Hier hebben we zo'n brede beek, tegen dat die volstaat.. We hebben die nog nooit hoger dan 20cm weten staan :p Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hier hebben we zo'n brede beek, tegen dat die volstaat.. We hebben die nog nooit hoger dan 20cm weten staan :p

Ben heeeeel benieuwd naar die nieuwe cross in W-P. Mss vragen aan de organisatie of dat ik dag erna beetje mag rondrijden op dat terrein.
(niet springen eh! tenzij my first eventing sprongetjes ofzo
) tis op wandelafstand van mijn stal en is niet openbaar voor paarden eigenlijk.
Op een baantje gewoon. Een vriendin en ik zeiden al van amai eigenlijk zijn da wel toffe velden om door te galoperen.
Heel vlak terrein. Blijkbaar ook al jacht geweest met honden. 'k Zal dan keer fotootjes trekken van de omgeving als ik er nog eens passeer.
Een goed begin is gemaakt na die lange pauze.
Hier dus ook, juist jammer dat de planning dus vaker overhoop ligt dan dat ik ze kan volgen
maar ze geven droog weer dus hopelijk zakt de beek snel
.
. 10m vooruit (was al blij met stappen, over galop spreken we niet
) en dan omsnokken, weer 10m en zo verder. Ben dus in stap over het 1e boompje gegaan en dan ging de knop om en was hij vertrokken. Putje, afsprong, water (geen mooie waterbak, moeilijke aanrijlijn en smal), gekleurde bakken... Allemaal geen probleem. Hij moet dus leren vertrekken!
. Echt leuk rondje!

En expres voor iemand gekozen die heel ervaren is in het corrigeren van voeten zonder ijzers. Hij is ongeveer 3x per week in de buurt dus makkelijk om afspraak vast te leggen. Vandaag aan de longe laten lopen en ik was blij wat ik zag.
(ik heb werkelijk geen flauw idee)
! Op naar war.egem en maar.kedal.
. Maar we gaan er wel mee beginnen mr niet echt laten werken aan de longe.
.
kwas aan het denken voor wat dat was.
leuk dat ze in waregem een nieuwe waterbak aanleggen. Was wel ook een beetje nodig vond ik
maar 1 ding met een keer natuurlijk
Mijn trektocht staat ook vast
kleine 60 km in 3 dagen
wordt een uitdaging met redelijk wat hoogte meters. maar ik kijk er wel naar uit
wat een drukte. iedereen gaat hard blijkbaar. top! bij ons staat de eerste wedstrijd dit weekend op de planning. ik ben voor de safe optie gegaan 85 en 95. woensdag les en we zien wel
(En nog meer over hun wachtlijst...)
. Ik betaal heel wat minder, maar heb dan ook geen piste en stal wordt niet elke dag gemest. Tis wat de 'zot' wil betalen zeker en hoe 'verwend' je je paard wil.