[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 16:09

Corien, Jer is al Z :D.
Jackson is dus goed in vorm?

CoriienRN

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 16:32

Tg al aangepast.. ;)

Ja hij loopt echt lekker, voer hem nu ook draversbrok van havens en de musli met zwarte haver en nog 4 dingen er in.. moet zeggen hij doet het echt goed, glanst goed, mooi velletje, en niet veel buik ;)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 16:34

Super! Jij dus binnenkort ook weer knallen op wedstrijd? Of eerst een andere auto?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 16:40

Ik heb mijn pony's weer gereden *\o/* *\o/* . Aan de longe leek het wel of zij voor het eerst een zadel op hadden. Maffe beesten. Helaas kon ik alleen in de tussenbak en niet in de achterste bak rijden.(er zijn 3 rijhallen) In de achterste bak werden steeds paarden losgegooid en in de gang waren er steeds mensen bezig. Na 1 rondje ben ik maar van de ruin afgestapt. Die was stuiterig en ik had mijn bp niet mee. Morgenochtend ben ik voor 10 uur op de manege. De merrie is nog niet uit de staak maar zoals het eruit ziet is het nu puur gedrag. Mijn springzweep erbij gepakt en het gevolg is dat ik nu een nieuw zweepje moet. Steeds bij de uitgang in de remmen en vanuit rechtergalop in de remmen. Die moet maar even aangepakt worden. Ga de volgende keer even met dres. zadel rijden. Bl;ijf in elk geval de merrie rijden want wil als de vooruit er weer goed op zit aan de kring kamp springen meedoen eind jan.
Het was vanmorgen om 10.00u nog -8 :brr: :brr:

@ kim fijn dat Bobo braaf was. Mijn paarden zijn vaak vervelend als ik niet fit ben. Is volgens hun het moment om te klieren.
@ Lau succes vanmiddag

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 16:45

Fijn dat je er in ieder geval weer even opgezeten hebt Caro!
Corien: Mooi dat Jackson er zo goed uitziet!

Hing ik net een hele tijd met een stom muziekje in de wacht bij een zorgverzekeraar zegt de mevrouw die ik na lang wachten aan de telefoon krijg doodleuk na een paar vragen dat ze me weer gaat doorverbinden want ze mocht niet zo lang mensen in de wacht laten staan, dus iemand anders moest de rest van mijn vragen maar beantwoorden... 8)7 Nog even gewacht (weer met dat irriante muziekje) en toen maar opgehangen :(

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 16:52

Lekker dan, Vief :(
Bij jullie is het dan een stuk kouder, Caro!! :oo

Corien, heb in juli voor het laatst dressuur gestart, dus we moeten weer even inkomen denk ik. Zou mooi zijn als ik tijdens het indoorseizoen de puntjes nog haal!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 16:56

Lang leve de klantenservice. Bij mij op het werk doen ze niet aan wachttijden bij de helpdesk!

@ Noor het is hier echt koud. Ik hoefde niet te krabben vanmorgen maar alles wordt ijs...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 16:59

Tg heb me auto nog :D hij is ggk bij een ander bedrijf voor de helft minder geld :D Moet idd wel weer op wedstrijd maar wil hem GOED klaar hebben voor de M :o
Caro stout paard ~~}>
Noor aha, mijn laaste wedstrijd was ook weer 2 maanden terug :+ krijg afkick's verschijnselen.. hihih
Vief ieritand he zulke muziekjes en dat eindeloos door verbonden worden {x)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 17:03

Ooh bah Vief! Ben blij dat ik zga nooit naar dat soort dingen hoef te bellen.

Ik ben Ul op mp aan het zetten.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 17:09

Mirthe hoezo? ben je hem zat.. zoek je wat nieuws?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 17:30

@ Mirthe is die Cola niks voor jou. Dat dier die je van de zomer heb ingereden. Tijdje starten en weer verkopen?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 18:02

Zo heb lekker gegeten.. nu lekker bank hangen :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 18:49

caro29 schreef:
@ Mirthe is die Cola niks voor jou. Dat dier die je van de zomer heb ingereden. Tijdje starten en weer verkopen?

