[naam] moet ook redelijk wat presteren voor het eind van de schoolperiode maar dat komt inderdaad vanzelf wel Mette. Ze is al veel beter gaan rijden dan toen ze daar twee jaar geleden begon en ze durft nu 1.60m te springen terwijl haar dat vroeger doodeng leek.
[naam] had vandaag wel weer pech. Was inderdaad in de Gouhberg. Was progressief en snel was hij, heel snel maar helaas weer twee balken. Heeft ze weer net haar punten voor het M niet. Denk dat ze toch wat druk voelde al zegt ze van niet en ik merk dat Daimler wat moe is. Volgende week gaan we naar Kaatsheuvel en dan mag hij daarna een weekje relaxen tot de cross in Deurle.
Als je L springen bent mag je inderdaad L eventing starten, weet ik dankzij Madelein
Shetan heeft al hoger gesprongen en gaat zaterdag mee voor zijn derde springparcours dus we zien wel hoe hij het in de L doet. Met die lange stelten van dat paard lijken de hindernissen toch opeens een stuk lager

. Mocht het zover zijn hoor ik het! Lijkt me erg leuk!
Maar en ik kan niet met een trailer rijden en ik kan me (nu) nog niet alleen met twal redden. Rij nog niet eens gewoon met de auto heel ver laat staan met paard en trailer haha. Volgende week ga ik met vriendinnen naar war horse...laat ik een van hun mooi rijden hoor haha.

, weet niet of ik morgen nog online ben, dus spreek jullie snel