[SGW] [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hilde_

Re: [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 12:28

Ik heb een abbo van 20 per maand. Lachen

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 12:30

Joehoeeeee!! Ik kreeg net een mailtje dat ik voor mijn tentamen COM2 een 6,4 heb gehaald. Ben echt ZOO blij, dat tentamen mag je maar 1x overdoen anders wordt je van de opleiding gekickt

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 12:31

dat zal het zijn Scum *LOL*

Ik zat net nog even te denken over dressuurmutsen. Ik moet zeggen dat ik thuis altijd alleen maar dressuurprik, tenzij ik springles heb. Voor mezelf springen gebeurt eigenlijk nooit Bloos!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 12:38

Jiska schreef:
BuenaVista schreef:
Goeiemorgen iedereen. Ik ben vandaag echt knettertje druk. Heb vandaag een dagje vrij, maar moet in totaal 16 knippen plus evt nog 5 mensen. Druk druk druk, maar verdiend wel lekker.

Rowo: Ik ben heel erg benieuwd hoe het 4 febr. gaat in Marienheem. Als hij daar gewoon lekker springt, doe ik 4 maart ook mee. Ben nou echt heel veel aan het oefenen en het gaat zo goed. Ben helemaal happy. Haha! .

Ik heb trouwens gister voor 99,9% zeker besloten dat ik in september de 2e fase ORUN wil gaan doen. Tegen die tijd is mijn Welt Hit II hopelijk L startgerechtigd of misschien al met winstpunten. Dressuur ben ik al L1. Zijn er nog meer mensen wie dat willen gaan doen?? Weet wel dat ik dan behoorlijk druk ben, maar jah. Ik vind het leuk, heel belangrijk. Moet je gewoon 20weken lang op waarschijnlijk de maandag na Ermelo. Kost wel veel centjes, maar je leert er ook heel veel van.

ik wil het ook gaan doen. het is al wel weer een paar jaar geleden dat ik de 1e fase allround heb gehaald. ik dacht dat je dan eerst een soort van test moest doen...

Dat is voor mij voor het eerst dat ik het hoor!!! Kan maar zo. Hoop het niet. Ik heb ook een aantal jaar terug de 1e fase allround gehaald. Volgens mij is dat twee jaar terug. Weet het niet eens zeker, moet ik ff op de diploma kijken. Het is wel 1800 euro he.. Ontzettend veel geld, maar ik vind het ook ontzettend leuk om te doen dus.. Nu kan het nog. Als je nog een paar jaar wacht, wordt het steeds moeilijker om weer te beginnen....

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 12:39

Ik rij thuis ook eigenlijk alleen maar dressuur. Heel zelden spring ik een keer als ik een tijd niet heb kunnen lessen en op concours moet, maar dan moet ik al een dag vrij zijn, want in het donker wil dat niet

verder verveel ik me gruwelijk, ik heb geen klap te doen. Kan mijn presentatie voor mijn referaat van donderdag afmaken, maar heb om kwart over twaalf onderwijs en eigenlijk geen zin meer om het artikel nog een keer door te lezen nu. Na het onderwijs naar de uni toe voor reflectieonderwijs dus dat is wel leuk, kan ik in de trein mooi nog even dat artikel lezen en meteen aantekeningen maken, hoef ik vanavond alleen nog even de laatste dia's te maken thuis.

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 12:39

Super Anthea!!

Ik betaal 3 euro per maand en heb dan 100 belminuten. Heb zo'n Sim only abonnement, ideaal!!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 12:42

Handig zo'n abo PC!
ik betaal 22,50 per maand, maar ga straks omlaag naar 17,50 (ben niet zo rijk)

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 12:43

Ik heb af en toe rekeningen van 80 a 90euro in de maand, maar ik bel en sms ook heel veel Bloos . Ik ga binnenkort wel even info winnen bij de knhs, hoe dat gaat met de 2e fase. Of je idd nog een test moet doen.. Ben er wel benieuwd na.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 12:44

Ik ben van 15 naar 20 gegaan, want mijn telefoon ging dood vorige week Scheve mond Moest wel duurder nu anders moest ik veel bijbetalen voor een nieuwe telefoon Clown (die 15 was 2,5 jaar geleden een aanbieding)

Ik bel alleen echt nooit voor twintig euro

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 12:45

jeetje BV, dat is wel heel hoog!

