[SGW] [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 13:55

wedden dat hij die schade vergoeding ook nog krijgt Boos! nou hij mag zich wel schuil blijven houden ROFL hahah als ik hem zou zien zou ik zo een mes tussen ze spare ribs willen douwen... sorry Bloos

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 14:03

Joran!! Wat een naar mannetje. Ik ben benieuwd wat zijn reactie op dit alles is.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 14:07

Zo ben ook weer thuis.
Had me vanochtend verslapen.
Moest om half 9 naar school.
Werd ik om 5 voor half 9 wakker.
Ik dacht echt k*t Clown
Ik snel me kleren aan en op de fiets.
Was 5 minuten te laat toch goed gedaan.
Normaal sta ik altijd een uur te tutten en niet op te schieten Clown

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 14:20

Doei!

Ik heb in mn nieuwe rooster op maandag en vrijdag vrij Lachen heerlijk.

Gister ook peter r de vries gekeken, naar mannetje die joran Scheve mond

ga nu even douchen, heb uk vanochtend gereden, en ff lekker gewassen Lachen zo even naar de grote stad drachten Vork ff wat kleine inkoopjes doen.

hoe is het weer in portugal loes? Lachen waar precies zit je?

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 14:24

Klinkt als een heerlijk rooster Hilde!
Veel plezier in Drachten-City Tong uitsteken

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 14:34

Haha dankje Haha!
Moet de andere dagen wel tot laat naar school, maar hoef pas op zn vroegst om kwart over 11 te beginnen, dus denk dat ik het wel uit kan houden Schijnheilig

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 14:37

Hilde: We zitten in de Algarve, dicht bij Monte Gordo tegen de spaanse grens! Knipoog Gistere middag regende het, maar vanochtend een blauwe lucht en net lekker liggen zonnen! Nu helaas weer wat overtrokken, maar nog steeds zo'n 18 graden Lachen

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 14:39

Klinkt lekker Vork Beter als hier, vind het maar koud Schijnheilig
Ben nog nooit in de algarve geweest.
Al bruin geworden dan Haha! ?

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 14:50

Nou echt bruin nog niet Tong uitsteken moet de zon toch wat langer blijven schijnen, haha!
Het is nu dan wel zon dan weer een wolk..

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 16:08

Simmie schreef:
Joran is een heel eng mannetje en het is vreselijk wat er gebeurt is, maar dat meisje was ook geen lieverdje.

Ja dat dacht ik ook. Moeder schildert er af als een heilige, terwijl het ontbijt al uit cocktails bestond, rest van de dag was ook niet zonder alcohol en drugs. Schijnt dat die school ook niet meer welkom was in het hotel. Al voor ze verdween. Maar die Joran is ook niet echt normaal (zacht uitgedrukt) Bij ons stond er groot in de krant over hem. Het zal je kind maar wezen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 16:12

De Natalee was idd ook geen voorbeeld puber. Mijn vriend kent een jongen die ook verhoord is voor Natalee aangezien hij haar had gesproken die avond en avonden ervoor. Hij zei toen al dat die Natalee naast een onwijs zuiplap ook een behoorlijk sl*t was.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 16:27

rowo schreef:
De Natalee was idd ook geen voorbeeld puber. Mijn vriend kent een jongen die ook verhoord is voor Natalee aangezien hij haar had gesproken die avond en avonden ervoor. Hij zei toen al dat die Natalee naast een onwijs zuiplap ook een behoorlijk sl*t was.

maar dat doet voor deze hele kwestie toch helemaal niet ter zake??

