Voor degene die me een foto gaan sturen: Graag een foto groter als 400 x 300 (500 x 333 is het makkelijkst!!), want dan blijft hij duidelijker als hij verkleint en ook het liefste een horizontale foto!
heb in je topic gereageert kim, jammer dat hij te koop sta hopelijk vin dhij snel een goed en lief baasje watveel bereikt met hem Ik houd mijn ogen en oren open
Simmie; klinkt heerlijk. Ik gooi zometeen wat schnitzeltjes in de pan voor Bitwise en dan aardappelkroketjes met erwtjes erbij. Vanavond moet ik bij mijn ouders helpen. Die zijn net verhuisd.
Kim: Leuk dat Loempia het zo goed aan pakte! Vieva: Magic amore is wel lollig Lielle: Super gereden! Loes: Wel een mooie foto van Margo! Andrea: Gefeliciteerd! Super hoor! En ook een mooie foto! Loes: Leuk idee! Daar op die collage van de springers sta ik ook! Simmie: Klinkt lekker! Ik heb ook geen mooie crossfoto! Maar ach zie wel even!
Goeie-avond ! Oow ik heb echt zoo lekker gereden!! Joery was heerlijk voorwaarts en sinds mijn 'nieuwe' manier van rijden gaat het echt heerlijk ! Echt gewoon 5 jaar verkloot met mijn manier van rijden die ik toen geleerd heb en nu in een week en een paar dagen zo'n groot verschil!! Ben helemaal vrolijk!! En heerlijk vakantie deze week, we willen ook eigenlijk in het weekend naar de Galderse Meren gaan, als het lekker weer is !!
Vieva: Moet natuurlijk wel over een crosshindernis zijn he! Kom kom we zien hier heuse crossruiters !! Scum: Stills zijn ook goed! Als het maar beetje duidelijk is!! Dank je MM! Ja klopt, kom jij eigenlijk nog wel eens in dat topic ?! Zoek maar een leuke crossfoto uit ! Heb je foto's gekregen CD !! En heb ook die van Nickeltje ontvangen !
@ Loes_Joery Wat doe je nu zo anders dan met rijden?? Ben wel nieuwsgierig!! En heb net met hormail foto gestuurd... Ben kennelijk te onhandig dat via bokt te kunnen...
Nou ik heb een hele tijd lang les gehad van 1 iemand! Nu is het zo dat ik al die tijd (ongeveer 4 jaar...) te veel op de voorhand heb gereden... en dat kwam nu dus mee naar boven met hoefijzers... Dus ben nu erg voorwaarts en goed op de achterhand aan het rijden en het gaat nu al heel veel beter, eigenlijk gewoon super !!
Heb je foto's met hotmail gewoon ontvangen !
Laatst bijgewerkt door Loes_Joery op 16-10-06 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt