[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

andrea16

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 18:17

Oei PC, dat is wel even schrikken

Ik heb net even lekker gereden. Heb even bedacht dat ik in ieder geval met de Hardenbergse Ruiterdagen maar mee moet doen met dressuur Ze heeft alleen nog maar proefjes gelopen met SGW's en thuis dan, maar ik heb het gevoel dat ze daardoor steeds in de gaten heeft dat ze mag crossen en er daardoor veel spanning is.
(moet ik wel m'n coupons weer vinden )

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 18:21

Pina: Wat erg zeg... Dat soort dingen zul je echt nooit kunnen begrijpen..

Mijn paardjes waren weer lief vandaag
Met Piet even gesprongen om weer een beetje in het ritme te komen na zaterdag. Ik merk wel dat ik dan in het begin steeds de dichte afstand opzoek. Iets wat ik dus niet altijd moet doen! Naarmate het hoger werd ging ik weer wat 'aanvallender' rijden als jullie begrijpen wat ik bedoel. op het laatst stond er een oxer van 1.35 en mijn vader zei dat hij minstens 10 cm. nog over had. Dat geeft best wel een kick, als het dan weer zo goed gaat

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 18:29

oh dat is vervelend PC...jakkie zeg!!

renske: cool he...ik weet wat je bedoelt!! daarom is springen ook zo leuk

xLaus_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 18:29

PC sterkte

renske : mooi toch....

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 18:36

PC, stertke!

Renske, iig fijn dat het op het laatst weer lekker ging!

Groot nieuws trouwens.. VALDI IS AAN HET HARSEN!!!!!
Het zal dus wel niet lang meer duren voor het veulen komt!
Ik ga vannacht er voor het eerst bij waken.
Ik denk dat ik op de trampoline ga slapen zodat ik haar goed in de gaten kan houden. Het wordt immers toch mooi weer.

Ik voel mezelf nu helaas kl*te... heb al sinds vrijdag keelpijn en dat wil maar niet overgaan, vandaag kreeg ik er nog een verkoudheid overheen en vanmiddag kreeg ik het nog is erg warm ook..
Eigenlijk zou vroeg het bed in dus het beste zijn, maarrrrr paardjes gaan voor!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 18:39

Oei Chantal, wel een beetje rustig aan doen he! Maar wel hartstikke leuk dat er een veulen op komst is

xLaus_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 18:39

succes vannacht chantal

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 18:43

Chantal, het is zoooo koud om buiten te slpaen, als ik jou was zou ik een hele dikke deken pakken. Hopen dat het veulen vannacht al komt.

BT: Ik dacht dat het heel wazig over zou komen, want het is heel moeilijk om te omschrijven vind ik, maar gelukkig ken je het gevoel

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 19:08

@ BT: Wat balen dat je dus eigenlijk nog niks weet. Heel veel sterkte

Over de BR Event dekjes. Ik heb er ook eentje. Hij is erg makkelijk schoon te krijgen en de kwaliteit vind ik ook hartstikke goed
Heb ook eentje van Eskadron, maar daar begin ik niet meer aan, jeetje wat zijn die dingen duur zeg

@ JJ Wat balen dat River een klap heeft gehad. Hopelijk valt het mee. Sam zit op het moment ook onder de schrammen Die loop ook weer bij de “echte” paarden in het weiland en dan moet je natuurlijk wel een beetje indruk maken als kleintje

@ MissM: Leuk dat je een autootje hebt!!

@ M_M: Fijn dat je een zadel gevonden lijkt te hebben!

@ CD: Verslavend he die sudoku

@ Pinacolada: Wat erg zeg

@ Renske: Fijn dat je zo lekker met Pietje gesprongen hebt!!

@ Sjaan: Spannend Mijn moeder heeft ook heel erge keelpijn gehad en koorts enzo, gaat nu gelukkig wel weer wat beter maar ’t zal wel heersen..
Mijn broertje slaapt de hele week trouwens al buiten op de veranda
Hij vind z’n kamer te warm

Pinacolada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 19:15

Buiten slapen? Zo warm vind ik het hier niet, waait best wel hard.

