[SGW] Setjes ruiter en paard SGW deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 10:57

Tis net een bodywarmer die 6 maten te groot is. Nou weet ik wel dat een BP ook niet echt super mooi is, maar ik vind een AJ echt bahbah. Ik vind het er goedkoop uit zien. En ja, veiligheid gaat voor alles, maar om nou voor 680,- er zo bij te lopen, nodigt mij nou net even niet uit om er hard voor te gaan sparen. Die Pro Air vind ik daarnaast ook nog een vreselijk model. De zwemvesten in vliegtuigen zijn nog modieuzer := De Hunter gaat al een beetje de goede richting op, maar ook die zal er uit blijven zien als te grote bodywarmer als je hem aan hebt.
Nou zijn de AJ ook nog een beetje nieuw natuurlijk en in de loop van tijd zal het model steeds beter worden (zoals de hunter, want dat is het nieuwste model begreep ik, en daar is de sluiting en het model al een heel stuk 'beter' van). Toch is hetgeen mij het meest tegenhoud de prijs, en niet zo zeer het lelijke...
Zolang het gebruik niet verplicht is, zul je mij er dus niet zo snel mee zien lopen. Heb nog genoeg andere (veiligheids-) dingen op mijn prioriteitenlijstje staan. Ik denk ook niet dat ik dat er thuis door krijg voor dat bedrag!
Laatst bijgewerkt door Loetie84 op 14-11-12 10:58, in het totaal 1 keer bewerkt

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 10:58

vind ze niet mooi maar zeker niet lelijk. Is denk ik ook een beeld waaraan je gewend moet raken. Die USG valt best mee in lelijkheid. dat ding klapt later uit. En voordeel van die is wel dat je gelijk een luchtbedje hebt om te blijven drijven in het water :D

Vorig jaar in Boekelo was die van Frank Ostholt uitgeklapt zonder val, heeft de halve cross met dat ding tegen zijn hoofd gereden. Lijkt me dus helemaal niets.

Ik heb de point two, is net een bodywarmer, en zo heb ik dat ook met mijn BP. Na een kieffer (dat ninja turtle geval) had ik die voor het eerst aan en zij tegen mijn moeder t is net een bodywarmer. Zo licht en flexibel.

Ben twee keer met AJ gevallen en dat was 2 keer met paard en al. Laatste keer had ik de cross niet meer kunnen startten als ik dat ding niet aangehad had. Paard lag volledig op me. (was uitgegleden met losrijden voor de cross op een zandplaat)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 11:00

Hier Zelfde als Loetie. Ik wacht ook nog een tijdje :j

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 11:05

vera_pino schreef:
Ik heb de point two, is net een bodywarmer, en zo heb ik dat ook met mijn BP. Na een kieffer (dat ninja turtle geval) had ik die voor het eerst aan en zij tegen mijn moeder t is net een bodywarmer. Zo licht en flexibel.

Hahaha, ja, ben jij ook van de ninja-turtle club! Ik ook! Ik heb nu een airowear, maar wat een verschil idd!

Ik geloof ook wel dat de AJ functioneel is en zeker in de hogere klassen misschien onmisbaar (al kun je in de B ook goed op je plaat gaan natuurlijk) Maar die kosten vind ik nog een beetje onbetaalbaar voor een hobbyruiter. En een goedkope zie ik niet zo zitten. Goedkoop is duurkoop en dat zal met dit soort dingen ook zeker gelden. Eentje van 250,- die halverwege de cross afgaat, tja, daar zou ik ook niet echt vrolijk van worden!

florence123

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 17:03

ik (ofja mijn ouders) zijn hun ook langzamerhand aan het voorbereiden op een aankoop van een AJ.
een goedkope wil ik ook niet, vind de AJ van point two nog het beste van allemaal qua looks en zoals loetie zegt, goedkoop is duurkoop.
alleen het bedrag is wel erg hoog... maar je leven is toch meer waard :)

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 17:15

Als mensen toevallig een dekje tegenkomen met deze kleuren, laat het dan ajb weten! Op deze kleren waar ik vaak in train thuis heb ik mijn keuze om roze/blauw te kopen gebaseerd haha.
AfbeeldingAfbeelding
Shirtje kopen moet wel lukken, ze verkopen zoveel tinten roze, maar een dekje is wel lastig! Heb als laatste redmiddel mijn mama nog, die heeft mijn dekje waar ik nu mee cross ook gemaakt.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 17:17

Point two kost in Engeland 520 ongeveer, scheelt toch weer!
Heb hem zelf ook van treehouse :j

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 17:26

Hoe gaat dat dan met verzenden en betalen? En hoelang duurde het voor jij hem binnen had?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 17:33

Ik heb net nieuwe dekjes besteld in die kleuren rosa van equest. Had het oornetje al en nu een wit dekje voor dressuur met blauwe rand en roze bies en blauwdrukken met roze bies voor springen. Prijs is ook netjes

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 17:34

Ik had de mijne ook van treehouse en toen net gekocht in de tijd dat kleur net zoveel kostte als zwart. Ik kon de BTW nog aftrekken en was toen nog geen 350€ kwijt voor mijn roze Point Two.

thaampjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 17:44

Rosa_ schreef:
Als mensen toevallig een dekje tegenkomen met deze kleuren, laat het dan ajb weten! Op deze kleren waar ik vaak in train thuis heb ik mijn keuze om roze/blauw te kopen gebaseerd haha.
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]
Shirtje kopen moet wel lukken, ze verkopen zoveel tinten roze, maar een dekje is wel lastig! Heb als laatste redmiddel mijn mama nog, die heeft mijn dekje waar ik nu mee cross ook gemaakt.

