Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Simmie schreef:Joran is een heel eng mannetje en het is vreselijk wat er gebeurt is, maar dat meisje was ook geen lieverdje.
rowo schreef:De Natalee was idd ook geen voorbeeld puber. Mijn vriend kent een jongen die ook verhoord is voor Natalee aangezien hij haar had gesproken die avond en avonden ervoor. Hij zei toen al dat die Natalee naast een onwijs zuiplap ook een behoorlijk sl*t was.
Lielle schreef:precies. Het zal vast geen non zijn geweest, maar het is geen enkele reden om 2,5 jaar lang je mond te houden over wat er met haar gebeurd is; en dan ga ik er nog maar vanuit dat Joran de waarheid vertelde gisteren. Daar heb ik ook mijn vragen bij.
Lielle schreef:precies. Het zal vast geen non zijn geweest, maar het is geen enkele reden om 2,5 jaar lang je mond te houden over wat er met haar gebeurd is; en dan ga ik er nog maar vanuit dat Joran de waarheid vertelde gisteren. Daar heb ik ook mijn vragen bij.
miss_jumpy schreef:rowo schreef:De Natalee was idd ook geen voorbeeld puber. Mijn vriend kent een jongen die ook verhoord is voor Natalee aangezien hij haar had gesproken die avond en avonden ervoor. Hij zei toen al dat die Natalee naast een onwijs zuiplap ook een behoorlijk sl*t was.
maar dat doet voor deze hele kwestie toch helemaal niet ter zake??