Wat een heerlijk weer is het weer

Ga me eens snel aankleden en naar Wolles. Dan even Deventer in
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Veel plezier!!
!!
en dan lekker richting stal, wellicht dat ik er even zonder zadel op spring..
Moet ook nog even een bezem in elkaar zetten daar
.

. Naja, ze keek wel, maar ging er juis stoerder van lopen
. Heb echt een hele fijne proef gereden. Kon er echt lekker aan rijden en had een fijn gevoel. Na de proef lekker buiten in het zonnetje uitgestapt, en had al even bedacht dat ik morgen een lekkere buitenrit met haar ga maken. Lekker als ontspanning na de wedstrijd. De punten klopten ook met mijn gevoel en we kregen 199 punten, en werden uiteindelijk ook nog 1e
!
. De dressuur de ene dag en het springen de andere dag. Erg jammer, want 2 dagen elk weekend op pad word me iets te gek. 
. Die heeft hier lekker geluncht in het zonnetje
.
. Ze kan het wel, maar straks is het weer springen en dressuur op 1 dag, dus krijgt ze het druk zat. Heb eerst 2 concoursen buiten dat ik met beide paarden alleen spring. En dan een paar dat ik dressuur en springen doe. Sofie heb ik vant winter niet heel vaak mee gehad op wedstrijd. Omdat ik beide paarden in andere klassen start moest ik een beetje afwisselen. En ze heeft een paar weken stil gestaan. Daarna weer rustig opgepakt, en ze loopt meteen weer als een speer.
. 

Ruilen voor mijn te kleine, 9 jaar oude wintec?

.
. 

Ik ben er echt super blij mee. K heb nu gewoon 3 zadels