Je hebt een dekje van lamicell (mirage oid) is de kleuren! Van Hv polo hebben ze er ook 1tje em van eurostar ook! Die laatste 2 staan wel op de site vsn de ej. Maar weet niet of je dat soort dekjes zoekt?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 18:12

Rosa_ schreef:
Hoe gaat dat dan met verzenden en betalen? En hoelang duurde het voor jij hem binnen had?

betalen via CreditCard, had hem binnen 1,5 week binnen :j

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 18:45

@_lautje_:Is daar toevallig een website van?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 19:50

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:08

bij treehouse San of nu toch anderen?

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 22:26

_lautje_ schreef:
Ik had de mijne ook van treehouse en toen net gekocht in de tijd dat kleur net zoveel kostte als zwart. Ik kon de BTW nog aftrekken en was toen nog geen 350€ kwijt voor mijn roze Point Two.

WOW echt? :$
ik wil graag een donkerblauwe, die past minder goed bij mijn crossset dan de lichtblauwe.
Maar ik zou er graag ook eens met springen en dan vind ik lichtblauw nogal speciaal :)

dus volgens de eventingshop kom ik dan al op 650€ uit. is echt véél geld voor zoiets.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 22:27

treehouse heeft vaker die actie van gekleurd voor de prijs van zwart dus ik zou dat in de gaten houden

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 00:14

dan wacht ik ook nog daarop, wil iemand het mij dan ff melden? anders ben ik weer te laat :)

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 09:21

Loetie84 schreef:
Hahaha, ja, ben jij ook van de ninja-turtle club! Ik ook! Ik heb nu een airowear, maar wat een verschil idd!

Ik geloof ook wel dat de AJ functioneel is en zeker in de hogere klassen misschien onmisbaar (al kun je in de B ook goed op je plaat gaan natuurlijk) Maar die kosten vind ik nog een beetje onbetaalbaar voor een hobbyruiter. En een goedkope zie ik niet zo zitten. Goedkoop is duurkoop en dat zal met dit soort dingen ook zeker gelden. Eentje van 250,- die halverwege de cross afgaat, tja, daar zou ik ook niet echt vrolijk van worden!

Haha :Y) die club inderdaad :+

Over nut of niet begrijp jou insteek volkomen. Als ik ga trainen doe ik hem ook nooit aan en in de BB had ik hem ook niet aan. Dan doe ik zo op mijn gemak dat on-overzien gevaar minder snel aan de orde is. Ongelukken kunnen altijd gebeuren natuurlijk, toen ik viel met paard en al met losrijden was dat ook in een handgalop. Ik trok hem ook pas aan toen ik 2* ging rijden (moest van mams en kreeg hem toen ook pas) nu doe ik hem op wedstrijd wel gewoon aan. Het is een leerproces zullen we maar zeggen...

En die dekjes van equest zijn echte aanraders! Heb het al vaker geroepen hier. Ze zijn netjes geprijsd je kan het zo gek niet bedenken of het kan. En ze hebben een super pasvorm! Jaja ik ben fan.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 10:35

Maar als je m eenmaal hebt, zou ik ook niet inzien waarom je m in de lagere klassen niet aan zou trekken! Maar goed, ik moet nog even de drempel over...

En inderdaad als we mekaar op de hoogte houden van een eventuele aanbieding, scheelt dat aanzienlijk!

Ik heb voor mn man, voor kerst, een setje van schockemoller gekocht in het bruin/creme. Ik kan dus ook weer verder op setjesjacht! *\o/* Wordt denk ik met bruine springschoenen en een creme shirt.
Wedstrijdjasje voor hem ligt ook al onder de kerstboom. Gewoon een saaie zwart. Er is zo weinig voor mannen, tenzij je bereid bent om direct de hoofdprijs te betalen.

@Rosa. Blauw met die roze vind ik erg mooi hoor!
Laatst bijgewerkt door Loetie84 op 15-11-12 10:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 10:36

Nee van RG Italy Joki. :)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 10:45

Jaloers San!

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 12:07

vera_pino schreef:
Loetie84 schreef:

Haha :Y) die club inderdaad :+

Hier nog een deelnemer aan die club! Haha! :+

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 12:23

Afbeelding :D :D :D

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 12:30

<3