Lielle schreef:Arme teen van RK, wel lief hoor dat je lief bent gebleven tegen je papa
Helemaal mee eens

Jij denkt dus eerst na voor je iets doms doet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lielle schreef:Arme teen van RK, wel lief hoor dat je lief bent gebleven tegen je papa
miss_jumpy schreef:Lielle schreef:Arme teen van RK, wel lief hoor dat je lief bent gebleven tegen je papa
Helemaal mee eens![]()
Jij denkt dus eerst na voor je iets doms doet
reeskees schreef:Jeetje Sjaan, met een 3-jarige al zo hoog springen...?Gelukkig heb je geen sporen aan
![]()
miss_jumpy schreef:reeskees schreef:Jeetje Sjaan, met een 3-jarige al zo hoog springen...?Gelukkig heb je geen sporen aan
![]()
Jij mag altijd graag de penny uithangen of niet soms
Citaat:Dan lijkt het mij goed omdat in overleg met je fysiotherapeut aan te pakken. Je zult hier ongetwijfeld in jouw ogen zinvolle tips krijgen maar wellicht zijn die tips in strijd met wat de fysiotherapeut zou zeggen en breng je je paard schade toe. Ik wens je veel succes en wijsheid!
miss_jumpy schreef:![]()
Bokt is echt een hele goede leerschool!
Zo heb ik geleerd dat:
- alle kreupelheden met bodt opgelost kunnen worden
- springen in een natte bak gevaarlijk is
- hoefijzers heel slecht zijn
- hulpteugels sowieso zielig zijn
- crossen gevaarlijk is
en eigenlijk nog veel meer!
miss_jumpy schreef:handig he simmie, al die tips in 1 bericht samengevat
Lielle schreef:je je paard alleen maar voor je eigen belang hebt als je wedstrijden hebt. Uitzondering daarop zijn ruiters van Tinkers, Haflingers, e.d. want dan ben je goed bezig als wedstrijdruiter.
miss_jumpy schreef:oh ja scum, en dat je zelf het beste kan voelen hoe je proef ging. Als de punten niet bij je gevoel kloppen, zit de jury fout!