[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 15:47

Evie_Bandido schreef:
Noor: Gaat wel goedkomen in Gorssel morgen zo te lezen :D . Niet te veel focussen op het water maar gewoon lekker rijden!

Dat is inderdaad het gevaar, Evie! Je bent nog scherp na zo'n drukke week! ;)
Jij ook veel succes en misschien zie ik je nog morgen!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 15:56

Mischien zien we elkaar wel weer bij de prijsuitreiking :P .

Alle andere Gorssel-gangers ook succes morgen en zondag!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 16:23

_Noor schreef:
Goed! Jer stapte er uit zichzelf en echt met voorwaartse drang in! (trots!).
Vanmorgen heb ik ook heel fijn met hem gereden, dus ga vol goede moed naar Gorssel morgen! Jij bent er ook klaar voor?
Mijn opa & oma rijden morgen ook helemaal naar Gorssel om te kijken! Vaders wilde ook mee, maar gaat dan niet mee cross lopen en we nemen een fiets voor hem mee! :)

Ja ik heb nog even bij Alice in de rondte gereden. T was wel een beetje aan het zeuren maar we hadden ook wel haast en echt net voor het donker! Maar we zien het wel, Gorssel is leuke cross altijd!

Pff, geen zin meer, druk is eraf dus nu zak ik in!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 16:40

Middag :wave:

Mootje: Ik ben al lang geleden gestopt met geloven dat paarden niet over je heen wandelen.. Zeker toen mijn d-pony over mijn vader (groot) is gedenderd... :\ Wel sneu voor je stalgenoot :(:)
Anthea: Sterkte vandaag :(:) Blijft echt een heel naar verhaal..
Rowo: Fijn feestje!
Sussie: Dat is wel echt belachelijk zeg! Ik zou er zekerweten mee terug gaan. Dit kan echt niet hoor :n
Noor: Fijn dat het zo goed ging bij het water :)

Ik had gister ook gezellig een meidenavondje! Met zijn viertjes gekookt en drankjes gedaan.. Toen de rest nog ging stappen, maar naar huis gegaan. Was blij dat ik om 1 uur erin lag want vanochtend weer gewerkt en Woll gereden. Vond mezelf nogal stoer, want heb haar in de buitenbak met een halster gereden. Ze heeft een sneetje in haar mond en met bit wilde het dus niet genezen... Maar ze liep echt als een manegepaard in 'standby' haar rondjes, dus daar was weinig eer aan te behalen :+ Kijk nu al uit naar morgen hahaha.

Net nog even langs de uni om bij de administratie wat in orde te krijgen en al even boodschappen gedaan. Zo nog even nieuwe inkt voor mijn printer halen en dan even niks :z misschien nog even wat jasjes speuren, want die gaan hard :P en nog wat schoonmaken hier, maar verder een beetje moe... Morgen super vroeg naar stal om Woll en Oscar te doen en dan is het familie en vriendjes tijd en moeten de viervoeters het even zonder me doen..
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 10-09-10 16:43, in het totaal 1 keer bewerkt

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 16:43

Aloha!! ;)

@TG: Ja, de mensen die ik tot nu toe ontmoet heb, zijn erg leuk en vlot! Het is best een jong team, wel even wennen..
@Sussie: Thanks voor de advertentie!! ;) Het halster wat ik graag wil is van Hooks, maar lijkt erg veel op die van Rambo!! ;)
@Anthea: Jeetje, het zal maar gebeuren.. vreselijk als dat je dochter is ;( ...
@Benthe: Weer in het zweet gewerkt in de sportschool? ;) Goed bezig!
@Noor: Knappe Jer *\o/* ..

Eerste drie dagen zitten er weer op... ben wel toe aan weekend :o . Heb alweer een heel boekwerk meegekregen over het lezen van ECG's en hartritme's, dus dit weekend maar weer even aan de studie B-) .
Straks maar eens richting Wolin.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 17:42

Goedenavond!
Eindelijk weekend :D Heb Vorstin heeeeel voorzichtig een kwartiertje gelongeerd. Ze was gelukkig wel braaf :) Maandag terug naar de DA, hopelijk is ze nog steeds goed!