Nee dat is een dressuurpaard, maar die krijg ik wss weer onder het zadel volgend jaar, hij wordt nu nog door een dressuurprikker gereden, die maakt de ruwe knoppen even glad ;) en dan moet ik hem uitbrengen omdat zij daar geen tijd voor heeft (rijdt al 2 paarden + man + kinderen + werk)

Corien, ik zou graag normaal op concours willen en niet altijd van anderen afhankelijk, maar mijn mam wil niet met mijn paard mee & mijn pap heeft natuurlijk het bedrijf waar ik hem niet zo vaak bij weg kan halen {x) {x) . Normaal ga ik met iemand anders, maar die heeft een beetje een rotwinter waardoor ze haar paarden niet in vorm heeft.

http://www.youtube.com/watch?v=yxOFj-FFDss Kim haar laatste rondje. Achtergrondlawaai is hilarisch _O- waren ontzettend aan het kloten daarboven.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 18:54

Is hij zo lastig om op pad te gaan dan?
oh oke ja das wel balen idd.. :(

Jeetje kim wat kan die sofie springen zeg!! balen van die stop. :(

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-10 19:09

Hey iedereen,
Hier een berichtje vanuit Sölden! Het is hier heerlijk weer, goede sneeuw, echt heel fijn. Heb vanochtend mijn vader van het vliegveld gehaald (die kwam later), en vanmiddag nieuwe snowboardschoenen gekocht. Ik had die van mijn moeder mee, maar die zijn een jaar of 15 oud en deden echt ontzettend zeer. Heb nu mooie nieuwe :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 19:10

Lekker Snoek :j Veel plezier en heel thuis komen!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 19:27

Veel plezier Shanouk!

Hij is totaal niet moeilijk Corien, maar elke keer als mam er iets mee doet gaat het fout :+ op het voeren na. Hij heeft in januari of februari de trailer verbouwd op concours omdat hij gek werd van een sneeuwschuiver om de trailer heen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 20:25

@ Mistid ik ken dat. Mijn pa en mijn ruin kunnen ook niet echt door 1 deur. Moeders en ik zijn van mening dat mijn pa wat bang is voor de ruin maar hij wil dat niet toegeven. Die van mij is niet gemeen maar kan heel druk en lomp doen.

@ Kim Sofie springt lekker. Jammer van de stop. Leek onnodig en door het mesten. Sofie moet denk ik even leren dat je best kan springen en mesten tegelijk. Vrouwen kunnen nu eenmaal meerdere dingen tegelijk :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 20:59

Zoo... lekker bij mijn ouders gegeten :)!
Zo nog even een mailtje voor de vereniging doornemen en nog even wat jasjes opmeten. Heb weer zo'n mooie, 't is jammer dat ie me te groot is, want dit was er wel een om hebberig van te worden met zo'n mooi paspeltje op de achterkant :D

Afbeelding

Kim: Leuk filmpje, wel balen zeg van die weigering.. Leek inderdaad niet nodig.
Mistid: Jammer dat je Ul gaat verkopen..
Snoek: Fijn dat het daar zo leuk is :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 21:01

wat voor maat is dat Vief? Ik zoek eigenlijk een mooi bruin jasje voor het springen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 21:03

Het is een 40 lengtemaat, maar vind hem vrij klein vallen, neigt meer naar 38 :)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 21:04

dat ganie lukken nie, jammer

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 21:04

@ Vief weer een mooi jasje.

Ik word een beetje flauw van mijn verkoudheid. De boel komt los sinds ik een andere neusspray heb opgehaald vanmorgen bij de apotheek. Er gaat een pakje zakdoeken per uur er door heen. Lekker de hele tijd niezen en mijn neus snuiten maar ik kan weer redelijk normaal ademhalen..

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 21:07

Jammer Lielle..

Caro: Vervelend, maar hoop dat nu het los is gekomen je er gauw vanaf bent!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 21:11

Mooi jasje Vief :j
Jammer dat je hem niet past, Lielle
Mirthe heeft een paard te koop staat.
Caro, Balen van je verkoudheid!
Lau, Hoe deden de paarden het op cc vandaag?
Sussie, Hoe was de bijscholing in Ermelo?

Ik heb vanavond weer gelest. Paard was erg tegendraads op mijn been, maar uiteindelijk liep hij fijn (mbv een klein zweepje tegen de schouder, ik voelde mij net zo'n klein kindje op een manegepony :)) )

Edit: Ik sleep mijzelf onder de zonnebank en ga daarna een boekje lezen in bed. Weltrusten!