Oohhh, ik was al aan het terug kijken wat Jeroen gezegd/gedaan had, dat Margreet zo reageerde, en kon niets vinden. Gelukkig, ligt niet aan mij..... stomme voetbal.....
ik weet ook niet waar het over ging hoor deze post van margreet was ook een uur voordat twente was afgelopen, maarja... ik moest toch deze opmerking maken
Mendy: leuk dat Zoef zo goed ging lopen in je waterbak Lielle: les-ze vanmiddag Leliaardje: stoere foto-serie zeg!
Ik ga eens gauw 3 uurtjes schoonmaken en dan lekker op het fietsje naar stal en Wolles rijden + het jonge paard van een stalgenootje. Toen deze een paar maanden terug op stal kwam als net zadelmak heb ik er al eerste opgezeten en ben wel benieuwd hoe hij nu is Is wel echt een leuk diertje (van v. Gogh)
Vrijdagmiddagpraat op de donderdagmiddag zag ik Mootje is zo te zien toch nog aan boord gekomen Lielle, succes vanmiddag Sim, lekker zo'n bosritje! Leli, mooie foto's Vief, veel plezier vanmiddag! Gaat het goed met GG in de opfok? Ik ga morgen weer even bij KJ kijken
Sectoruitje was erg leuk gister! Allerlei teambuildingspellen gedaan en daarna lekker tapas gegeten Ik proef de knoflook nog steeds Was ik eindelijk van mijn hoofdpijn af, geeft een collega (per ongeluk mag ik aannemen ) me toch een schop tegen mijn hoofd. Echt een enorme bult!! En hoofdpijn dus. Nu even een ochtendje werken, mesten, rijden...
AntheaV
Geplaatst: 21-10-11 08:48
Goedemorgen! Ik ben jaloers op degenen die al weekend hebben
Vief: Veel plezier bij Woll en het jonkie Lielle: Les-ze! Noor: Niet zo'n handige actie van je college, hopelijk is je hoofdpijn snel weer over
goeiemorgen! Noor vervelend dat je weer hoofpijn hebt, ik hoop ook maar dat het perongeluk was anders wordt het tijd voor een serieus gesprek met die college! Vief veel plezier, en inderdaad, van gogh is topbloed
Ik ben weer terug uit warm Lissabon. Was lekker weer en leuk daar alleen heb ik nog zere kuiten en voeten. Als je reuma heb is een stad als Lissabon niet aan te raden met al die heuvels.
Heb net snel 20 blz bijgelezen. Noor krijgt snel de sleutel, Tg een nieuwe topper en Mootje is als het goed is vertrokken. Verder een paar hele leuke foto's voorbij zien komen. Vindt C wel erg leuk. Verder sluit ik mij aan bij alle bijleesacties van deze week. Ik ga de kou in en naar de paarden. Kijken of die nog heel zijn..
Welkom Caro . Vief: veel plezier! Noor: . Je weet in ieder geval waar je hoofdpijn van komt! Die van mij is nog niet over . Margreet roept naar Jeroen .
Wij hadden/hebben flinke stroomstoring. Ben blij dat ik niet thuis zou werken vandaag . En ik ben nog blijer dat het niet vriest! Twee jaar geleden hebben we flinke stroomstoring midden in de winter gehad: 3 dagen met emmers lopen sjouwen en ze zijn een hele dag bezig geweest om de 16 gaten in de waterleiding te maken!! Hadden we nog mazzel dat het even een paar dagen minder vroor, stel je voor dat het gewoon tijden was blijven vriezen........... .
AntheaV
Geplaatst: 21-10-11 10:10
Welkom terug Caro! Het is idd erg koud brrr Hopen dat de stroomstoring snel verholpen is Leliaardje.
Leliaardje
Geplaatst: 21-10-11 10:14
Ik lees net op nu.nl dat het om 9.30 uur verholpen was. Is toch dik 2 uur geweest. Wat een ellende ook voor al die boeren die net aan het melken waren! Leg die koeien (of geiten) maar uit dat ze nog eventjes moeten wachten.
Leliaardje, wij hebben hier gisteren hetzelfde gehad. Ook stroom eraf. ong 4 uur lang. Tot half 10 smorgens.
TeeGee
Geplaatst: 21-10-11 10:31
Morguh!!
Op het werk is zijn de kachels gewoon ijskoud!! Ben al druk aan het klachten bij de verhuurder want vorige winter was het ook drama.
Helaas nog geen foto van nieuwe crack, we hadden ons handen vol aan hem haha. Hij is wel heel eerlijk en echt niet gemeen maar wel heel heet en niet moe te krijgen. Hij springt wel heel ruig, echt gaaf!
Auw Noor, hoe kan dat dan? Bianca, mooi dat frits goed liep. Je doet dus mee in Diepenheim zaterdag? Mendy, goedkope aquatraining! Vief, lekker dagje zeg! Mandy, ook lekker vrij! Ik wil ook haha! Noor, welke grote wedstrijd? Caro, welkom terug!!!
Ik zoek nog een wedstrijd voor 5 november maar kan niks vinden, lastig!
Joki
Geplaatst: 21-10-11 10:32
Caro welkom terug lekker dat je gister gewoon op de bank kon ploffen EB Lielle veel plezier met trainen Noor het is hier eigenlijk heel normaal dat ze tussendoor de trailer weer op moeten Ferrose gaat het komend weekend ook leren (vorige keer maar wat meegewandeld maar nu mag ze het leren en de keren daarvoor gewoon een box geritseld ) Veel plezier met rijden vief TG klinkt toch wel heel leuk je nieuwe crack
Ik ben ook aan het moed verzamelen om naar stal te gaan, maar wat is het koud
Welkom terug Caro. Daar heb je dus nog wel even werk aan Karen. Wel stoer dattie zo ruig springt!
AntheaV
Geplaatst: 21-10-11 10:37
Leuk TG!
Mijn Draakje was gister met springles in een drakenbui. Ze was vanaf het begin al heel gespannen, liep daar als een tuiger rond te paraderen. Balkjes kon ze geen één keer normaal overheen, alleen met debiele mega sprongen. Daarna bleef ze ook helemaal geflipt, wou alleen maar heel hard en als ik probeerde haar wat terug te rijden, reageerde ze heel heftig met haar hoofd. Ook tussendoor stilstaan had ze geen zin in, dan begon ze te bokken. Toen moest ze maar even flink aan de gehoorzaamheidtraining en toen begon ze eindelijk netjes terug te komen en te ontspannen. Ze ging gelijk een stuk beter springen. Dus uiteindelijk deed ze het wel heel goed, maar ze had echt even strafkamp nodig want van gehoorzaamheid was weinig sprake
Snoekiej
Geplaatst: 21-10-11 10:38
Goeiemorgen Ik ben weer fanatiek aan de arbeid gegaan gisteravond. Nu weer bijtijds op voor een werkgroep. Morgen organiseert de fokvereniging weer een aanlegtest voor 3jarigen, heb er zin in. Er doen steeds meer grote namen mee, en het wordt ook steeds bekender overal!
Auw Noor, da's niet lief van je collega Lekker buiten gecrosst dus Sim? Evie, niet alle studies hebben open vragen tentamens. Mijn studie is zo groot, dat ze altijd meerkeuzetentamens afnemen. Je wil geen 550 open vragen tentamens na moeten kijken!