Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Weer lekker bijgekletst en gegeten.

Maar hoe krijg je die foto's zo groot?? Ik krijg ze alleen erg klein, en geen mooie kwaliteit.
Ga straks ook foto's kijken!
Beetje jammer, omdat het met les en bij de SGW's juist beter ging. Maar: wel 1 x eerste, dus prijzengeld en nog een zak voer
Met schaamrood op de kaken een ereronde gereden (Margriet, bedankt voor het applaus).
(Krijg net ook eens smsje: zware dag). Ik ging met vriendje op tijd naar huis, lopen hij en een jongen per ongeluk tegen elkaar op. Zegt zijn neus "knak" en bloeden joh! Stroomde lekker door na een paar biertjes
Stopte gelukkig ook weer vrij vlot.
Wat jammer dat Jer zo hysterisch doet dan bij springwedstrijden. Klinkt verder als gezellig dagje. 
dat blaadje op je cap 
Ik baalde ook van het hysterische gedoe. Had helemaal zere spierballen

Heb nu afgesproken dat ik eerst de punten voor het Z2 probeer te halen, dan moet ik toch eerst thuis nog doortrainen en dan ga ik weer op cc. Ondertussen écht regelmatig springlessen, dus dan moet het toch eens goedkomen.
Vanavond weer even met haar losspringen, om dat nog weer even wat te oefenen

En een cross zal hij niet meer gaan lopen, zit er wel over te denken om nog een keer met hem te gaan trainen ergens, zodat hij zich toch weer even kan uitleven