Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

deze post van margreet was ook een uur voordat twente was afgelopen, maarja... ik moest toch deze opmerking maken

en dan lekker op het fietsje naar stal en Wolles rijden + het jonge paard van een stalgenootje. Toen deze een paar maanden terug op stal kwam als net zadelmak heb ik er al eerste opgezeten en ben wel benieuwd hoe hij nu is
Is wel echt een leuk diertje (van v. Gogh) 

Ik proef de knoflook nog steeds
Was ik eindelijk van mijn hoofdpijn af, geeft een collega (per ongeluk mag ik aannemen
) me toch een schop tegen mijn hoofd. Echt een enorme bult!! En hoofdpijn dus.
.
. Je weet in ieder geval waar je hoofdpijn van komt!
.
.
. En ik ben nog blijer dat het niet vriest! Twee jaar geleden hebben we flinke stroomstoring midden in de winter gehad: 3 dagen met emmers lopen sjouwen en ze zijn een hele dag bezig geweest om de 16 gaten in de waterleiding te maken!! Hadden we nog mazzel dat het even een paar dagen minder vroor, stel je voor dat het gewoon tijden was blijven vriezen...........
. 
Ferrose gaat het komend weekend ook leren (vorige keer maar wat meegewandeld maar nu mag ze het leren en de keren daarvoor gewoon een box geritseld
)