Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Twas een ideaal start again les. Twas heel rustig en opbouwend en m'n paard had gene stress. Ze was weer zo heel blij precies. Blij paardje, blij baasje
. Twas eerst in de nieuwe piste,,khad gisteren daar vr het eerst gereden en da was geen succes. Heeltijd die kop in de lucht als ze een draver zag passeren op de renbaan. Mr vandaag niets aan de hand. Twas eerst met balkjes vr de sprong. Daar had ze wel wat moeite mee, tlag eerst wat te ruim voor haar, derest waren grote paarden en zij de dwerg, hij heeft ze dan wat smaller gemaakt en da ging stuk beter. Erna was het daar nog vanachter aan de waterbak. Was zo, ok heel flink, werd ze iets 'heter' mr nog heel goed te rijden. Ik heel blij
.
stond zaterdagmorgen om zes uur met alles klaar, start de jeep niet
Je zou voor minder een ochtendhumeur krijgen. Was geen redden aan, dus dan maar thuis gebleven. Er was die dag wel een "oefendresuurwedstrijdje" bij ons op stal. Dus dan toch maar daar mee gedaan. Was op zich ook al weer van september geleden dat ik nog een proefje gereden had, dus was ook een goede voorbereiding
En ging eigenlijk boven verwachting goed. Maar deze week dus terug niet gesprongen
Misschien dat ik ter vervanging zondag naar de crosstraining van Art*evelde ga, en dan volgende week BN. Hopelijk dan zonder pech
ik vermoed dat jij 85 of 95 rijdt? Heb wel gezien dat het fijne uren zijn, voor één keer niet de laagste reeksen als eerste haha.

hij was beetje onder de indruk wss met dat het zo dicht op elkaar stond ?
De piste ligt er super bij op een paar plekken na waar het wat wak is, maar daar kan ik prima omheen rijden. Om rechtuit te galopperen heb ik verharde veldpaden. Op 1 ervan was vorig jaar rond de zomer een soort gravel/vermaalde baksteen gestort, intussen is al dat gruis weg en is het pad weer vlak. Ja, het is een hardere ondergrond, maar ideaal voor galop als je er niet dagelijks overheen dendert. Icaro neemt er ook heel graag ruime passen en snelheid, dus last zal hij er niet van hebben.