Karen: gefeliciteerd!!! Evelien: leuk paard zo van het filmpje. Ziet er werkwillig uit. Noor: heeft niet lekker geslapen... Sim: gaat lekker het bos in. Mo: wordt nog steeds genergeerd op haar werk. Kim: vervelend dat je nog steeds zo'n hamsterwang hebt. Gaat het wel met de pijn?
Ik ben voor de tweede dag pijnstiller vrij. Maandag weer een poging doen tot werken.
AntheaV
Geplaatst: 25-03-11 10:12
Goedemorgen!
Vief: Wat een gaaf jasje! Helaas pas ik die niet. En wat balen van je pakketje TG: Gefeliciteerd! Evelien: Leuk paard! En grappig dat ie ook Capri heet Kim: Succes met werken! Hopelijk is je wang alweer wat dunner. Sim: Veel plezier met je bosrit.
Eef: als hij uitgezwaard is over een tijd, dan is het helemaal een mooie maat! Gekke Noa Sussie: fijn dat het weer beter gaat met je duim! Sim: veel plezier!
Dat klinkt niet als een fijn nachtje Noor. Hopelijk komt het veulen snel! Fijn dat het weer beter gaat met je duim Sussie. Lekker het bos in Sim, veel plezier!
De zadelmaker komt hier zo, daarna even mesten en rijden. Dan richting de stad, eten met vriendinnen.
Heb net al heerlijk beide paarden gereden. Gingen fijn . Nu even klaar maken en werken tot 20.00 Heb nog wel een beetje een bolle wang, maar niet meer zo erg als gister en woensdag. Ik durf me weer te vertonen .
Snoekiej
Geplaatst: 25-03-11 11:43
Goeiemorgen! Ik heb gisteren mijn laatste vak afgerond, heerlijk gevoel Gisteravond ben ik naar Soldaat van Oranje geweest! Was echt heel erg leuk/mooi! Echt een aanrader!
@ Benthe, gefeliciteerd met je nieuwe baan! @ Tientjeh, wat fijn dat je springles zo fijn ging! En mooie opbouw weer met crossen! @ TG, schimpie had wel wat onderhoud nodig dus En gefeliciteerd met je cursus!!! @ Sim, ben jaloers, je buitenrit klinkt heerlijk! @ Vief, jemig wat k.ut van je pakje @ Lautje, dat was een druk dagje weer! Gaaf dier die zwarte! @ Mirthe, leuke foto met Ul! @ Kim, beterschap met je wang @ Marjan, gefeliciteerd met je huisje!! @ Caro, leuk filmpje! @ Evelien, wat leuk dat je een paard hebt gevonden! Alleen de keuring nog afwachten dus! @ Corien, fijn dat je lekker hebt gereden! @ Itsme, fijn dat Bay het zo goed oppakte! @ Texelse, veel plezier in Ermelo @ Noor, Nudine hield je lekker voor de gek dus Veel plezier vandaag! @ Mootje, mannen Wat een rotsituatie op je werk zeg. Ik kan nog steeds niet begrijpen dat het zo gaat @ Sussie, gaat wel iets beter dus? @ Sannn, have fun!
Vief: wat echt ontzettend zuur zeg! geen adres ofzo? kan je hem opzoeken :p veel succes vandaag Itsme: wat ontzettend vervelend dat je je nog niet topfit voelt zeg! TG: gefeliciteerd Noor: pfoe zware nacht dus Sim: jaloers! lekker een bosritje Sussie: wel fijn dat je zonder pijnstillers kan, hopelijk blijft het ook goed te doen!
Zit nu weer in een waardeloos college, ik weet niet wat het is met de docenten van dit blok maar het is niet om over naar huis te schrijven Vanmiddag even lekker de stad in, shoppen nog wat spullen van vaders van het UMCG halen die hij had laten liggen en dan vanavond even lekker de paardjes rijden. Morgen hebben ze rust, moet van 8 tot 22:00 werken wat denk ik later wordt waardoor ik waarschijnlijk pas om 2 uur zal thuis zijn. We gaan naar een slipjacht in leusden ofzo.
wanneer ga je solliciteren? of heb je nog geen contact opgenomen?
_Noor
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-11 12:47
Mootje schreef:
Ik heb een leuke vacature gevonden
Wie niet luisteren wil, moet maar voelen toch!
Ben al aardig opgeschoten met mijn 'programma'. Alleen nog mesten en dan lekker met Jer naar het bos.
Edit: net een crosstraining afgesproken voor a.s. woensdag bij Rom!
TeeGee
Geplaatst: 25-03-11 13:05
Morguh!
Annet, wat studeer je eigenlijk? Vief, wat onwijs balen!! Lau, net zo gaaf als Maat? Lastig te zien op de foto. Vief, studentenruiters is echt gezellig volgens mij! Mirthe, leuke foto! Kim, Marjan, gefeliciteerd met je huisje! Caro, leuk filmpje! Noor, pff wat een nacht! Mo, ik heb wel een leuk werkje als je je verveelt Shanouk, kan me voorstellen dat dat lekker voelt!
Mootje: als je iets beters ziet en je wordt aangenomen, zou ik zeggen snel wegwezen daar. Laura: gaaf beest! Dit is maar een kleintje of niet? Noor: leuk crosstrainen! Evony: sterkte met je waardeloze college. Kim: heeft fijn gereden/ Snoekiej: heeft een mooi film gezien. Vief: ik zit net je jasjesfoto te bestuderen. En zie ik daar nu een bruin jasje met zwarte accenten? Daar ben ik namelijk naar op zoek!
Ik ga denk ik begin volgende week maar een brief schrijven Ik ken in ieder geval al meerdere mensen die er werken. Alleen het is geografisch niet zo top gelegen, maar liever een leuke baan! Ik moet alleen heel hard na gaan denken met welk salaris ik kan rondkomen
TG, Bedoel je een mailtje sturen Lau, Wat een leukerd! Noor, Leuk crossen bij Rom!