.Jackson is dus goed in vorm?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Aan de longe leek het wel of zij voor het eerst een zadel op hadden. Maffe beesten. Helaas kon ik alleen in de tussenbak en niet in de achterste bak rijden.(er zijn 3 rijhallen) In de achterste bak werden steeds paarden losgegooid en in de gang waren er steeds mensen bezig. Na 1 rondje ben ik maar van de ruin afgestapt. Die was stuiterig en ik had mijn bp niet mee. Morgenochtend ben ik voor 10 uur op de manege. De merrie is nog niet uit de staak maar zoals het eruit ziet is het nu puur gedrag. Mijn springzweep erbij gepakt en het gevolg is dat ik nu een nieuw zweepje moet. Steeds bij de uitgang in de remmen en vanuit rechtergalop in de remmen. Die moet maar even aangepakt worden. Ga de volgende keer even met dres. zadel rijden. Bl;ijf in elk geval de merrie rijden want wil als de vooruit er weer goed op zit aan de kring kamp springen meedoen eind jan.
Nog even gewacht (weer met dat irriante muziekje) en toen maar opgehangen
hij is ggk bij een ander bedrijf voor de helft minder geld
Moet idd wel weer op wedstrijd maar wil hem GOED klaar hebben voor de M 
krijg afkick's verschijnselen.. hihih
caro29 schreef:@ Mirthe is die Cola niks voor jou. Dat dier die je van de zomer heb ingereden. Tijdje starten en weer verkopen?
en dan moet ik hem uitbrengen omdat zij daar geen tijd voor heeft (rijdt al 2 paarden + man + kinderen + werk)
. Normaal ga ik met iemand anders, maar die heeft een beetje een rotwinter waardoor ze haar paarden niet in vorm heeft.
waren ontzettend aan het kloten daarboven.
Veel plezier en heel thuis komen!
op het voeren na. Hij heeft in januari of februari de trailer verbouwd op concours omdat hij gek werd van een sneeuwschuiver om de trailer heen.
!

)