Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marleeentje schreef:vera_pino schreef:
Hahaha, ja, ben jij ook van de ninja-turtle club! Ik ook! Ik heb nu een airowear, maar wat een verschil idd!
Hahadie club inderdaad
![]()
Hier nog een deelnemer aan die club! Haha!
Rosa_ schreef:Hoe gaat dat dan met verzenden en betalen? En hoelang duurde het voor jij hem binnen had?
vera_pino schreef:Maar ik ben ex-lid...heb hem zo snel mogelijk de deur uit gedaan toen ik eenmaal mijn Racesafe had
wat een opluchting zeg. Wist niet dat het mogelijk was je te kunnen bewegen met BP totdat ik dat ding had.
marleeentje schreef:vera_pino schreef:Maar ik ben ex-lid...heb hem zo snel mogelijk de deur uit gedaan toen ik eenmaal mijn Racesafe had
wat een opluchting zeg. Wist niet dat het mogelijk was je te kunnen bewegen met BP totdat ik dat ding had.
hmm dan wordt het toch tijd dat ik eens ga kijken voor een andere BP... Zou toch wel fijn zijn om wat meer bewegingsvrijheid te hebben
muts_marijke schreef:Hopelijk wil iemand het hier dan melden Rosa, zullen we anders zowiezo samen bestellen? Dan kunnen we de verzendkosten delen?
P.s ik bestel nu nog niet, ben nog aan het sparen
Evony schreef:Jongens die prijs van Lau is excl BTW! Dat kan alleen dus wanneer je een bedrijf hebt.
Als je gaat wachten op een aanbieding voor dat geldt kan je wachten tot je een ons weegt.
De enige aanbieding die treehouse krijgt is dat een kleuren AJ voor het zelfde bedrag is als een zwarte.