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 16:32

precies. Het zal vast geen non zijn geweest, maar het is geen enkele reden om 2,5 jaar lang je mond te houden over wat er met haar gebeurd is; en dan ga ik er nog maar vanuit dat Joran de waarheid vertelde gisteren. Daar heb ik ook mijn vragen bij.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 16:33

Lielle schreef:
precies. Het zal vast geen non zijn geweest, maar het is geen enkele reden om 2,5 jaar lang je mond te houden over wat er met haar gebeurd is; en dan ga ik er nog maar vanuit dat Joran de waarheid vertelde gisteren. Daar heb ik ook mijn vragen bij.

jep, het verhaal is nog niet af volgens mij!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 16:38

Lielle schreef:

Schijnt dat hij ook bij een jeugd psycholoog heeft gelopen omdat hij al heel jong alles bij elkaar loog.
Ik neem het ook niet voor hem op en rowo denk ik ook niet. Alleen de moeder schildert haar af als een ideale dochter. Las ergens dat ze na dit weekje naar een afkickkliniek zou gaan. Zij is dus ook niet zo'n lekkertje geweest. Wat niet wegneemt dat dit nooit had mogen gebeuren en Joran alles recht banketstaaf wat krom is. Met een vader met kennis van zake is dat ook al weer wat makkelijker Lips are sealed

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 16:41

ach, elke moeder zal haar dochter toch mooier afspiegelen dan ze misschien is. En misschien wist moeders ook niet alles.
Ik vind gewoon dat als mensen nu over dat meisje gaan roepen dat ze zelf ook fout was of een slet was, komt het op mij toch over als je daarmee ook iets duidelijk wil maken.

Ik hou ook niet van sletterig gedrag maar voor dit verhaal verandert er voor mij helemaal niks aan!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 16:43

idd het verhaal is volgens mij ook nog niet af, komt vanzelf Knipoog

Vind het ook niet zo raar dat hij bij een jeugd instantie heeft gelopen, hij is gewoon gek.

heb lekker me paardje lekker los gelongeerd Haha! was braaf, porberen wat foto's op de pc zetten.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 17:06

Ach Joran heeft al zoveel gelogen. En ook zoveel verschillende verhalen gelogen. Dat s waarschijnlijk een pathologische leugenaar en daarom moet je alles wat hij verteld met een korreltje zout nemen. Dit verhaal kunnen ze waarschijnlijk niks mee. daarnaast moet ook nog maar gezien worden of deze beelden als bewijs uberhaupt toelaatbaar is.
Ik denk dat het nog best kan dat hij er eigenlijk niks van af weet, maar gewoon liegt.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 17:19

ja dat kan idd ook, maar vond het wel raar 4 x de zelfde verklaring en dan nog liegen? lijkt me beetje sterk. maa goed ben gelukig ook geen rechter of advocaat, dus dat komt wel goed hoop ik voor haar moeder Knipoog

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 17:22

miss_jumpy schreef:
rowo schreef:

maar dat doet voor deze hele kwestie toch helemaal niet ter zake??

Dat bedoel ik er ook helemaal niet mee te zeggen, mar Corien zei dat die moeder deed alsof haar dochter een voorbeeld puber was wat ze blijkbaar niet was.
Die Joran komt mij ook de strot uit.. Dat je over zoiets kan liegen en zoiets kan doen. Die kerel heeft het tussen de oren volgens mij niet helemaal op orde. Mocht het waar zijn, dan hoop ik dat ie flink gestraft word.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 17:28

rowo dat heb ik niet eens gezegt Bloos

ja ik hoop ook dat hij flink gestraft word.. en ik hoop op aruba

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 17:30

Sorry Corien, bedoelde GvdT Bloos

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 17:31

Haha geeft niet Knipoog maar wezijn in nederland veel te makelijk kwa straffen

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 17:36

Ik weet niet of wij te makelijk zijn in Nederland qua straffen. Amerika is echt niet alles hoor. Dat jury systeem is natuurlijk een monsterlijk iets en wat ddaar geoorloofd is door de politie e.d. is te bizar voor worden. Dingen als de doodstraf wordt daar gelukkig al iets minder gewoon. Maar wij hebben in NL een heel mooi rechtssysteem.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 17:37

ja oke, maar als je iemand vermoord krijg je nog geen 10 jaar vind ik TE bizar, hup achter slot en grendel en voor altijd.