Strakjes even rijden, ging gister erg prut. Ik had nog steeds ontzettende spierpijn van het kaatsen (watje he ) en had het idee dat ik Sien meer tot last was dan ik normaal kon rijden. Tis nu stukken beter, dus zometeen maar ff aan de gang.

Ouders belden dat ze vrijdag of zaterdag weer terug komen van vakantie..het vrije zelfstandige leventje bevalt me anders wel . Vriendje woont hier nu anderhalve week..best leuk . Vandaag verslag ingeleverd, lekker gevoel na veel tijd erin te hebben gestoken. Mooi zal rijden! Succes Sjaan!!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 19:35

mijn ouders mogen ook wel op vakantie

renske: nee ik begreep het meteen hihi

ik word gek van de telefoon die hier steeds gaat... zal wel allemaal voor mijn pa zijn...

de arts had gezegd dat het een soort van kanker was maar ook weer niet (hoe bedoel je vaag )
en over de lever en hormonen...?!?! nou ik begreep er helemaal niks van...

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 20:12

@BT sterkte nog maar weer met alles, klinkt nog niet echt positief.
@PC ook sterkte, altij dnaar zulke berichten

Tal had best goede zien maar ze liep vooral in het begin als een krant, stijf of met dr rug weg ofzo. Volgens mij moet ze hengstig worden, ik gooi het daar maar even op.
Ze was met rechts wijken zo fanatiek door mn buitenbeen heen aan het wijken, dat ze gewoon doorging terwijl we (lees: mijn been)toch echt al tegen de bakrand aan zaten. vond het eigenlijk wel weer schattig, zeker gezien het feit dat ik paar maanden terug al stond te steigeren als ik rechts inzette. Hoef me niet af te vragen waar die bruine streep carboleum op mn rijbroek vandaan komt..

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 20:23

Volgens mij heb ik alle geslaagden nog niet gefeliciteerd

JJ leuk van Rebel

BT, artsen kunnen soms best wel moeilijke verhalen gaan maken over iets dat best simpel is. Ik kan het begrijpen als je er niets van snapt, maar vervelend is het wel.

PC dat is wel even schrikken zeg.

Ik durf nog niet helemaal blij te zijn , maar Rabette liep vandaag goed in de les. Een paar huppeltjes gemaakt en daar had ze ook niks van. Weet alleen wel weer waarom ik met martingaal spring
Het is nu even afwachten hoe der been het gehouden heeft en dan kan ik hoop ik donderdag starten.lielle zou jou moeder mij ook kunnen lezen als ik kan starten

Ben gister met der naar buiten geweest, pony mee als hand paard had ze weer een mutsendag en ze was nog hengstig ook Er lag een spoor zand in het gras, wilde ze niet over, ik schoppen => zij p*ssen , maar niet over het zand heen willen stappen.
Kon ook niet zo lekker sturen met 1 hand, ze kwam ook nog 2 keer omhoog. Gelukkig heb ik een megasul van een pony. Ik zei staan he en hij bleef gewoon op een groot weiland staan wachten tot ik over het zandspoor was. Toen ik hem riep kwam ie keurig aangestapt en kon ik hem zo weer meenemen.
Had ik toch wel een beetje een pennymoment

Loes_Joery

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 20:33

JJ: Super leuk van Rebel !
BT: Ik duim voor jullie!
PC: oeff... klinkt niet zo! Veel sterkte!

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 21:01

Oh maar hier waait het niet zo hard!
Ik pak gewoon een dikke slaapzak en dan duik ik op de trampoline, maar mss is het wel helemaal niet nodig.
Ben er net nog even wezen kijken en ze heeft haar vagina ook al helemaal opgezet. En bovendien staat ze al aardig te wiebelen!!

