[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Canter

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 15:22

Bejaarde nr. 3 meldt zich.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 15:24

Canter, hoe is het met Masje? Ik zag trouwens dat er ook een bokker met die naam is.
Ik neem aan dat jij wel op de hoogte bent wat Mas allemaal achter de pc doet he?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 15:25

nr 4 trouwens

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 16:42

Doei!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 18:11

ik ben er ook weer eens...

net op het fietspad trapt een meid voor me keihard in de remmen.. Ik ook dus, maar sindsdien hangen mijn remmen vast! Ik heb al gerammeld en geduwd etc tegen mijn trommelrem maar het werkt niet echt.. Iemand suggesties?
Ik baal er wel van, aangezien ik vanavond nog heel utrecht door moet. Dat doe ik liever niet met de bus, dat duurt altijd zo lang!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 18:48

Sorrie Floor, sinds ik een auto heb weet ik spontaan niets meer van fietsen Haha!

Canter, jij krijgt nog geld van mij. Ik durf het niet onder je kastdeur te schuiven, gezien het bedrag. Zal ik het maar overmaken?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 19:48

Ik heb geen verstand van fietsen Floor. Beetje olie erop ofzo?

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 21:43

gewoon een trap tegen aangeven Bloos

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 23:36

Ik weet amper nog hoe een fiets eruit ziet van dichtbij Bloos
En wsl ben je toch al op pad inmiddels Knipoog

Stil geweest hier zeg Clown

Ik ga richting bed, morgen weer een lange dag en ben nogal gesloopt op het moment Bloos
Tig uur auto gereden en bijna alleen maar in het donker en ook nog een heel eind met een 2,5-jarig groen dier erachter. Beetje koppijn nu en ben ook gewoon moe Dromen

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 01:04

He Gomir is moe! Zal ze dan toch echt een mens van vlees en bloed zijn? Nagelbijten / Gniffelen

Scum, met Mas gaat het errug goed, hij doet zowaar al een paar stapjes hier en daar en voor de rest is hij momenteel erg druk om alle lades in huis te reorganiseren (lees: alles eruit halen en er weer in stoppen en er weer uit halen en er weer in stoppen....) Die bokker heb ik inderdaad gezien, en ik moet zeggen dat het toetsenbord wel een enorme aantrekkingskracht op hem heeft. Misschien moet ik maar eens een cameraatje ophangen?

MissM, is prima hoor! Mijn gegevens staan op de site bij contact. Hoe is het eigenlijk met je puber?

Sinds vanochtend ligt mijn schoonvader in het ziekenhuis, hij heeft een lichte beroerte gehad. Hij moet in ieder geval vannacht blijven maar ik geloof dat het verder wel meevalt.

Ik heb eigenlijk ook geen verstand meer van fietsen Floor, ik weet wel dat ik vorig jaar een trailer die niet meer van de rem af wilde heb los gekregen door er met een hamer op te slaan. Misschien dat je een paar subtiele tikjes tegen je remmen aan kunt geven?

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 01:14

Zal ik doen.

Sterkte met je schoonvader!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 07:48

goh, alweer zo'n naar nieuws. Sterkte Canter

1e

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 09:17

Poeh he, geen goede tijd voor een (schoon)vader! Stekte met je schoonvader!

ben vandaag vrij, moest zoveel dingen nog doen, weet gewoon niet waar ik zal beginnen!

Gister in de springles mocht Tal weer leading ponie spelen over een nepsloot van knalblauw zeil. J ekon wel zien van wie het zeil was want ze was de enige die er zonder kijken overheen ging Bloos

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 09:50

Stoere Tal Ja

Ik had gisteren les met Laquinta, en die liep als een trein, ondanks dat ik hem nauwelijks had kunnen rijden. Hij wordt toch iedere keer losser in zijn lijf (na 10 minuten opwarmen) en zelfs de linkerbuiging begint wat minder moeizaam te worden. Hij is wel heel eerlijk, doet altijd zo zijn best Lovers Alleen in de ring werkt het nog niet, dan moet er te veel te snel gebeuren.

En daarna Raimaer rondgehobbeld. Ik heb eens voor de afwisseling mijn teugels aan het halster geknoopt en zo gereden. Ging eigenlijk best aardig, alleen is een stalhalster daar niet zo geschikt voor. Volgende keer eens met kaptoom proberen Ja

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 09:55

was laatst in frankrijk op een beurs, daar zag je enorm veel van die touwhalsters en hoofdstellen

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 10:09

Nou nog een bareback ding op zijn rug en je kunt overstappen naar een ander topic Lielle. Haha!

Klinkt goed Talida, ik ben bang dat je toch echt bezig bent om aan een cross carriere te beginnen. Ja

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 10:10

ik wil nog steeds zo'n bareback ding halen voor het zwemmen in Renswoude Haha!

