Iedereen gefeliciteerd met zijn goede resultaten

Vooral Vief met haar kampioenschap en BT met haar eerste prijs! De rest is natuurlijk niet minder, maar eerste prijzen zijn toch wel een vermelding waard 
Ik heb ook lekker gereden met mijn Knollie op wedstrijd
Even een kort verslagje :
Ik kwam aan en het liep lekker uit. ik zag allemaal vrouwtjes met hoedjes rijden, dus ik dacht dat ik er een verkeerde dag was. Kwam er gelukkig na de Z2 ring, nog een B ring na 
Met losrijden was Violin heel bang voor andere paarden. Heb dus maar heel eventjes gegalloppeerd. Vooral rustig een beetje gereden.
Toen moest ik de ring in. De ring was helemaal afgezet met hekjes, dus dat vond ze in het begin wel spannend. Na 1 rondje was alles niet meer eng en kon ik fijn een proefje rijden. Er gingen wel wat dingen mis. Galop links aanspringen ging heel slordig. met halthouden stond ze 1 keer op drie benen. Maar de rest van de proef ging wel heel fijn met resultaat dat ik 162 punten had 
Was ik wel blij mee, want het was haar eerste wedstrijd.
Ik ben met Violin nu dus B + 1

Mijn vader had foto's gemaakt, maar ze zijn een beetje wazig 

Beetje bekrompen halthouden met losrijden

Na afloop van de proef met mijn mams voorop 
En als jullie naar de tijd kijken, beetje raar dat ik op dit tijdstip nog aan het posten ben. Maar ik kan absoluut niet slapen, dus ga ik maar ff computeren.. Morgen om half 9 eruit