Loes_Joery

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 21:05

Ben benieuwd Sjaan !

Pinacolada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 21:23

Altijd spannend de laatste tijd voor het veulenen!

Net gereden, oeg wat kan dat beest etteren zeg! Er schijnen spoken in de hoek te zitten, zelfs mn shet schrikt daar standaard terwijl ze wel de halve dag op diezelfde plaats staan te eten. En ze wou alleen maar hard, geef je been voor wijken gaat ze hard..en ga zo maar door. Maar heeeeeel hard aan het werk gezet en toen liep ze beter . Morgen maar weer goed aan de bak.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 21:51

ik heb vandaag niks gedaan.... helemaal op de fiets naar stal...denk zal dat monster even longeren...maar ze dacht ook, stik er maar in, gister al op me donder gehad dus ze liet zich niet vangen...

grrr en had geen zin om eerst die andere er uit te halen, dus heb de stal gedaan en ben weer op mijn fietsje naar huis gegaan

maar ze hebben haar gelukkig vanavond toch even in de molen gedaan

leuk Sjaan!! ben ebnieuwd!! houd je camera bij de hand

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 21:52

Leuke Sjaan
Ik heb net met Sam in het weiland gesjeesd. Even z'n longen helemaal opengetrokken. In het begin natuurlijk wel even normaal gereden en dat ging erg lekker Daarna ook nog even op Nice van Sjuul gereden, was echt leuk
Toen echt nog even samen heel hard een paar keer heen en weer en toen nog een beetje pootje gebaden (lees tot z'n buik) in de kolk en lekker afgesponsd.

Loes_Joery

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 21:54

Hahaha wat een actie BT !
Aaah super lekker Vief !!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 21:57

Wat stout van Muis zeg BT
Sam kan ik gelukkig altijd krijgen ook al staat ie er pas net 5 minuten in ofzo. *afgeklopt* M'n C-pony was helemaal erg, die liet je nog een beetje dichtbij komen en dan begon hij heel hard te scheten en te bokken naar je. Nou dan maakte ik me altijd snel uit de voeten

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 22:19

ja Muis ook altijd maja gister heeft ze natuurlijk flink op der donder gehad

wij hebben ook zo''n Dpony op het land. levensgevaarlijk. dat beest heeft een steekje los. ik durf ook niet zonder iets het land in, want dat beest valt je de hele tijd aan

Anne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 22:22

Haha herkenbaar! Die merrie die ik rijd laat zich soms ook niet vangen, zelfs niet met eten!
Gevolg, de new-forester die bij haar in de wei staat eet het hele bakje biks leeg en romy komt mooi niet!
Joeri heeft af en toe zo'n bui, dan rent ie op me af (is meestal al verdacht) en en gaat ie in voltetjes om me heen galloperen,
af en toe een bokje... enig vind ie dat!

Maar als ik met mn rug naar hem toe ga staan komt ie dan meestal wel.
Dan is het niet meer leuk natuurlijk!
Ik heb vandaag gewoon geen enkel paard gezien! Echt erg!
Maar goed ik heb een excuus. (Tentamens, deadlines, hertentamens, inleveren van rapporten bleehh)
Heel fijn allemaal! Moet nog een hele authobiografie schrijven!
Geen zin in!

Ben toe aan vakantie!!

Klinkt goed trouwens BT, zo'n pony!
Ik zou zeggen met bp, cap, zweep en kruisbeschermer het land in!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 22:37

Sterkte Onide, misschien troost het je dat ik nu ook nog aan het samenvatten ben
Volgende week ben ik de l*l

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 22:44

We hebben hier ook een paar van die draken in het land!
Wij hebben net een leuk ritje gemaakt, ik met een vriendin op de kar met haar pony ervoor (1,28m) en Andre erachter met Krippie. Nog even waterbakje geoefend met Krip. Was erg leuk

BT:
Lielle: Ikke snieuwsgierig