Gister regio gehad. Ed was super braaf! Parcours ging aardig, maar hij voelde heel explosief boven de hindernissen waardoor ik hem moeilijk uit kon zitten boven de sprong. Had ook moeite met mijn ritme te behouden. Toch het gevolg van weinig getraind te hebben door zijn dikke been denk ik. Maar ik was foutloos! Tot de laatste sprong...
. Dat was een krap opgezette dubbel ( 2 kleine galopsprongen) en ik kwam niet uit op de eerste. Die sprong hij wel, maar we waren allebei onze balans kwijt, en het tempo was er compleet uit. Hierdoor vielen we stil voor de 2e hindernis ( en ik was mijn beugel ook nog eens kwijt). Gelukkig ben ik hier gered door Ed, want hij sprong hem voor me vanuit stilstand! Maar helaas zat hij net te kort op de sprong met zijn voorbeen, dus de eerste balk ging eraf. Helaas 4 strafpunten dus, en geen startbewijs voor Ermelo. Maar wel weer een puntje erbij, en heel trots op mijn bikkel paard! Wat een held! Stijlpunten waren dramatisch, en snap niet zo goed waar dat vandaan komt. Had een 5 voor rijstijl, totaal van 58 punten. Ik reed niet lekker, maar zo slecht was het nou ook weer niet dacht ik...
vetklep 

. Zie ik op meer foto's terug, hij gaat steeds makkelijker springen.
. Stoere foto's. Deed die van mij ook, dus ben bewust nog niet omhoog gegaan. Wil niet dat ze zich overspringt, heb de tijd. Moeten eerst spieren en conditie trainen