Ben weer terug uit neede, al een tijdje trouwens. We gaan zo weer terug voor de uitslag..
Dressuur had ik 201 hoorde ik net en was ik iets van 3e of 4e. Spr foutloos cross ook maar te snel Ben zooo boos op mezelf. Dacht dat ik met 4.47 over moest zijn, terwijl ik IS net voor ik de cross in ging nog gezegd had dat het 5.47 moest zijn. K was dus te snel, terwijl ik dacht dat ik te langzaam was. 6 of 7 sec te snel. Dus ik zal nog wel wat plaatsen zakken. Echt balen, kan mezelf wel voor de kop slaan. Zit altijd te kl*ten met de tijd.
Ik ga nog lang geen L Ik wil geen M crossen dus rijd alles helemaal uit en als ik de putnen van de L vol heb stop ik maar met crossen. Als ik die dikke trackener van de M zag dan denk ik van: NOOOOIT van mijn leven.
edit: en nu gaan we maar es richting Neede. De laatste zal de cross al wel uit zijn.
Van oefencross huissen (amber, je was 15e ) Plaats Ruiter Pony 1 Melanie van de Bunt Bonny 2 Jessica Frerichs Flame 3 Marieke Balk Elie 4 Joyce van de Kuilen Veldheer 5 Monique van der Cruijsen dy-bian 6 Anne Reinders Paladyn 7 Dominique van Midden Chester 8 Marjolein van Keulen Syara 9 Tara Lentjes Duellant 10 Femke Rutten Tjena 11 Laura van Ommeren Kevin 12 Amber Verhagen Fjordy 13 Berdien Harlaar Cyrano 14 Debién Geurts Robin 15 Marielle Roelofsen Kiky 16 Tonke van de Pol Jasmijn 17 Tamara de Haard The Jumping Victress 18 Chelsea Jacobs Stormwind 19 Matisse Brummel Jari 20 Delila Smit Epian 21 Julia Hulshof Romeo 22 Bianca Enders Olena 23 Debrah Greven Brenda 24 Bjorn Doleweerd Grandeur 25 Joanne Siccama De Rietschans Sunflower 26 Janine Baas Quincy
Dat zullen niet alle teams zijn dan want alle 3 de nederlanders gaan zover ik weet gewoon van start vandaag dus er is nog steeds een team. Ik vermoed dat ze gewoon ergens helemaal onderin de uitslag staan.....