[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 13:04

Ik ben ook gewoon aan het werk. Wat betreft vakantiedagen, ik had er nog 33 over, moest een deel laten uitbetalen, maar neem er evengoed nog 20 mee naar volgend jaar :D

weule

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 13:05

ik ken't Rowo, eerder weleens daar geweest, ook wel bij de ster van twente etc...(regelmatig dronken weg gekomen)

bij ons in de manege is ook keer 'piratenfeest' geweest... kwam Theo toen op bezoek toen jullie gepakt zijn? ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 13:06

Ja Theo was ook onze grote vriend vorig jaar... Zijn bezoek werd hem niet bepaald in dank afgenomen. Ze hebben um zelfs achtervolgd hier in de buurt om um weg te jagen := Niet dat het helpt, want ze pakken je toch wel, maar goed.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 13:07

rowo schreef:
Ja Theo was ook onze grote vriend vorig jaar... Zijn bezoek werd hem niet bepaald in dank afgenomen. Ze hebben um zelfs achtervolgd hier in de buurt om um weg te jagen :=

oeps :P ik was er hier in't dorp ook keer bij, toen ze gepakt werden, best wel lachen, ze wisten dat ie kwam (iemand zag hem minuut ervoor rijden) en toen hadden ze jochie van 13 achter de tafel gezet, dus dat scheelde enorm in de boete etc..., waren wel de apparatuur kwijt toen.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 13:09

Roos, wow jij hebt zowat geen dagen opgenomen?

Jeroen, leuk hoor! Ik heb een tijd het secretariaat van de club gedaan (geen wedstrijdzaken) maar kost wel veel tijd. Nu bij de nieuwe club zit ik in de kascommissie maar dat is 2 keer per jaar geloof ik. Ji jbent er wel heel druk mee!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 13:09

Bij ons is niets afgenomen toen. We krijgen een dwangsom van 15.000euro voor het zenden en 2.500euro per dag als we het feest door lieten gaan :+ Dus zo lang we niet verder gingen was er niets aan de hand. Overigens zijn we 2 dagen later (broertjes verjaardag dus speciale dag) verder gaan ong. 2km verderop bij een clubgenoot. Maar die had maandag ook een dwangsom in de bus liggen :D

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 13:10

@ TG: te druk, want ik doe ook de ponyclub en de lesindelingen/afmeldingen.
per ledenvergadering van maart gaat er ook wel wat veranderen, ik ga minder(wat anders) doen...., meer taken delegeren/verdelen, maar dit kwam laatste maanden even zo uit....

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 13:11

flink geld...., maar zo werkt het inderdaad (helaas) is ook wel weer spannend natuurlijk..

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 13:14

Dat is het idd, maar weet je van te voren als je aan zoiets begint.

Het feest gaan we iig dit jaar wel met vergunning doen en de burgemeester heeft vorig jaar toegezegd dat we die krijgen. Alleen het zenden blijft illegaal dus tja...

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 13:25

Goeiemiddag :)

Mo, volgens mij was het M :)
Mooie laarzen Vief!
Fijn dat je nu ook warme voeten krijgt Mandy! Die laarzen zijn echt fijn
Balen Evelien! Kan het zijn dat ze die mail alleen gebruiken in de tijd van de cross?
Kan het wel begrijpen Tientje, zou ook echt niet meer in m'n eentje op pad willen in jouw geval!
Jeroen, wat zit jij in veel besturen :oo
Wat een mooi gebaar voor je broertje Mandy!

Ik zal zo een vriendin van het station afhalen, die komt hier 2 dagen op bezoek :D

had ook nog een foto gevonden van maandag... http://www.kinavandam.nl/images/File/Zu ... rder61.jpg bagger

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 13:34

Okee, dan heb ik je eerste parcours gemist en de andere parcoursen waren we al naar huis Mirthe ;).
Ben benieuwd naar het filmpje :).