Maar het viel me reuze mee, kon iig in stap zo schouderbinnenwaarts rijden

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 10:18

Canter schreef:
Klinkt goed Talida, ik ben bang dat je toch echt bezig bent om aan een cross carriere te beginnen. Ja

Damn! Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 10:23

Haha, zie je wel Canter? Wat die Mas toch niet allemaal achter je rug om uitspookt.
Hij houdt dus van re-organiseren? Aha, ik weet al wat zijn baan later wordt... Hij wordt zo'n mannetje dat bij fusies de opdracht krijgt om het overbodig geworden personeel te ontslaan Bloos

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 10:26

Een lichte beroerte moet je toch niet onderschatten. Ik heb ooit iemand vervangen die een lichte beroerte had. Na een paar dagen in het ziekenhuis was hij boos dat hij al zo lang geen pilsje had gehad en na het weekend wilde hij weer fulltime gaan werken. Hij is er een jaar uit geweest... Knipoog

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 10:58

sterkte Canter!

bitloos rijden vind ik niks. heb schimmel tijdje op hackamore gereden en de teugels aan een lage neusriem, maar ze was zo eigenwijs dat ze zelf wel bepaalde waar ze heen ging Tong uitsteken
ik rijd de animo nu een weekje op een simpele bustrens met hackamore(alleen hackamore was dramatisch Bloos! )...pelhamriempjes eraan en 1 teugel!! heb er nu 2x mee gesprongen, maar ik heb een heel ander paard. ze is veel meer ontspannen en houdt gewoon mooi contact van voor. heb het idee dat ze hier veel meer vertrouwen van krijgt, ze stuitert niet meer naar de hindernis enz. vanavond met de les maar eens parcours springen, ben benieuwd...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 11:00

dat is nogal heftig BT! Opvallend dat ze daar dan zo rustig op wordt. Maar hoe wil je dat dan doen op concours?

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 11:07

ja klinkt idd heel heftig, we hadden eerst alleen een hackamore geprobeerd, maar daar werd ze heel onrustig van (de scharen waren ook wat beweeglijk, nu met het bit ligt alles heel rustig, ook door de pelham riempjes en we hebben over de neusriem en kin dikke bontjes zitten!)
ik denk dat ze heel bang is op een bit, ik mocht ook nooit constante druk hebben op de teugels want dan kwam de spanning,maja als ik ze losgooide dan ging ze gewoon heel hard lopen. we hebben ook al eens ander bit geprobeerd, maar daar reageerde ze dan zo vel op dat we steeds weer het oude bit er in hebben gehangen (fulmer trens...gevaarlijk ding!!! Bloos! )
op wedstrijden rijdik gewoon op trens, ik denk dat het voornamelijk nu een kwestie is van vertrouwen opbouwen voor haar... ze moet weten dat ze het goed doet. het is een aparte...met een geschiedenis... Bloos

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 11:13

Al die arme (schoon)pappa's in de lappenmand... Ach gut
Mijn paps knapt gelukkig al weer aardig op. Loopt al weer rond in de koeienstallen en doet voorzichtjes aan al weer wat kleine klusjes. Heeft Kees en Miepje gister weer buitengelaten en na een paar uurtjes weer binnengelaten. ... maar vergeten Kees zn boxdeur goed dicht te doen... Bloos!
Kom ik s'avonds in de stal... één grote bende... Nagelbijten / Gniffelen
Allemaal wortels, hooi, mest en stro op het gangpad. De jerrycan met lijnolie voor de helft geleegd over de vloer... Kees een dikke buik... Hamer
Toen was ik eigenlijk best wel een beetje boos op m'n pa, maar tegelijk vond ik het ook niet eerlijk om boos op hem te zijn, omdat ie toch wel iedere dag (overdag) er voor zorgt dat mn paardjes hooi krijgen en ze buiten laat.
Dus maar ff afgereageerd met een flinke trap tegen de muur... oef mn grote teen ook nog eens blauw Gestoord

Lielle schreef:
En daarna Raimaer rondgehobbeld. Ik heb eens voor de afwisseling mijn teugels aan het halster geknoopt en zo gereden. Ging eigenlijk best aardig, alleen is een stalhalster daar niet zo geschikt voor. Volgende keer eens met kaptoom proberen Ja

Lielle goes Bitloos Vork Tong uitsteken
Mss kun je ook gewoon de teugel aan een lage neusriem bevestigen. Zo heb ik met Pim afgelopen zomer een paar keer gereden en er zelfs in de springles een 1.20-1.30 parcoursje mee gesprongen. Nadeel is wel dat een ophouding wat minder snel doorkomt...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 11:16

lage neusriem moet ik onder het stof vandaan halen, kaptoom hangt op stal Haha!

Arme teen van RK, wel lief hoor dat je lief bent gebleven tegen je papa Ja