Bull krijgt 3 kg per dag.MM @ spannend een echo...
WEULE @ zoveel doorzitten krijg je wel lekker zitvlees van...
NOOR @ oooh wat zuur, dat had ik met mijn laatste punt die ik nodig had voor de M2......Bull was stout en ik reed een volte, gevolg 181-2....weg punt........
LIELLE @ in ieder geval fijn te horen dat je weer rijd !!!! Zadel ziet er comfortabel uit....
SANN @ goed bezig !!!! enne.....leuk stulpje......
Ik heb vanmorgen nog een keer Z gereden op dezelfde locatie, een betere proef, wel nog wat te braaf volgens een vriendin waardoor het net niet echt spettert (iets te braaf blijft), met 198 en 196 ben ik dus wederom heel erg tevreden, had zelfs een 8 op mijn appuyeren....
andere zaken ook wel 7-ens, maar een aantal 4-en trekken de boel ook nog wel weer wat naar beneden, dus even door oefenen, maar we zitten er tegen aan. Ik was overigens nu de enige van de 5 in de Z die boven de 190 reed en daarmee tweemaal eerste uit de 5, maar ach......had liever dat puntje gehad dus de prijzen heb ik terug gegeven aan de vereniging....
Daar doe ik toch niks meer mee.Daarna heb ik mijn spulletje snel gepakt en ben ik lekker tot vanaaf de sauna ingedoken...

. Dobby krijgt nu voer om struviet te voorkomen, z'n urine zat er wel helemaal vol mee en hij deed niets als plassen (maar zat niet verstopt gelukkig). Nu gaat het op zich goed, maar als jij nog een wilde tip hebt, kan natuurlijk altijd.
.
Ben echt niet lui, maar ben gewoon geen binnenmens
. Succes!
), dus ik red me wel op kantoor.