[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 17:41

Echt gaaf :)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 17:49

..... |( geen paardenkrant online ?? kan iemand mij zeggen wat daar daar precies instaat of een artikeltje voor mij bewaren en opsturen ?? dan PM ik mijn adres wel. Hoor net dat wij op de manege geen paardenkrant hebben. Dat vind ik toch wel leuk voor mijn mijn plakboek ...jaja ik weet het lekker ouderwets.. :P

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 18:02

Das toch ook leuk ;) sorry ik heb ook geen krant :(

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 18:08

Hahaha vind zo'n plakboek ook wel leuk hoor!! ;)

Ik heb voor Wolin een dagboek bijgehouden, ging het vandeweek teruglezen - hij lag nog achterin mijn kast op stal. Vooral mijn moeder schreef erin :o .. Heb helemaal in een deuk gelegen :P . Mijn moeder schreef hele verhalen op over mij en Wolin en ook erg grappig geschreven. Ook met kleine berichtjes er tussen, zoals "Ben blij dat we goed WA-verzekerd zijn met dat stel.................." of ".....val nr.2, nog één te gaan en we moeten zelfgebakken appeltaart gaan serveren...." _O-

Wolin heeft al lekker 2 uur buiten gespeeld. Ze mogen zo weer lekker 2 uur, de bofkont ;) !!

Was laatste dagje vandaag op mijn derde stageplek, maandag nieuwe afdeling. Zal deze afdeling niet missen :n , heb wel weer zin in wat nieuws :j .

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 18:18

Oh oke das wel lachen ja lotte :P leuk dat je op een andere afdeling mag :)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 18:26

WOLINLOTTE @ Als ik zo eens wat foto's van jou voorbij heb zien komen zullen er een hoop gekke plaatjes in dat boek zitten... _O-

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 18:29

Ja idd _O-

Ik ga even me profile op leuken, met me agenda :P

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 18:52

eentje die ik toch wel heel mooi vond

Afbeelding

Zou leuk zijn in m'n profiel, maar ik weet niet hoe :o

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 18:54

op dezelfde manier hoe jij hem hier neer heb gezet, dus [img]je%20foto[/img].. Zo kun je deze foto ook in je profiel zeten.

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 18:55

ah, leek bij mij even niet te werken, we zullen het eens proberen

edit: Gosh, werkt ook nog. Toch niet slecht voor een IT-er :P

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 19:17

You go Ruud :P

Mooie foto's gezien :))

Mensen van gisteravond denken erover na, net was er iemand geweest voor andere mensen te kijken. En die iemand van de moeder van Rosalie :P

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 19:39

zo dat paardje springt super.. :D

leuke foto ruud

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 20:02

Wow Ruud, die ziet er stoer uit zeg!! :wow:

@Bianca:
We werken nu op mijn laptop omdat onze computer steeds vastloopt. Op de computer staan wel leuke foto's van mij en Wolin :j , alleen erg groot en weet niet hoe ik ze moet verkleinen en sommige staan op z'n kop >;) ..
Heb hier heel veel foto's die met een wegwerpcameraatje zijn genomen, dus die zitten allemaal in lijstjes.
Heb een hele leuke van mij en Wolin, allebei met een extreem grote bril op en een gekke bek eronder 8)7 B-) . Die blijf ik echt leuk vinden :D !! Bovendien is onze digitale camera kaduuk, ik ga overigens volgende week een nieuwe kopen :j , met dat mooie weer krijg je toch wel zin om weer leuke foto's te maken *-:) !! Bovendien wil ik jullie ook geen foto's van Maleisië onthouden ;) .

Ben in slaap gevallen net := .. Ben toen eerst maar Lasagnetta gaan maken.

Ik heb de keuken ook wel een beetje ontdekt :o , sta laatste tijd ook van alles klaar te maken, uiteraard wel dingen uit een pakje.. het moet niet te veel tijd kosten :D .

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-09 20:49

Goedenavond!
Morgen indoorcross in Lisse :):)

Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder PB!!
Stoer Bianca!
Mooie foto Ruud!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 21:07

RUUD @ leuke foto hoor, waar is die bak ook alweer ?? komt me wel bekend voor maar volgens mij verwar ik het met iets ??

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 21:18

Dat paardje springt lekker, Bianca! (Ik hou er alleen niet zo van om zo'n jonkie al zo hoog te laten springen, maar dat ligt aan mij) :o
Stoere foto Ruud! Komt die boven je bed te hangen? :D

Ik heb ook een foto van hoe ik de afgelopen week heb doorgebracht :D :
Afbeelding

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 21:32

Nice Heleen :)) !

