Goedenmiddag!
Ik ben weer terug van wedstrijd! De bodem was al het hele weekend slecht, maar de ringen vielen me ontzettend mee na al die regen!
Gelukkig mocht ik met beenbescherming starten van de jury, en de hoeken afsnijden. Vorstin ging lekker, en marcheerde lekker door de modder. Ze gaf helemaal niet aan dat ze moe was, of wilde stoppen, dus ik heb gewoon allebei mijn proeven gereden.
Tijdens mijn tweede proef ging het ontzettend hard regenen, dus we waren echt heeelemaal zeiknat. Na mij hebben er nog een paar mensen gestart, en daarna is de wedstrijd afgelast.
Vorstin ging zo snel mogelijk op de trailer, en daarna ging ik even vragen hoe laat de prijsuitrijking was. Ze zeiden dat hij waarschijnlijk snel zou komen, omdat er toch niemand meer startte. Uiteindelijk van 11 tot 1 zitten wachten op de prijsuitrijking, maar niet tevergeefs..
Ik was de tweede proef 1e, en kreeg een hele mooie deken Toen ik mijn coupons ging halen was ik nog blijer, want ik heb weer twee winstpunten gereden!!! We hadden 184 en 192, erg netjes! 
Leuk dat Jan Smit kwam Vief!
Vervelend dat Zetje zichzelf heeft aangetikt Rowo. Hopelijk is het op tijd weer dun.
Fijn dat je vakantie leuk is Kim. Veel plezier nog 
Jammer dat je buitenritje niet helemaal doorging LZ!