.Heb een paar tussenuurtjes en daarna nog even duits. Daarna naar wat vriendinnen druk met opdracht aan de gang en daarna gezellig met een groep meiden eten
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
Veel plezier vanavond!
In het land gingen ze opeens allemaal heel gek doen. Rennen, steigeren, er werden takken door de lucht gegooid en een schepte met zijn voorbeen de waterbak (= badkuip) leeg en Woll deed gezellig mee. Zo ziek is ze dus niet meer
Daarna stond ze nog wel 10 minuten na te hijgen. Conditie is nog even ver te zoeken 

(fotoshoot)

dus nu maar mn rawr avater.
.
!
.
leuk beestje

, hij is wel heel lief en een knuffel enzo.
.
, heel de dag geen zonlicht gezien... van 9 tot 5 luisteren, reflecteren, parafraseren etc.. ben blij dat het een betaalde dag is (klinkt weer lekker ondankbaar), ben echt helemaal gaaar!!
, echt niet grappig gewoon..
..."Hij is vroeg geruind en heeft eigenlijk een afkeer van merries" ..duidelijk niet van Wolin
.
.
. En eetze!!
.. Kijken wat Wolin vandaag voor me in petto heeft
.
Ze was weer superheet, dus ik heb er na een paar sprongetjes alweer een ander bit in gegooid. Ik dacht dat ze wel rustig zou zijn, dus reed gewoon op mijn dubbelgebroken bit. Heb toch mijn ongebroken maar gepakt. Zaterdag indoorcrossje in Lisse, heb er zin an 

Door wie?
lange dag pff. Was echt heerlijk weer!

) Zondag zat ik er voor het eerst op en toen leek het net of hij nog maar paar weekjes onder het zadel was. Maar hij is super makkelijk en pakt het heel relaxed op. Het is nu alweer een heel ander paardje geworden. Nu blijf ik hem erbij rijden en het is de bedoeling dat hij straks op concours wordt uitgebracht en daarna verkocht wordt. Wij hebben er nu 4 staan en mijn moeder vind dat eigenlijk te veel.