Heel veel sterkte vandaag Anthea
Succes Gorssel-gangers! Ik ben weer stikjaloers op jullie!

Veel plezier met je werkfeestje Rowo!
Leuk dat je een gezellig avondje hebt gehad Mootje
Balen van je jophurs Sussie
Dat zijn lange dagen Evie. Moet je je PWS niet in je vrije tijd doen?
Woll was lief dus Vief :P
Veel plezier bij Wolin Lotte

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 17:56

@Anthea: Heel veel sterkte vandaag!
@Mootje: Dat is wel stom dat die bijrijdster dat niet ziet. Heb zoiets gelukkig nog nooit meegemaakt/ gezien.
@JN: Hoe is je training gegaan?
@Snoekiej: 7 uur al les. :oo Lag toen nog lekker op 1 oor :D
@Sussie: Wat slecht zeg nu al kapot. Hopelijk maken ze er werk van.
@Evie: Kan me voorstellen dat je gaar bent. Moet je je PWS gelijk al maken? Wij moesten dat in onze vrije tijd doen.

Iedereen die naar Gorssel gaat heel veel succes!! Misschien zie ik sommigen nog wel zondag. :)

Net even bosritje gemaakt en verder nog gewerkt vandaag. Vanavond gezellig met m’n zusje film kijken!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 20:11

Avond :wave:

Het was heel erg druk bij de crematie, ik kon niet eens meer in de zaal... Het was opzich wel een mooie dienst, maar ook heel verdrietig natuurlijk. Ik vond het vooral moeilijk om daarna de familie te condoleren. Maar ik vond het wel heel knap hoe ze er bij stonden. Vooral haar 2 broertjes die ook nog gesproken hebben. Maar nu is het wel heel "echt" allemaal, de hele week leek het nog heel onwerkelijk. Ik hoop iig dat haar familie er weer bovenop komt.
Heb vanavond nog even met mijn paard gesprongen op de club. Die was heel erg braaf gelukkig. Was ook niet echt in de stemming voor draak-gedrag.

Vief: Wat fijn dat Woll zo braaf was
Mootje: Wat een domme actie van die bijrijder zeg!

Mootje

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-10 20:17

Anthea, Wat enorm triest, maar wel fijn dat het een mooie dienst was! Ik kan begrijpen dat je daarna niet heel erg in de stemming was om te rijden....

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-10 21:40

Gorsselgangers, Veel succes morgen!!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 21:42

ROWO @ een foto van de witte hoed zal er voorlopig niet inzitten.. ;) heb nu geen paard meer voor het Z... :P maar ga die hoed wel als ik weer wat beter gespaard heb met een paar maandjes kopen. Dan moet Bull maar als rol model dienen... :D voor de foto dan.
MOOTJE @ een hengst word meestal wakker als ze op een vreemde stal komen en daarbij ook nog zoveel lekkers... :D hij zal snel aftaaien....arm beest....hihihihi...moet gelijk aan Bul's balletjes denken.
VIEF @ lekker meide weekend gehad. ;)

Vandaag lekker met Bull bij Rob geweest en met Jipje en Anous ... :D was supergezellig en Bull deed het erg goed. We hebben zelfs de hoge haag gesprongen op de korte zijde bij C....hihihihi was stiekum best wel cool .. 8-) nadat we geland waren. Bull trok wel ff de kop flink omhoog de eerste keer (alsof hij erover probeerde te kijken??.. :D ) en ik voelde hem denken....kun je dat springen ??? Ja bul..dat kunnen we samen...daarna zei Rob tegen ons, nu gaan we voor HAAG ...HA...staat voor HARD !!!! dus galloperen dames....heet niet voor niets een steepleHAAG !!!! hahahaha wat kun je altijd lachen om die kerel. Maar afijn, de tweede keer dus beiden met MEER galop.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 23:07

