Scum: Volgens mij lun je toch echt naar Wanroij, vorig jaar iig wel.
http://www.knhs.nl/objects/00005439.pdf
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat hebben ze na een paar meter maar weer opgegeven. Pony gleed ietsje uit en hij begon toch een porsie te bokken, net of ie wou zeggen; heey jij ga weg man. Er was alleen niemand. 

.

en wat ik vertelde was ook OK. Alleen soms een beetje rare grammatica, maarja je kan niet alles hebben
Soms kon ik ook echt niet op een bepaald woord komen. Echt frustrerend, dus ik wat andere woorden opgenoemd die er wel op leken maar het net niet helemaal waren. Ze kreeg geloof ik echt medelijden met me want toen fluisterde ze het heel zachtjes voor
Had wel een voldoende en heb echt vreselijk moeten lachen onder het mondeling. Lerares trouwens ook toen ik vertelde dat ik bijna nooit mijn mobiel bij me had omdat ik niet zo'n goede relatie met mijn mobiel had

] en lees meestal zo'n dag of 2 later pas als iemand mij een sms'je stuurt. Vind het gewoon een beetje een onding, maarja soms is het wel handig. 
Mijn mobiel is echt heilig voor me geworden zo ongeveer. Had laatst een rekening van 57 euro
Schrok me rot, normaal zit ik op 30. Maar ff rustig aan doen dus... En erg handig als je alleen buiten gaat rijden ofzo. Heb hem toen nog al een nodig gehad

SGWOllie schreef:Brrr.. koud! Goedemorgen!
Ik heb mijn les af moeten zeggen ivm een bevroren buitenbak...Nu gaan we waarschijnlijk vanavond naar mijn instructeur.
BV: Druk dagje!
Scum: 2e fase kun je toch ook in Wanroij doen? Was altijd wel in ieder geval. Ik zit er ook nog steeds aan te denken. Moet eerst mijn E rijbewijs halen en dan maar eens gaan sparen...
Jiska: Voor mij is de eerste fase ook al weer jaren geleden. Wat moet je dan doen voor je tweede fase mag doen?
Vanmiddag met Ultra naar de kliniek. Gisteren heeft hij niet meer gebloed dus ik vraag me af of het nog wel zin heeft om te gaan...Hij staat al sinds vrijdag op AB omdat de veearts bang was voor een ontsteking in zijn luchtzak(?). Dit lijkt te helpen.

viefdepief schreef:57
Volgens mij doe ik bijna een jaar met 10 euro ofzo
Toen ik btg had ging het ook niet zo hard, omdat ik te lui was om btg te halen... 
Daarom ben ik nu ook naar Orange gegaan. De enige provider die niet om de zoveel maanden je beltegoed weggooid.