weer... :n

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 17:54

Wat een weertje zeg!! Heerlijk gewoon!! 8-)

Heb Wolin weer even op therapeutische basis uitgeleend :P :o .. Ze is weer onder handen genomen door 3 jonge meiden. Ze is echt lief met kinderen :+: . Droppie.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 17:57

Awww :+:

Heeft Wol ook weer een troetel middag in het zonnetje, toch? :D