@gomir: ik bel ook nooit zo veel. Maar ik kan na een half jaar gelukkig omlaag

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 12:45

YES, YES! Ik ben zoo blij.
Vanmorgen had ik mondeling Nederlands. Ik moest 7 boeken lezen, maar ik had er maar 1tje uit Bloos . opzich maakte ik me niet zo druk, had de samenvattingen wel een paar keer doorgelezen en als bijzitter zat er toch een leraar die mij niet mag, dus zoveel verwachtte ik er niet wat.
Zit ik daar eenmaal, helemaal niet zenuwachtig, ik dach; Kom maar op Vork .
Uiteindelijk bijna 25 minuten daar gezeten, en een beetje dom uit mijn nek geluld. Wat krijg ik; een 8 en een 8.5 Go jij! Go jij! !

Ik ga zo maar eens even naar de bakker, wat taarten uitzoeken, ben morgen jarig Ja !

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 12:46

Super IS! Alvast gefeliciteerd Pling

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 12:47

Arme Gomir Ach gut
BV: Dat is wel heel veel zeg!

Super zeg Anthea Haha!
En IS ook super!! Ik moet bekennen dat ik ook lang niet alles gelezen heb Bloos
Houd gewoon niet van die literaire nederlandse boeken..
Maar er is dus nog hoop *LOL*

Gefeliciteerd alvast!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 13:10

Weet iemand iets af van een oefenterrein in omgeving Poppel (en dus niet Tuytelaars)? Volgens mij heeft iemand (eventinggek?) er getraind vorig jaar, maar ik kan er niets over vinden.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 13:12

Kun je niets vinden op de Belgische site? Ik ga eens speuren, want mij staat er ook iets van bij........

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 14:12

Vief: Wat goed van je mondeling Engels! Ik moet morgen...

IS: Toppie!

Ik wil ook heel graag de orun cursus doen, maar voor de eerste fase moet je 18 zijn. Helaas word ik dat in de zomervakantie pas en dan ga ik studeren. Waarschijnlijk heb ik het dan al druk zat!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 14:15

Al iets gevonden simmie en lielle?

Ik zag net dat we morgen toch met school gaan skiën. Maar volgens nu.nl ligt er gewoon nog geen centimeter sneeuw Blond
Had me er eigenlijk al niet meer op ingesteld. Moet ik morgen gewoon om 6.00 uur in de bus zitten Gaaaap Slapen

Succes alvast Renske!
Ik vond het heel erg meevallen. Hoop dat het bij jou ook mee valt Lachen

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 14:17

Apart dat het wel doorgaat. Ik ga niet mee, want ik ga donderdag naar Jumping amsterdam Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 14:18

Oeewww leuk zeg!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 14:19

gevonden

11/8 Rob J - Baarle Nassau: nieuwe tijden
Eventinggek schreef:
Nou ik heb wat bij moeten lezen Clown sorry dat ik t zo laat pas zie Koe . Dat terrein in Kempen is wel leuk, maar t zijn meer losse hindernissen op een groot weiland. Ik heb er vorig jaar een keer een crosstraining gehad van Andreas Bauman. Leuke waterpartij, diverse greppels om te oefenen en een leuke op/afsprong combinatie. Ja Scum: dit zou wel nog wel een leuk adres zijn voor jullie! Het is idd maar 15. minuten rijden vanaf de grensovergang op de A40. Je kunt Andreas gewoon bellen voor een training, hij start trouwens ook in Vlietland met 2 paarden (belde mij laatst voor info hierover Knipoog ) Ik heb trouwens helaas zelden een fotograaf ter beschikking Haha! , anders had ik ze zeker geplaats!

Dat met die gezondheidsverklaring vind ik toch een beetje een rare zaak. Pleun vd Marel zei dat er nog nooit iemand naar gevraagd is zover hij weet. Ik les nu sinds kort ook hier aan de andere kant van het bos, in Duitsland, heb er ook geen gezondheidsverklaring voor..... En reken maar niet erop dat al die Belgen en Duitsers dat wel hebben als ze hier komen crossen. Maarja, als puntje bij paaltje komt kan t natuurlijk toch een vervelende zaak worden.....

Wat mij betreft is Baarle Nassau OK. Heb er in t voorjaar ook getraind en dat was best leuk. Wij hebben toen wel op het terrein vd belgische rijvereniging gereden (omdat t terrein van Max toch nog wat te bevroren was Sigaar , daar was een heeeele leuke waterpartij Vingers aflikken Half 8 is voor mij ook goed.

Suss, heb jij wat meer info over dat terrein in Dld en de precieze locatie in Poppel?

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 14:20

Vief, jij ging toch naar Winterberg? volgens onze krant ligt daar 2cm sneeuw Clown

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 14:34

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 14:36

Apart..
Volgens de site waar ik op keek lag er 0.0 cm sneeuw..
Ga inderdaad naar Winterberg Knipoog

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 15:05

nouja met 2cm kun je ook niet echt skien denk ik

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 15:10

Doe je goed IS Schijnheilig
Alvast gefeliciteerd!