Loetie84 schreef:Hahaha, ja, ben jij ook van de ninja-turtle club! Ik ook! Ik heb nu een airowear, maar wat een verschil idd!
Ik geloof ook wel dat de AJ functioneel is en zeker in de hogere klassen misschien onmisbaar (al kun je in de B ook goed op je plaat gaan natuurlijk) Maar die kosten vind ik nog een beetje onbetaalbaar voor een hobbyruiter. En een goedkope zie ik niet zo zitten. Goedkoop is duurkoop en dat zal met dit soort dingen ook zeker gelden. Eentje van 250,- die halverwege de cross afgaat, tja, daar zou ik ook niet echt vrolijk van worden!
Haha
die club inderdaad
Over nut of niet begrijp jou insteek volkomen. Als ik ga trainen doe ik hem ook nooit aan en in de BB had ik hem ook niet aan. Dan doe ik zo op mijn gemak dat on-overzien gevaar minder snel aan de orde is. Ongelukken kunnen altijd gebeuren natuurlijk, toen ik viel met paard en al met losrijden was dat ook in een handgalop. Ik trok hem ook pas aan toen ik 2* ging rijden (moest van mams en kreeg hem toen ook pas) nu doe ik hem op wedstrijd wel gewoon aan. Het is een leerproces zullen we maar zeggen...
En die dekjes van equest zijn echte aanraders! Heb het al vaker geroepen hier. Ze zijn netjes geprijsd je kan het zo gek niet bedenken of het kan. En ze hebben een super pasvorm! Jaja ik ben fan.