Andrea: goed gedaan
Ik heb vanmiddag heerlijk in het zonnetje gezeten en ben nu bezig voor school, daar was het me vanmiddag net iets te fijn weer voor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lang leve de herkansing....
Wat super tof zeg!!
L2 + 4 of 5 ofzo nu
eerste proef vond ik niet fijn gaan, gewoon wat onderdelen die niet netjes gingen, en de 2e proef buiten vond ik wel goed gaan en was ik wel tevreden over. ik had de eerste proef 186 en was ik eerste en de tweede 173
de jury van de eerste proef kwam alweer dr auto uit om te vragen of ik nou niet bij de paarden moest. dus toen zei mijn instructrice dat ze dit jaar nog kleiner is gemeten dan vorig jaar, 155, en toen was ze meteen stil

. Moet om half 4 op school zijn
. Heb er super veel zin in! Londen lijkt me echt heel leuk!
Ik kom niet meer online denk ik.. dus dan tot vrijdag allemaal! (ga zaterdag meteen weer op vakantie naar Frankrijk
) Doei!

.. 
. Maar was wel leuk
.
?
Wij nemen Fred dus ook niet mee, vinden het te gek om haar daar dan ruim 6 uur te laten staan.
)
Zie net op de uitslagen dat Meredith is gediskwalificeerd, ben benieuwd wat daar gebeurd is!
IndianSummer schreef:WoowZie net op de uitslagen dat Meredith is gediskwalificeerd, ben benieuwd wat daar gebeurd is!
Gerco & Leopold 8 strafpunten. Er komt nog een 2e ronde, ben benieuwd wat ze er dan van gaan bakken