Goeiemorgen! @Jantine: Gefeliciteerd met je verjaardag! En een fijne dag! @WL: Welterusten! Hopelijk kun je een beetje slapen! ik zou er zelfs nu nog geen moeite mee hebben om te slapen, vannacht te beroerd geslapen @Mo: Succes met je les vanmiddag! @Vief: Ziet er kleurrijk uit @Rosalie: Succes met je tentamens!
Ben benieuwd hoe het met Opium gaat aflopen, maar zal dat van de week wel te horen krijgen Een kennis van ons komt veel bij de Sternhof en Marc op stal en zal het dus ook wel snel weten
Ik heb gisteren weer een poging gedaan tot dressuurrijden met Jipje. Met losrijden ging hij lekker op een gegeven moment, helaas was ik in de ring alles kwijt en maakte we er een potje van Hij was zo sterk dat hij dan niet meer te rijden is, maar blijven lachen en proberen er het beste van te maken. Nou ja, volgende keer weer beter. Nu aan het aftellen op mijn stage, nog 5 dagen te gaan Kan niet wachten totdat het vrijdag is!
Jeetje, wat een filmpje zeg! Hopen dat de blessure echt meevalt. Ik heb nog niet alles bijgelezen, stond net in een dikke file en was dus veel te laat op mijn werk..
Zie wel dat Jantine jarig is, van harte gefeliciteerd en nog vele jaren!
Chrome heb ik ook en is een absolute opluchting. Daarnaast is IE ook niet veilig meer. Het schijnt dat IE gehacked kan worden en ze je computer in kunnen en wachtwoorden en alles kunnen vinden die ooit heb ingetypt.
Vief: Hoe heb jij de Blond look gekregen??
viefdepief
Geplaatst: 25-01-10 11:30
Benthe: Jammer dat het in de ring niet lekker ging PB: Dat wist ik niet Gebruik IE gelukkig al een poosje niet meer enkel voor sommige sites die met Firefox niet goed werden weergegeven. Mijn spellingscontrole werkt gelukkig weer na alles nog een keer aangevinkt te hebben Begin al te wennen aan Chrome.
Rechtboven op het sleuteltje klikken > opties > tabblad persoonlijke opties > thema: thema's ophalen (even goed zoeken staat in de eerste kolom)
Goeiemorgen! Even een ego-post tussendoor, vanmiddag ga ik weer lekker bijlezen JA was echt ge-wel-dig ! Six Bars was onwijs spectaculair, en het jachtspringen ook. Heb echt een hele leuke avond gehad Gisterochtend op stal gewerkt. Ik was echt onwijs moe, dus ik heb 's middags nog een paar uur geslapen. Gisteravond heb ik opgepast, nu ga ik naar stal, en daarna naar Utrecht om te shoppen. Leuk druk weekend dus
_Noor
Geplaatst: 25-01-10 11:49
Hee Snoek, heb je me niet door het parcours zien rennen tijdens het jachtspringen??
Edit: was te herkennen aan mijn laarzen
Snoekiej
Geplaatst: 25-01-10 11:50
Niet gezien helaas Gefeliciteerd trouwens Tientjeh!
edit: De terugweg was trouwens echt erg! We waren met de trein. Om 12 uur hadden we de trein van de RAI naar Schiphol, en om 00.20 zouden we de trein naar Leiden hebben. Die viel uit (vanwege sneeuw & aanrijding). De volgende ging pas om 1 uur. Toen werd er omgeroepen dat er helemaal geen treinverkeer meer mogelijk was naar Leiden. Gelukkig zeiden ze bij de infobalie dat ie toch doorging. We hebben dus een uur op Schiphol zitten wachten. Ik had echt zin om een last-minute ticket naar Londen ofzo te kopen
Gefeliciteerd Jantine PB chique plastron. Ik heb een simpele voor dressuur en vaak een bandje met speld bij het springen. Heb toch mijn BP om dus dat heeft niemand door.
Hier schijnt ook eindelijk de zon maar het is wel koud. Na aanleiding van al dat haargespraat vorige week ben ik net maar even naar de kapper geweest was even nodig. Zometeen met mijn nieuwe laarzen weer terug naar de winkel. De rits laat helemaal los . Snap niet dat ik nog naar die winkel ga. Vorige keer teugels binnen een week kapot en nu laarzen . Hun kunnen er ook niks aan doen maar ik heb het steeds als ik wat bij hun heb gekocht.
Heeft er iemand ervaring met de training van SGW noord?? Zit er aan te denken om mee te rijden..
Tientjeh: gefeliciteerd met je verjaardag! jn: jammer dat het in de ring niet fijn ging. Carolien: oh dat is niet best dat alles zo snel kapot gaat..... Ik woon zelf in Drenthe, maar heb nog nooit meegedaan met de trainingen. Dus weet het niet.
Zag dat er een boel mensen hard aan de studie gaan vandaag, succes!
Ik heb mijn werken er weer opzitten. Hier is het ook heerlijk weer, zonnetje erbij Maar wel koud brrr -5....
Mootje
Geplaatst: 25-01-10 14:03
PB, als je een witte opstaande boord hebt aan je blouse, hoef je geen plastron te dragen met springen.
Caroline, Balen van je laarzen.
caro29
Geplaatst: 25-01-10 15:22
Mijn laarzen worden opgestuurd want ze hadden geen nieuwe in mijn maat . Duurt 2 weken voor ik nieuwe heb als ik geluk heb dat ze op voorraad zijn. Ik heb de BR winterboots greenland http://www.br.nl/page/info.php?id=235318 Hier kun je met blote voeten in en dan blijft het nog warm. Was erg blij met ze.
@ LZ ik heb in het verleden een keer les gehad toen nog in Exloo. Weet wel dat zij de maandag/dinsdag na westerbork daar trainen. Dat is voor mij niet interessant ook niet met mijn andere paard aangezien die een feestje maakt van alles als hij in een groep loopt.
Ik ga weer verder studeren. Morgen weer tentamen..
Marieke_xXx
Geplaatst: 25-01-10 16:29
Pb mooie plastron!! Balen van je laarzen caroline! Veel succes met leren vief!
Net mijn eerste springlesje gehad, ging fijn, soms misafstanden, maar ik mag niet klagen voor de eerste keer op een paard. Kreeg hem trouwens met dressuur fijn los, meestal komt ie pas na 3 kwartier..
WolinLotte
Geplaatst: 25-01-10 16:52
Goeiesmorgensss ...
Ben ontwaakt ... Dit keer beter geslapen.
@Snoekiej: Hahaha oeh.. Londen klinkt goed . Maar wel balen dat je lang moest wachten . @PB: Plastron.. @Caroline: Wat een stoere laarzen zeg!! Ik heb deze nog niet eerder gezien.. Vind ze gaaf . @Vief: Hoe kom je dan aan Google Chroom? (echt een lekenvraag )
Ik ga zo eens even naar stal, misschien kan ik vanavond dan nog even slapen .