Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jiska schreef:BuenaVista schreef:Goeiemorgen iedereen. Ik ben vandaag echt knettertje druk. Heb vandaag een dagje vrij, maar moet in totaal 16 knippen plus evt nog 5 mensen. Druk druk druk, maar verdiend wel lekker.
Rowo: Ik ben heel erg benieuwd hoe het 4 febr. gaat in Marienheem. Als hij daar gewoon lekker springt, doe ik 4 maart ook mee. Ben nou echt heel veel aan het oefenen en het gaat zo goed. Ben helemaal happy..
Ik heb trouwens gister voor 99,9% zeker besloten dat ik in september de 2e fase ORUN wil gaan doen. Tegen die tijd is mijn Welt Hit II hopelijk L startgerechtigd of misschien al met winstpunten. Dressuur ben ik al L1. Zijn er nog meer mensen wie dat willen gaan doen?? Weet wel dat ik dan behoorlijk druk ben, maar jah. Ik vind het leuk, heel belangrijk. Moet je gewoon 20weken lang op waarschijnlijk de maandag na Ermelo. Kost wel veel centjes, maar je leert er ook heel veel van.
ik wil het ook gaan doen. het is al wel weer een paar jaar geleden dat ik de 1e fase allround heb gehaald. ik dacht dat je dan eerst een soort van test moest doen...
Eventinggek schreef:Nou ik heb wat bij moeten lezensorry dat ik t zo laat pas zie
. Dat terrein in Kempen is wel leuk, maar t zijn meer losse hindernissen op een groot weiland. Ik heb er vorig jaar een keer een crosstraining gehad van Andreas Bauman. Leuke waterpartij, diverse greppels om te oefenen en een leuke op/afsprong combinatie.
Scum: dit zou wel nog wel een leuk adres zijn voor jullie! Het is idd maar 15. minuten rijden vanaf de grensovergang op de A40. Je kunt Andreas gewoon bellen voor een training, hij start trouwens ook in Vlietland met 2 paarden (belde mij laatst voor info hierover
) Ik heb trouwens helaas zelden een fotograaf ter beschikking
, anders had ik ze zeker geplaats!
Dat met die gezondheidsverklaring vind ik toch een beetje een rare zaak. Pleun vd Marel zei dat er nog nooit iemand naar gevraagd is zover hij weet. Ik les nu sinds kort ook hier aan de andere kant van het bos, in Duitsland, heb er ook geen gezondheidsverklaring voor..... En reken maar niet erop dat al die Belgen en Duitsers dat wel hebben als ze hier komen crossen. Maarja, als puntje bij paaltje komt kan t natuurlijk toch een vervelende zaak worden.....
Wat mij betreft is Baarle Nassau OK. Heb er in t voorjaar ook getraind en dat was best leuk. Wij hebben toen wel op het terrein vd belgische rijvereniging gereden (omdat t terrein van Max toch nog wat te bevroren was, daar was een heeeele leuke waterpartij
Half 8 is voor mij ook goed.