Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Van slechte aanrijlijnen heb ik nooit last gehad, wel klopt het dat de bouwer niet aan briefjes 'doet' terwijl dit wel zou moeten.

. De organisatie is in handen van een school, zoals Noor al zei. De examenklas heeft de organisatie in handen, geassisteerd door de leerlingen een klas lager, zodat die het volgende jaar al een keer meegedraaid hebben. Maar het is niet de meest ideale situatie op deze manier en er zijn leerlingen bij die nog nooit een sgw van dichtbij gezien hebben. Van buitenf (
) krijgen ze (ongevraagd) nog wel eens wat tips en adviezen, maar daar wordt niet altijd wat mee gedaan. Afgelopen jaar was een een meiske die met beide handen de geboden hulp aangreep, maar dat is niet ieder jaar zo. gr_roos schreef:Evony, ik vind je reactie op de trauma en alles wat daar mee samen hing een beetje apart. Trauma komt niet voor niets, er is dan serieus iets aan de hand. Dat ze je paard op de trailer willen is op dat moment gewoon het veiligst, ook vaak een verzoek vanuit de trauma zelf. (zusje is als verplegend persoon wel eens mee gegaan op trauma)
Ik heb jou gezien en ik vond jou paard erg zoekend onderweg en dan is dit een lastige cross zonder aanleuning van gebaande paden.

Evony schreef:Maar goed wist niet dat het niet toegestaan was om mijn eigen mening te geven ;)

Lielle schreef:Ik ga in Chaam zeker stoeien met de nieuwe app die ik geinstalleerd hebt. Kun je de hele route filmen met voor alle hindernissen details. Ben waanzinnig benieuwd.
Evony schreef:Sann: bevalt dus goed de wedstrijden in Belgie? Zou er ook wel een keer 1 willen rijden, weet alleen niet of ik ouders kan overtuigen haha.

Lielle schreef:Lielle schreef:Ik ga in Chaam zeker stoeien met de nieuwe app die ik geinstalleerd hebt. Kun je de hele route filmen met voor alle hindernissen details. Ben waanzinnig benieuwd.
ik heb inmiddels de upgrade naar 1.1 en kan dus courses delen met andere gebruikers. Maar wat het gaafste is, ze hebben de 4* van Adelaide op hun site staan om te downloaden, inclusief filmpjes etc.