nou hij mag zich wel schuil blijven houden
hahah als ik hem zou zien zou ik zo een mes tussen ze spare ribs willen douwen... sorry
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nou hij mag zich wel schuil blijven houden
hahah als ik hem zou zien zou ik zo een mes tussen ze spare ribs willen douwen... sorry

heerlijk.
zo even naar de grote stad drachten
ff wat kleine inkoopjes doen.
waar precies zit je?

Gistere middag regende het, maar vanochtend een blauwe lucht en net lekker liggen zonnen! Nu helaas weer wat overtrokken, maar nog steeds zo'n 18 graden
Beter als hier, vind het maar koud 
?
moet de zon toch wat langer blijven schijnen, haha!Simmie schreef:Joran is een heel eng mannetje en het is vreselijk wat er gebeurt is, maar dat meisje was ook geen lieverdje.

rowo schreef:De Natalee was idd ook geen voorbeeld puber. Mijn vriend kent een jongen die ook verhoord is voor Natalee aangezien hij haar had gesproken die avond en avonden ervoor. Hij zei toen al dat die Natalee naast een onwijs zuiplap ook een behoorlijk sl*t was.
Lielle schreef:precies. Het zal vast geen non zijn geweest, maar het is geen enkele reden om 2,5 jaar lang je mond te houden over wat er met haar gebeurd is; en dan ga ik er nog maar vanuit dat Joran de waarheid vertelde gisteren. Daar heb ik ook mijn vragen bij.
Lielle schreef:precies. Het zal vast geen non zijn geweest, maar het is geen enkele reden om 2,5 jaar lang je mond te houden over wat er met haar gebeurd is; en dan ga ik er nog maar vanuit dat Joran de waarheid vertelde gisteren. Daar heb ik ook mijn vragen bij.

was braaf, porberen wat foto's op de pc zetten.

miss_jumpy schreef:rowo schreef:De Natalee was idd ook geen voorbeeld puber. Mijn vriend kent een jongen die ook verhoord is voor Natalee aangezien hij haar had gesproken die avond en avonden ervoor. Hij zei toen al dat die Natalee naast een onwijs zuiplap ook een behoorlijk sl*t was.
maar dat doet voor deze hele kwestie toch helemaal niet ter zake??

maar wezijn in nederland veel te makelijk kwa straffen