Stom van mij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Volgens mij meten ze beide kanten! 

Was misschien 2 minuten eerder thuis met de auto (halfuur fietsen). Nu aan het wachten totdat de lasagne de oven uit kan

Snap nooit zo goed waarom mensen tijdens zo'n evement een andere sport wil uitoefenen op dezelfde plek 

Vond mijn nieuwe stal denk ik nog het meeste wennen. Maar merk aan Woll dat ze het erg naar haar zin heeft inmiddels, dus dat zit ook wel goed
Gister 5 vrienden over de vloer gehad en dat is ook wel echt leuk, want dat kon in mijn vorige huis dus gewoon echt niet..
hachee! Hahaha dat was wat Geert de 1e dag in het ziekenhuis bestelde want dat krijgt ie niet van mij. Vind dat zo onwijs smerig
En wat banketstaaf dat je cross gister zo is gestopt! Echt balen!
Ik heb gister en vandaag 60 cupcakes gebakken, gevuld en versierd. En heb gewoon gewerkt vandaag.
Nog 90 te gaan.
Cupcakes en ook nog even monchou. dit keer geen appeltaart.
.
! Was het misschien anders gelopen als je What gewoon opgevangen had, even geslikt had en dan door was gegaan? What kan er ook niet echt iets aan doen dat er opeens iemand uit de bosjes piept. Ben je daarom misschien boos?