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 21:56

Heb vanmiddag fijn dressuurles gehad met Sofie :). Verder vanmiddag even met school bezig geweest. Moet nog steeds een hoop doen ;). Zonet Loempia ook nog even gereden, en die was echt super relaxed. Echt fijn :)).
Morgen om half 9 opweg naar Gersloot, dressuurwedstrijd met Sofie.

Leuke foto van Bull :D

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:17

HELEENXX @ lekker hoor zo'n vakantie, dat zou ik ook wel willen. Het lijkt wellicht hoger dan het is, het is in ieder geval wel verantwoord want anders zou het idd niet kunnen. Dit doet hij uiteraard niet constant wekelijks...maar goed ieder zijn ding.. ;)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:26

Blijf een beetje in herhaling vallen, maar wat een leuke foto's weer allemaal :D Lekker ook zo in de sneeuw!

Ben lekker een beetje aan het Ebay'en.. En zo even bankhangen en lekker slapen.
Morgen nog even wat voor school doen en op zonnenbrillenjacht. Vorige zonnebrillen hebben Marmaris niet helemaal overleef helaas.. :+

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:26

Bianca: Bullie is echt een super mooi dier en wat een gangen/springen zeg! daar heb je volgens mij echt een goede aan!

Ruud´ gave foto van de tripalon! vind je capcover echt super!

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:54

Iedereen succes met wedstrijden dit weekend! :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 23:45

Hahaha Heleen op haar veroverde berg 8-) . Ziet er goed uit zeg, lekker op vakantie geweest?

Had Wolin in de buitenlongeerbak losgegooid, had ze lekker de ruimte met haar haflingervriendin. Die zijn gelijk feestje gaan bouwen daar.. :=
Had de plank ervoor gedaan... En aangezien ik altijd mijn moeder als vogelverschrikker (sorry mam... :o ) voor de plank zet als ik haar los-longeer.. omdat Wolin met een flinke vaart op de plank afstiert en het niet zal laten om er over heen te springen :wow: ... Dus ik had het volledig gebarricadeert met stoelen en bezems... heb het eerste kwartier erbij gestaan, Wolin in de rondte zien springen en stond daarna naar mij te kijken *Ja...ga 's ff lekker weg daar..pottenkijker :P * >;) .
Ik ging weg om te mesten etc, kwam na 3 kwartier terug... Alle stoelen door de bak!! :oo Een bezemsteel lag uit de bezem.. en de halsters lagen aan de andere kant van de bak := . Cavaletti's hebben ze gelukkig met rust gelaten :roll: .
Ze vermaken zichzelf uitstekend +:)+ , vervelen zich nooit.. Wolin is de uitvinder van de trucjes, zeer inventief paard B-) , haflingerpaard is zo'n lekkere meeloper :P , alles is leuk wat Wolin doet.. Als jij een beginnetje maakt aan de kuil, maak ik het af. En ik dacht dat ze heel rustig stonden, wierp af en toe een blik naar buiten en dan stonden ze gewoon braaf een beetje te scharrelen.. Schijn bedriegt 8)7 .

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 00:01

:wave:
Zo, even een paar drukke dagen gehad. Net toch maar is even bijgelezen.

@Rowo, Malloesje, TG en Tientjeh: Fijn dat jullie allemaal zo lekker getraind hebben van de week. Leuke foto's ook! Ik kan niet wachten tot volgende week zondag!
@PB: Wat lekker dat het zo goed gaat met je knie! En nog gefeliciteerd met je moeder haar verjaardag.
@Ruudjw: Leuke foto van Gorssel!
@Heleen: Zo dat ziet er lekker uit! Waar ben je geweest?
@Lotte: Volgens mij kan je moeder wel een heel boek over jou en Wolin schrijven ;)
@Snoekiej: Altijd leuk die veulentjes!

Ik ben vandaag de hele dag naar het Erasmus ziekenhuis in Rotterdam geweest, was een erg lange en vermoeiende dag. Maar het was wel leuk om daar is even te kijken, maar was toch weer erg blij toen ik weer richting huis kon, naar het rustige Wapenveld ;) Woensdagavond nog met Jipje naar dressuurles geweest op de vereniging, hij was erg loperig en fris, maar uiteindelijk kon ik hem toch aardig normaal rijden :D
Morgen ochtend nog even werken en morgen middag komt er een amerikaanse dierenarts die Jipje heel graag eens wil bekijken :o Dus ben benieuwd wat hij erover te zeggen heeft.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 09:21

Goeiemorgen :)

Succes vanmiddag met je dierenarts Benthe :)) !
En verder de wedstrijdgangers ook succes :D !
Een :') verhaal van Wolin