Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
rowo schreef:Ja Theo was ook onze grote vriend vorig jaar... Zijn bezoek werd hem niet bepaald in dank afgenomen. Ze hebben um zelfs achtervolgd hier in de buurt om um weg te jagen
ik was er hier in't dorp ook keer bij, toen ze gepakt werden, best wel lachen, ze wisten dat ie kwam (iemand zag hem minuut ervoor rijden) en toen hadden ze jochie van 13 achter de tafel gezet, dus dat scheelde enorm in de boete etc..., waren wel de apparatuur kwijt toen. 

Dus zo lang we niet verder gingen was er niets aan de hand. Overigens zijn we 2 dagen later (broertjes verjaardag dus speciale dag) verder gaan ong. 2km verderop bij een clubgenoot. Maar die had maandag ook een dwangsom in de bus liggen

.
.
.. Zal nu even wat eten en toch even Bobo rijden. Die moet zondag toch eigenlijk wel mee naar Zuidbroek. 

kom ook weer even boven water/sneeuw. Kerstdagen hier waren erg geslaagd, we vierden nog een vertraagde sinterklaas met weer geweldige surprises, gedichten etc. De sneeuw begint hier nu te smelten, maar is zeker nog niet weg, rond stal is het echt spekglad, zo erg dat ik niet met de trailer wegdurf. Springclinic gisteren van Wil Schellekens heb ik dan ook met Ojee meegedaan, en die was echt superfijn te rijden. Verder is het qua paarden even rustig, al ga ik zondag hopelijk wel dressuren met Ukkie.

. Alweer veilig thuis gekomen?
jij hebt het dan zeker druk met al die besturen!
daarna mocht hij met zijn vriendin naar buiten van 26 meneer was zo gek als deur