Ik zou vanmorgen even naar de stad en ruitersport winkel met mams. Maar ben toch maar in mn bed gebleven. Mijn hoofd :( .. Zal nu even wat eten en toch even Bobo rijden. Die moet zondag toch eigenlijk wel mee naar Zuidbroek.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 13:54

Ik heb trakkie en Hetje gereden. Zo opgestapt zonder longeren. Gingen beide prima.Neem ze vanmiddag gewoon beide mee om te dressuren. Ze zijn tot 1,5 week geleden gewoon gereden en Trakkie dan nu 2x gelongeerd en net gereden en Hetje eergister gelongeerd en net gereden. Zullen geen top proeven worden, maar alla ze lopen en moet toch betalen.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 13:58

nou, idd, gewoon meenemen, komt vast goed! hier is het nog -3 ofzo... verwacht de komende 2 weken nog niks te kunnen thuis, maar ach, 4 keer per week naar de manege is goed te doen..

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 14:01

hmmmm, schrik me dood net, blijkbaar dooit het toch, alle sneeuw van't dak schoof in 1 keer naar beneden, hels kabaal!!! (zit op kantoor boven...)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 14:13

Succes Lau!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 14:15

Ik vind het wel lekker buiten, net even rondje gelopen. Windstil en niet koud, denk ook wel dat het dooit!

@ Rowo: foei, met je illegale praktijken!! :D
@ Lau: zo is het, gewoon gaan met die banaan. Allebei M2? Ik moet volgende week weer eens Z1 starten met Jer... Ben benieuwd of dat wat wordt!! :o
@ Kim: beterschap :(:)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 14:17

Lau succes!!! Kan je weer rijden in je buitenbak?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 14:31

:wave: kom ook weer even boven water/sneeuw. Kerstdagen hier waren erg geslaagd, we vierden nog een vertraagde sinterklaas met weer geweldige surprises, gedichten etc. De sneeuw begint hier nu te smelten, maar is zeker nog niet weg, rond stal is het echt spekglad, zo erg dat ik niet met de trailer wegdurf. Springclinic gisteren van Wil Schellekens heb ik dan ook met Ojee meegedaan, en die was echt superfijn te rijden. Verder is het qua paarden even rustig, al ga ik zondag hopelijk wel dressuren met Ukkie.

Lau, succes!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 14:37

Succes Laura!

Hier is het echt mega koud!! Niet leuk

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 14:49

Kim: balen dat je nog niet veel fitter lijkt :(:)
Lielle: leuk dat je zulke geslaagde dagen gehad hebt en dat Ojee zo fijn ging!
Weule: dat zal idd wel even een boel kabaal geweest zijn!

Ik heb net beide paarden gereden en zit even op te warmen in de kantine met thee een snelle jelle en een warme kachel. Zo weer naar huis fietsen en ben mijn panty vergeten dus das best koud.. :\

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 15:04

Karen± Ik heb een volte die sneeuw vrij is en op een klain stukje na ijsvrij. Dus met voorzichtig draven kan ik net wat doen.

Noor: Idd beide M2. Hopelijk de laatste keer voor Trakkie. Alhoewel ik dan wel flink moet scoren :P

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 15:34

Daar ben je vast druk mee geweest of niet, met de volte sneeuw vrij maken?

Ik heb 9 januari een dressuurwedstrijd staan en de training in Moordrecht, afhankelijk van het weer. Maar heb nu ook geen auto dus is nog even afwachten.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 15:40

Ik ben ben met Bobo naar de binnenbak geweest. Hij liep erg fijn en was erg braaf. Hij had vast door dat ik niet fit ben.. Heb niet zo lang gereden, maar dat was ook niet nodig. Ik duik nu toch eerst mijn bedje weer even in.

Laura: succes :)

Vief: oeh dat is wel koud ja :=. Alweer veilig thuis gekomen?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 15:48

Heb het overleefd hoor :D Fijn dat Bobo lief voor je was!

Laura: Succes voor vanmiddag!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 16:05

Goede middag!

Jeroen sorry van de LLLL ;) jij hebt het dan zeker druk met al die besturen!
Lau succes met beide lekker knallen!
noor jij ook met jer binnekort weer op z wedstrijd ;) :D
Vief dan is het wel koud ja!

Heb net echt super fijn gereden.. <3 daarna mocht hij met zijn vriendin naar buiten van 26 meneer was zo gek als deur 8)7

Aangepas :o?
Laatst bijgewerkt door CoriienRN op 29-12-10 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt