Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
Verschil in punten zie ik wel vaker, best vreemd soms.

Ik had maar 1 doel voor ogen: GAS!!! Dus heb alleen maar gas gegeven (ging niet eens heel hard eigenlijk gewoon mooi voorwaarts, maar wel voor mijn gevoel omdat hij zo groot galloppeert) en het ging zo goed. Ik was tot 9 foutloos en toen was ik zo van mijn apropo dat ik begon te prutsen en een balk had op 9. Kwam 10 er kort achteraan was een laag steiltje en toen ging ik nog meer prutsen omdat ik die zo graag wilde laten liggen dat die er ook af viel
(Madelein zelfde wat jij hebt dus)
Maar ik ben supertevreden zo moet ie gaan lopen!
Ze moet dagen zoals vandaag gewoon voor zichzelf wat overtuigender rijden maar dat de tante's daar dan staan helpt eigenlijk niet mee want dat wil ze het te goed doen. Ze wil het tempo goed onder controle houden maar rijdt dan soms iets terug en dan pakt Daimler een balk. Zijn tempo ligt volgens mij wat hoger dan [naam] wil rijden (ligt ook wel flink hoog trouwens).
Bijrijder zoeken is altijd lastig, goede zijn moeilijk te vinden. Ben je op de Goubergh geweest? Fijn terrein he. Leuk dat de fokker er was
. Neede is voor mij te ver
. Springen komt wel goed, het is meer het rondrijden tussen vreemde paarden. Ze moet wat stoerder worden en zelfvertrouwen krijgen. Ben van de week voor het eerst alleen naar het strand geweest, ging na wat aanmoediging goed. We zijn al een heel eind al zeg ik het zelf, Sanne weet van waar we komen
.
. Maar ach, wij hebben hier weer bijna elke springwedstrijd 2 parcoursen voor punten, dat is bij jullie weer minder geloof ik. Zo is het overal wat
. 

En idd we moeten gewoon vaak rijden dan lukt het ons wel om foutloos rond te komen
Gelukkig hebben we straks na de crossen een hele winter om te oefenen
Voor mij een 'droom' en jij doet het gewoon even..leven is oneerlijk haha grapje!