Inschrijven kan tot 3 maart dus ga nog heel even afwachten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en dat de terreinen te nat lagen. Wij gaan daarom naar BN zondag.
, maar BN is ook wel leuk om te gaan trainen. Start van het seizoen komt nu wel dichterbij
! Stoere foto's! Tstaan daar serieuze bakken he in mind.erhout.
.haar rechtergalop is alweer stuk sterker. Alleen, ze is weer zo vreselijk licht in haar mond, ze is dat zowiezo mr nu echt, moeilijk contact te krijgen. Mr tis ook niet dat ze wegkruipt , ik kan haar op alle halslengtes rijden, ze volgt mij hand, maar altijd weinig contact. In galop meer en als ik doorzit in draf kan ik haar ook met meer druk rijden. Kmoe eigenlijk nie klagen, kga nooit pijn in mn handen hebben of last van m'n schouders
. Zolang ze toch mr mn hand volgt zeker?
Ik zou dat ook niet meteen durven.
zolang ze hand volgt, lijkt mij dat heel fijn!
maar die zal wellicht ook snel moeten beslaan worden als ik ermee beginte rijden, want ik ga er sowieso al snel de baan mee op. Hopelijk blijven ze bij Icaro hangen!
zal toch nog eventjes duren voor ik dat allemaal kan doen met mijn paard. Zijn toch echt serieuze sprongen, knap! 
! We moesten alleen opletten geen te moeilijke en zware dingen met haar te springen, net omdat ze alles zo braaf en makkelijk doet.
. Zou wel een ramp zijn voor de planning hier...
. In BN was het druk, maar is daar groot genoeg om met vele te trainen. Paarden gingen goed en hadden er plezier in! Alleen steekt het altijd een beetje dat mijn 2 paarden mee zijn en het super goed doen in de cross en ik dan zelf niet kan rijden. Gelukkig 2 goede ruiters om hen te rijden en ik zie wel dat ze er plezier in hebben dus dat verzacht de pijn
.
Vind het dus best spannend wat eruit gaat komen.