Gorsselgangers succes alvast!! (ook met het vroege opstaan ;))

Bianca: Wat leuk dat je samen met Benthe getraind hebt! En fijn dat de haag goed ging :D
Anthea: Fijn dat het een mooi afscheid was.. :(:)

Ik zag net op marktplaats een advertentie van een paard dat als topspringer werd aangeboden maar echt zo ongelukkig over de hindernissen ging dat je er bijna medelijden mee kreeg. Moest gelijk aan Woll haar eerste sprong denken. Die vergat van schrik dat ze ook nog achterbenen had :+

http://vimeo.com/14867014
't Is gelukkig aardig bijgetrokken :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 23:17

@Anthea: Fijn dat het een mooi afscheid was. Sterkte nog de komende tijd.
@Vief: Haha, dat is zeker goed bijgetrokken :D
@Bianca: Lekker getraind. Moet het in Gorssel wel goed gaan komen.

Hebben She's the man gekeken. Echte meiden film maar wel leuk :D
Vond net foto van Vero en mij van weer BB na blessure, vond hem wel grappig. Moet altijd zo lachen om die grote oren van d'r.
Afbeelding

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 23:19

:wave: Avond!
@Anthea: Wat een verschrikkelijk verhaal van dat meisje zeg :oo Wel fijn dat de dienst 'mooi' was al kan ik me goed voorstellen dat het erg moeilijk is allemaal :(:)
@Noor: Fijn dat Jer zo lekker ging! Met goede moed naar Gorssel dus! Veel succes en plezier in ieder geval ;)
@Mandy: Ene baantje is ong. 3 uur in de week, andere ong. 7 uur in de week, dus dat valt nog wel mee ;)
@Lotte: Ik heb netjes wat klusjes gedaan bij de sportschool, maar op de apparaten kom ik niet hoor, haha :o Binnenkort toch maar eens aan geloven, kan de mensen niet eens uitleggen hoe zo'n ding werkt :P Fijn dat je afdeling tot nu toe goed bevalt!
@Vief: Ook weer lekker druk geweest vandaag dus! Wel super dat Woll zo braaf was met alleen een halstertje!
@Snoekiej: :oo Wat had jij vroeg les met de aanhanger zeg!!!
@Sussie: Ik zou ook terug gaan met die schoenen hoor!
@Evie: Dat je je pws onder schooltijd mag maken, wij moesten dat in onze vrije tijd doen.

Ik ben vanmiddag dus samen met Bianca naar Rob geweest. Dacht ik mooi op tijd weg te gaan om zo in ieder geval op tijd te zijn, stond er dikke file en had ik in het totaal 45 min tot 1 uur vertraging -O- Ik was dus te laat.... Gelukkig was Bianca er al en had al wat geregeld met Rob, maar ik voelde me toch wel erg bezwaard. Maar Anoes pakte echt superfijn aan, ben weer helemaal verliefd op die merrie <3 smalletjes zijn voor ons nog wat lastig, omdat ik haar daar nog niet genoeg voor kan begrenzen en het in-uitje van de wat 'hogere' boomstammetjes was ook een lastige opgave, maar uiteindelijk gelukt. Rob was ook wel enthousiast over Anoes en hij zou het geen probleem vinden als ik haar daar zou laten :P hij vond het zo zielig dat ze dan weer het hele stuk naar huis moest in de trailer en in de file, haha. Maar haar toch maar weer zelf mee genomen. Maar het was zeker voor herhaling vatbaar! :D Maar we waren wel beiden kapot aan het einde, ze blijft maar mega sprongen maken die lastig zijn uit te zitten voor mij, kost toch wel flink wat inspanning dan.
Eenmaal thuis kwamen er nog mensen voor de 4-jarige kijken en die ga ik donderdag dus naar zijn nieuwe eigenaren brengen ;) Is Nika haar zoon en dus zelfgefokt, aan de ene kant moeilijk om hem te verkopen, maar wel beter voor het diertje zo.
Nu maar is een tukkie gaan doen, want ik ga morgen met een vriendin naar HE en 's avonds naar de kermis :+

Voor iedereen die naar Gorssel gaat: Heel er veel plezier en succes!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 23:37

Goedenavond.

