Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
geen paardenkrant online ?? kan iemand mij zeggen wat daar daar precies instaat of een artikeltje voor mij bewaren en opsturen ?? dan PM ik mijn adres wel. Hoor net dat wij op de manege geen paardenkrant hebben. Dat vind ik toch wel leuk voor mijn mijn plakboek ...jaja ik weet het lekker ouderwets..
sorry ik heb ook geen krant
.. Heb helemaal in een deuk gelegen
. Mijn moeder schreef hele verhalen op over mij en Wolin en ook erg grappig geschreven. Ook met kleine berichtjes er tussen, zoals "Ben blij dat we goed WA-verzekerd zijn met dat stel.................." of ".....val nr.2, nog één te gaan en we moeten zelfgebakken appeltaart gaan serveren...."
!!
, heb wel weer zin in wat nieuws
.
leuk dat je op een andere afdeling mag
, alleen erg groot en weet niet hoe ik ze moet verkleinen en sommige staan op z'n kop
..
. Die blijf ik echt leuk vinden
!! Bovendien is onze digitale camera kaduuk, ik ga overigens volgende week een nieuwe kopen
, met dat mooie weer krijg je toch wel zin om weer leuke foto's te maken
!! Bovendien wil ik jullie ook geen foto's van Maleisië onthouden
.
.. Ben toen eerst maar Lasagnetta gaan maken.
, sta laatste tijd ook van alles klaar te maken, uiteraard wel dingen uit een pakje.. het moet niet te veel tijd kosten
.
. Verder vanmiddag even met school bezig geweest. Moet nog steeds een hoop doen
. Zonet Loempia ook nog even gereden, en die was echt super relaxed. Echt fijn
.
Lekker ook zo in de sneeuw!
. Ziet er goed uit zeg, lekker op vakantie geweest?
) voor de plank zet als ik haar los-longeer.. omdat Wolin met een flinke vaart op de plank afstiert en het niet zal laten om er over heen te springen
... Dus ik had het volledig gebarricadeert met stoelen en bezems... heb het eerste kwartier erbij gestaan, Wolin in de rondte zien springen en stond daarna naar mij te kijken *Ja...ga 's ff lekker weg daar..pottenkijker
*
.
Een bezemsteel lag uit de bezem.. en de halsters lagen aan de andere kant van de bak
. Cavaletti's hebben ze gelukkig met rust gelaten
.
, haflingerpaard is zo'n lekkere meeloper
, alles is leuk wat Wolin doet.. Als jij een beginnetje maakt aan de kuil, maak ik het af. En ik dacht dat ze heel rustig stonden, wierp af en toe een blik naar buiten en dan stonden ze gewoon braaf een beetje te scharrelen.. Schijn bedriegt
.
Woensdagavond nog met Jipje naar dressuurles geweest op de vereniging, hij was erg loperig en fris, maar uiteindelijk kon ik hem toch aardig normaal rijden
Dus ben benieuwd wat hij erover te zeggen heeft.
!
!
verhaal van Wolin