Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heel rustig vind ik
Zou erg jammer zijn dat play nu een enge ervaring krijgt door de wind
Dit jaar plannen voor BK 4yo?
.
wat een schijt weer zeg, de regen ok, maar de wind die mag wel eens stoppen
.
) kunnen verklaren waarom hij moeilijk is de laatste tijd bij herhaaldelijk na elkaar springen (einde van lijntjes, parcours,...) omdat herhaaldelijk landen op de voorvoetjes ongemak zou veroorzaken... Want aparte sprongetjes springt hij gewoon goed.
Er staan 4 groene gasflessen buiten de piste en dat waren natuurlijk monsters volgens hem.
En bij de smid moesten ze zijn voetjes mooi maken en hij begon al achteruit te lopen omdat hij dacht dat die smid hem pijn ging doen.
Vond die aandacht van de studenten helemaal niet erg.
Vooral nu hij met dit weer dus weer veel binnen heeft gestaan. Morgen krijgt hij zijn entingen dus dit weekend heeft hij vrijaf. Vanaf april gaan de clublessen weer op het oefenterrein door (jeej, lekker heel stuk dichter bij huis!) en ik ben toch wel van plan om wekelijks de springlessen mee te pakken.
Zodat zijn hoeven tijd krijgen om goed te groeien. Dus wandelen doe ik de eerste weken niet echt. Mss max. een klein toertje. En springen zal ik pas weer doen als de hoefsmid zegt dat zijn hoeven goed verbeterd zijn.
Zodat Luxor geen excuses heeft om stout te doen. 
Mietje
Normaal in de kliniek zouden ze nog rap naar ijzertje grijpen maar Luxor zijn hoornkwaliteit is echt wel goed dus corrigerend bekappen is normaal voldoende zei de dierenarts.
Dus mocht je je ingeschreven hebben, ik kan altijd eens loeren of ze al gepubliceerd zijn en alles opzoeken.
. Ik durf nog niet te euforisch zijn maar we gaan nu heel voorzichtig er terug wat mee beginnen werken
. 
Maar was zo tevreden. Ze sprong al haar dubbels geweldig en had er echt weer zin in! In barrage vond ik mijn ritme gewoon niet en dan is haar zelfvertrouwen ook nog niet groot genoeg om mij weer mee te nemen. Maar geen klagen van