Wl: Wel interessant allemaal toch? Leuk dat je nieuwe job zo bevalt.
Snoekiej: Ik zal voor je duimen maandag!
Bianca: Fijn dat de training zo goed ging.
Vief: Arme Woll :(:) , gelukkig is het bijgetrokken.
Sann: Ze heeft echt een leuke enthousiaste kop daar :D .
Jn: Balen van de file maar zo te lezen heeft Anoes je dag weer goed gemaakt!

Ehm tsjah, deze week zijn alle andere klassen of op reis of ze hebben nauwelijks les omdat alle leraren mee op reis zijn, dus zo goed komen wij er nog niet vanaf helaas :7 . Deze dagen verplichten ze om min of meer af te dwingen dat iedereen voldoende tijd aan zijn pws besteed en niet op de laatste dag wat in elkaar flanst. Erg effectief is het niet want vanwege de lange dagen en vroeg beginnen ligt de productiviteit ongeveer op 0,0 , iedereen kwam met creatieve ideeën om weg te mogen voor "onderzoek" :Y) . De laatste drie dagen waren er van de 30 mensen waarmee wij zaten er nog ongeveer 5 Die-Hards over en zijn wij ook maar op "onderzoek" uit gegaan ;) .
Pws is toch al half af (voor de rest moeten we eerst een hartslagmeter regelen) en we hebben nog 2 maanden de tijd om het in onze vrije tijd af te ronden.

Ga nu maar slapen :Z

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 11:55

Goeiemorgen (nog net).

Wat een rust hier joh ;).

Iedereen is naar Gorssel? Wij gaan morgen ochtend half 6 die kant op. Ik mag lekker vroeg starten, maar heb 'savonds nog een verjaardag (oma word 75 :+ dus daar moet ik wel heen).

Vanmorgen beide paarden al lekker getraind. Ze lopen beiden weer fijn :D.
Afgelopen week wou het niet zo, maar dat kwam ook omdat ik gewoon te moe was. Te vroeg uit bed, druk met praktijk etc. Gister is Sofie ook even bij de fysio geweest en vandaag ging het gewoon ook weer super fijn. Dus ze gaat gewoon mee naar Gorssel. Ik zie het toch als een oefencross. Aangezien WW niet doorging voor ons, en ik niet echt op een cross terrein heb kunnen trainen afgelopen tijd. We zullen het zien :). Heb er wel zin in. Mooi weer in het ritme komen, want er staan nog een aantal op ons lijstje :Y).

Nog 2 weekjes en dan het springdebuut met Bobo :D. Dressuur gaat ook heel fijn, maar heb toch besloten eerste wedstrijd te gaan springen. We hebben in oktober van de club onderlinge wedstrijd, dus daar mag hij een dressuur proefje lopen :) (en ook springen en crossen). Kijken wat hij daar van vind ;).

Ik zal me nu even klaar maken en vanmiddag voetbal kijken bij vriendjelief :D. Vanavond BBQ van mijn schoonouders die zoveel jaar getrouwd zijn :).
En het niet te laat maken want 5 uur gaat de wekker morgen ochtend :O.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-10 12:59

Jeetje Kim, Jij hebt je weekend aardig volgepland! Succes alvast morgen (met vroeg opstaan en rijden :D )

Ik ben al vanaf 8 uur in touw! Ventilatiekasten schoongemaakt, ramen binnen en buiten gelapt, gestofzuigd, bed verschoond en naar het tuincentrum voor nieuwe binnenplantjes geweest. Het is dus weer schoon en groen in huis :D
Vanmiddag even muesli halen en lekker naar buiten (waterbakken oefenen ~~}> ). Morgenochtend rond 9.30 naar crosstraining, dus een redelijke tijd!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-10 14:20

Klopt bij jullie altijd de datum met je aantal WP bij mijnknhs.nl? De stand is bijgewerkt tot 15-8 met 7 winstpunten, maar naar mijn weten had ik er toen 6 en heb afgelopen weekend nog een punt gereden.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 14:33

Goeiemiddag!
Ik heb met Vorstin voor het eerst sinds juni weer gelest! Ze ging opzich wel lekker.
En straks ga ik met een vriendinnetje naar het strand met de hond, even lekker genieten van dit mooie dagje!

