[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 22:42

@ evie oh apart. ga voor neede maar weer eens het boekje doorlezen haha.

Ik heb voor de verandering ook eens een leuke foto bij leuk op de foto. Normaal sta ik daar niet leuk op. Krijg hem hier niet op maar gelukkig wel op hyves.
ik ga mijn bed in. Mijn ogen vallen dicht. Logisch als je wekker om 5 uur gaat.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 22:43

Ik heb wel mooie foto's ga denk wel wat bestellen :D

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 22:44

Evie_Bandido schreef:
Caro: Dat is alleen in het springen, in de cros mag je bij een weigering op b kiezen of je alleen b opnieuw rijd of a en b opnieuw.

Dan heb ik nu weer wat geleerd, althans meer duidelijkheid... :o en geen onzekerheid meer wat wel en niet mag. ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-10 22:47

Je moet gewoon is een middagje het reglement doornemen en een keer als hindernisjury meewerken, dan weet je precies wat wel en niet mag 8-)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 22:53

Mootje schreef:
Je moet gewoon is een middagje het reglement doornemen en een keer als hindernisjury meewerken, dan weet je precies wat wel en niet mag 8-)

Tja dat is idd ook wel eens leuk denk ik.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 22:59

Ik vind het zoiezo erg interessant om het reglement te bestuderen, ik heb vaak dat ik me afvraag: Hoe zit dit en dat? en dan zoek ik het op. Bovendien kan je als je het reglement goed kent het reglement voor je ipv tegen je laten werken B-) .

Wat ik bijvoorbeeld ook raar vind is dat als je word uitgesloten in de cross je verliespunten haalt, maar wanneer je wordt uitgesloten in het springen (of voor mijn part de dressuur) haal je geen verliespunten, terwijl dit eigenlijk wil zeggen dat je je paard niet een voldoende onder controle hebt voor de cross. (kan natuurlijk ook een andere reden hebben, voordat ik iemand voor het hoofd stoot ;) , maar als je paard in het springparcours stopt is de kans natuurlijk erg groot dat dit ook in de cross gebeurt)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 23:02

Ik heb het regelement net nog even doorgelezen. Kom ik hopelijk morgen niet voor verrasingen te staan. :)
Nog gefeliciteerd Evie! Nu kan je NK starten toch? :D

Ik had trouwens ook B-2 staan bij m'n SGW. Maar dat kan helemaal niet.. En ben ook nog eens utigebeld in springparcours. Ik KNHS gebeld, moet er dus sterretje staan. Staat er nu ook. Maar vond het best kunstig dat ik B-2 stond :D

Ik wil misschien bij Ysselstein wel hindernisjiury zijn, meen ergens in topic gelezen te hebben dat ze nog veel mensen zochten. Zal daar morgenavond ofzo eens over beslissen!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-10 23:03

Hebben jullie de laatste pagina van Gorssel voorbesprekingstopic meegekregen :oo

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 23:03

EVIE @ daar heb je helemaal gelijk in bestuderen van....ik heb dit toendertijd ook gedaan met mijn vorige paard. Maar eerlijk is eerlijk heb het nu al in geen 3 jaar meer bijgehouden.... :o en ook al 2 jaar niet meer gestart...dus tja...Tot voor kort moest ik zelfs de strafpunten van het springen er weer even bij halen om te starten in de cross. Dat is ook veranderd na mijn lange stop.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 23:05

Jaa las het net.
Vind het onverantwoord. Maar goed, dat is mijn mening.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 23:07

Sannnn schreef:
Ik wil misschien bij Ysselstein wel hindernisjiury zijn, meen ergens in topic gelezen te hebben dat ze nog veel mensen zochten. Zal daar morgenavond ofzo eens over beslissen!

Dat klopt. Ik ga ook nu ik zelf niet op het NK mag starten. Samen gaan op zaterdag? Vragen we of Sabien ons samen als hindernisrechter wil plaatsen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 23:08

Oh, dat is wel leuk! 3 oktober is dat toch? Beslis er morgen avond even over goed? Agenda ligt al in mijn tas en die is beneden... :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-10 23:13

Ik ga slapen :z
Sannn, Bianca en Lielle (verder niemand toch?): Succes in Gorssel morgen!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 23:14

Sann: Ik heb de punten daarvoor nu binnen, maar het gaat nog even spannend worden of ik daar ook daadwerkelijk kan starten ;) .
Mootje: Ik heb de discussie gelezen, vind het echt ongelofelijk onverantwoord, maar bemoei me er verder maar niet mee, de boodschap is zo wel duidelijk denk ik.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 23:15

Sannnn schreef:
Oh, dat is wel leuk! 3 oktober is dat toch? Beslis er morgen avond even over goed? Agenda ligt al in mijn tas en die is beneden... :)

Dacht 2 oktober. Zaterdag.
Ik hoor het wel. Concentreer je eerst maar op Gorssel. Succes!

Waarom zou je niet mogen starten Evie?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 23:16

Mootje schreef:
Ik ga slapen :z
Sannn, Bianca en Lielle (verder niemand toch?): Succes in Gorssel morgen!

