Evie_Bandido schreef:Noor: Gaat wel goedkomen in Gorssel morgen zo te lezen. Niet te veel focussen op het water maar gewoon lekker rijden!
Dat is inderdaad het gevaar, Evie! Je bent nog scherp na zo'n drukke week!

Jij ook veel succes en misschien zie ik je nog morgen!
.
.

Wel sneu voor je stalgenoot 

Kijk nu al uit naar morgen hahaha.
misschien nog even wat jasjes speuren, want die gaan hard
...
..
. Heb alweer een heel boekwerk meegekregen over het lezen van ECG's en hartritme's, dus dit weekend maar weer even aan de studie
.
Lag toen nog lekker op 1 oor
nadat we geland waren. Bull trok wel ff de kop flink omhoog de eerste keer (alsof hij erover probeerde te kijken??..
Ik was dus te laat.... Gelukkig was Bianca er al en had al wat geregeld met Rob, maar ik voelde me toch wel erg bezwaard. Maar Anoes pakte echt superfijn aan, ben weer helemaal verliefd op die merrie
smalletjes zijn voor ons nog wat lastig, omdat ik haar daar nog niet genoeg voor kan begrenzen en het in-uitje van de wat 'hogere' boomstammetjes was ook een lastige opgave, maar uiteindelijk gelukt. Rob was ook wel enthousiast over Anoes en hij zou het geen probleem vinden als ik haar daar zou laten
. Deze dagen verplichten ze om min of meer af te dwingen dat iedereen voldoende tijd aan zijn pws besteed en niet op de laatste dag wat in elkaar flanst. Erg effectief is het niet want vanwege de lange dagen en vroeg beginnen ligt de productiviteit ongeveer op 0,0 , iedereen kwam met creatieve ideeën om weg te mogen voor "onderzoek"
. De laatste drie dagen waren er van de 30 mensen waarmee wij zaten er nog ongeveer 5 Die-Hards over en zijn wij ook maar op "onderzoek" uit gegaan
.
). Morgenochtend rond 9.30 naar crosstraining, dus een redelijke tijd!
..