Fijn dat het een mooie dienst was Anthea. Heel veel sterkte :(:)
Haha Vief, Woll is idd goed bijgetrokken :D
Leuke foto Sannn!
Fijn dat je les zo goed ging Benthe :D Anoes lijkt me echt een topper!
Druk programma weer Kim!
Mootje, jij bent druk in de weer zeg! Bij mij klopt de datum met de verwerkingstijd wel altijd. Dus volgens mij hebben ze je een puntje kado gedaan :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-10 14:40

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 15:33

Aloha!! Wat een zaaaalig weer vandaag! :D

Hier een lekker lui dagje :z ...
Vanmorgen lekker uitgeslapen, een ommetje gemaakt met Beremans, toen Wo buiten gezet..
en nu lekker in de tuin met een kop thee :9k ..
Straks Wo weer binnen vissen, als het lukt even hobbelen met Wotekind en dan vanavond lekker naar het strand met Beer.. even nagenieten van het heerlijke weertje!

Misschien vanavond nog maar eens even aan de cocktails 8-) .

@Snoekiej: Mooi dat je les zo lekker ging!! ;)
@Vief: Gelukkig is het bijgetrokken, haar springtechniek :D .
@Benthe: Fijn dat de les zo lekker ging!! +:)+

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:38

@Mootje: Ik heb dat ook wel eens gehad. Paar weken later stond het er wel weer correct. Hebben ze waarschijnlijk datum niet veranderd ofzo.. :)
@Snoekiej: Fijn dat je lekker gereden hebt in de les!

De Gorssel gangers van vandaag hadden echt super mooi weer!

Ben toch niet naar Gorssel gegaan vandaag helaas.. Vriendin belde me op met niet zulk leuk bericht, dus ben naar haar toe gegaan. Ging even voor..
Net even gauw gereden, ze liep niet echt lekker. Hopelijk heeft ze morgen wel haar goede bui! Zo de boel klaar maken en inpakken en dan hoef ik morgen ochtend pas half 10/ kwart voor 10 weg. Kan nog uitslapen :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:40

Ik ben lekker met een vriendin en de hond naar het strand geweest :) Was wel ff leuk!

Mootje, ik heb idd dressuurles van mijn staleigenaresse! Gaaf dat je gaat schrijven bij de Subtop!
Lekker een lui dagje Lotte
Sann, moet je morgen starten in Gorssel? Rot voor je vriendin

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:45

Lekker naar het strand met dit weer! :)

Ja, ga morgen in Gorssel starten. Hernieuwde debuut! Hoef pas rond 12 uur dressuur te rijden.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 18:20

Hai,

Net terug uit Gorssel. Compleet gesloopt! mijn verslagje staat in het verslagen topic. Kort gezegd : Ik ben voor het eerst in mijn leven uitgesloten in de cross. Paard is niet snel bang voor iets maar de molenwiek was doodeng en daar had zij geen vertrouwen in. Verder alles foutloos en top gedaan en de cross uitgereden. Balen van de molenwiek maar kan gebeuren. Uiteindelijk gesprongen en paard heeft weer wat gellerd. neem het haar ook niet kwalijk maar we gaan thuis er wel even op oefenen haha. De m cross vond ik makkelijker qua sprongen/lijnen dan de L.
Ga nu even even douchen, eten en dan ga ik even bijlezen. Ben al vanaf 5u vanmorgen in touw..