Ik nu dan ook echt maar.. :Z .. morgen 7 uur rijden :D ben benieuwd, als we maar door de finisch lijn mogen rijden is alles weer goed en dan uiteraard niet via de achterkant.. :P

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 23:18

Zal er morgen even naar kijken Simmie!

Duik nu ook m'n bedje in. :z Wekker gaat pas om half 8. Nog 1.5 uur later als doordeweeks. :oo
Ik ben ook benieuwd. Ben iig gewaarschuwd voor de molenwiek. Doel is de cross mogen rijden, dan ben ik al verder als in Oudkarspel. Maar wil hem stiekem wel uitrijden! We gaan ons best doen, meer kunnen we niet doen. :D

Succes de anderen ook. :)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 23:28

Sann, Bianca en Lielle succes morgen!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 00:53

Mootje schreef:
Hebben jullie de laatste pagina van Gorssel voorbesprekingstopic meegekregen :oo

Nou ik heb het even opgezocht. :? 8)7

Mooie foto Corien.
Jammer voor de mensen die niet fijn gereden hebben, de molenwiek was dus nogal een probleemhindernis?

Ik ben weer terug van 4 dagen Terschelling. Bruiloft van vrienden bijgewoont, haar paard gereden vooraan in de stoet mét vlag in mijn hand. Paarden opgepoetst en klaargemaakt voor de foto's, 2 paarden extra bijgereden daar, mijn verjaardag gevierd. Kortom, leuke volle dagen :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 08:10

Sannn & Bianca, Ik ga duimen dat jullie de finish van de cross halen :D
Heleen, Leuk, Terschelling. Welkom terug!

Ik zit nu aan het ontbijt en ga zo richting stal voor crosstraining van Michiel. Het spettert hier een beetje, laten we hopen dat het niet echt gaat regenen!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 08:32

Goeiemorgen :wave:

@ caro en Noor: balen van jullie stops op de molenwiek. Gewoon weer vol goede moed naar volgend jaar.

En de gorssel-gangers veel succes vandaag! Hopelijk houden jullie het een beetje droog.

@ heleen: klink als een heel geslaagd weekend! Je verjaardag heb je dus ook daar gevierd?

@ mootje; veel plezier vandaag. Hopelijk hou je het een beetje droog!

Hier is het droog en volgens buienradar blijft dat het ook de hele dag. Ik hoop het maar, want van de club uit gaan we vandaag trainen in Bornerbroek. K neem Zetje mee, echt zo'n zin in!
Gister overigens mijn allereerste eigen auto gekocht. Hij is zo gaaf, dat vriendlief mee betaald.

Meet my new car 8-)
Afbeelding
Afbeelding

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 09:33

Gefeliciteerd met je nieuwe auto, Mandy! Hij is zeker gaaf!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 09:47

Goeiemorgen!

Caro en Noor: balen van jullie stops op de molenwiek. Pittige hindernis dus!

Evie: jammer dat je zelf niet zat op te letten en zo je eerste plek verspeeld hebt. Maar alsnog een goede prestatie!

Gorssel-gangers veel succes vandaag! Hopelijk houden jullie het een beetje droog.

Heleen: klink als een heel geslaagd weekend! Mooie jurk van de bruid?

Mootje: veel plezier vandaag! Heb net ook even de laatste pagina's van het voorbesprekingstopic gelezen. Ga er vanuit dat ze toch maar gaat verkennen.

Rowo: gefeliciteerd met je nieuwe auto!

Het staat hier al sinds vanochtend vroeg te stortregenen. Vanmiddag als het droog is maar even naar het bos met Pancho. Dan uit eten en daarna nog een feestje van de ponyclub. Een lid is tweemaal kampioen geworden en daarnaast is ons zestal ook nog kampioen. Is wel een feestje waard!
Laatst bijgewerkt door Sussie85 op 12-09-10 09:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 09:47

oeps foutje dubbelpost!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 09:51

Gave auto Mandy!!!

Ik ben oook weer bovenwater na een slopende dag Gorssel.
Zijn vrijdagavond al gegaan en heb nog in het halve donker moeten lopen.
Zaterdag om 10 voor 8 gedressuuurd met Hetje. Vlug omzadelen en naar het springen. Hindernis 1 t/m 3 super. Echter op 3 beetje grote sprong en ik wilde terug om 4 passend te krijgen (dubbel). Het luisterde te goed en stond braaf stil. Verder nog een balk en tijdfouten.
Cross op controle gereden en foutloos. Nergens gas gegeven en gezorgd dat hij luisterde en ik de baas was. 1,5 minuut buiten de tijd. Was wel zonde stond 4de na dressuur met 200 punten. Hij liep ook echt een geweldige proef.

Toen vlug Maat gedressuurd (had ong 1 uur ertussen zitten). Proef ging echt goed op de middendraf na (heb het op film), 176 punten....
Springen foutloos en 1 langslopen op de B van de molenwiek. Verder super rond.
Afbeelding
Afbeelding