Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Liep heel fijn algemeen gezien: lekker voorwaarts en fijne reacties op been en zit, licht in de hand op 2 pinkjes te rijden, slechts af en toe even licht "verzet" maar op zich is dat wel normaal aangezien hij weer wat kracht en conditie moet opbouwen. En dan bedoel ik met verzet soms eens tegen de hand aan komen. Juist de overgang galop-draf was de eerste keren moeilijk met de neus in de lucht, na wat herhalen ging dat ook veel beter.

My god. Nogal loperig.
Is nog niet wat het moet zijn, maar het idee is er. 
Kan perfect gebeuren op wedstrijd, dat hebben we dan ook weer gezien vandaag.
't Was bij hem van waaa verschieten
en dan ow ok juist, dat waren we aan het doen. 

Maar wil er zeker eens langs om informatie in te winnen ivm de halsartrose en dergelijke en of daar vanuit zijn vakgebied opvolging voor mogelijk enzo.
Rustig de standjes bekijken en dan naar 1m45 kijken.

Der is een gewone en ook een Virtual Reality Escape Game. Alletwee heel leuk!
De gewone is in paardenthema.
Zeker gezien Luxor zijn kuren de laatste tijd, heb ik er vandaag amper/geen gehad! Juist wat kleine strubbelingetjes. 100% koekefraai zal hij tegenwoordig niet zijn.

Omdat Luxor bij de eerste proef niet echt goed voor het been was, wist ik dat dit een lastige zou zijn. In de inrijpiste was hij gemakkelijker voor het been te rijden. Maar in de ring zelf was het toch veel met mijn benen eraan zitten en tikjes van de zweep om hem wat actiever te proberen krijgen. Hij rijdt amper in een binnenpiste, dus tis mss wat minder zijn ding. 
Daarmee een laatste plaats hehe.
Maar ik vind het niet erg, het kan alleen maar verbeteren. 
Niet vooruit te branden wel in het water.
Maar op het eind in draf erdoor geweest, Luxor vond het nog plezant.
68% en dat was ook wel verdiend vond ik
) en apart van de oefencross zelf kon je ook in de waterbak, maar geen coffin, trakhener, afsprong. BN was dan eerder gericht op véél verschillende soorten kleinere hindernissen, minder combinaties, maar wel alles aanwezig (water, wal, coffin, trakhener, afsprong...). BN vooral geschikt voor een jong paard of onervaren ruiter, Tilburg eerder als test om wat hoger te starten.
(en ik bij elke pas been moet geven)
Ik lees wel mee maar er ontbreekt ook vaak de tijd om te antwoorden
Nyona blijft wel moeilijk in de mond precies. Foto's en filmpjes zagen er goed uit
veel doet hij nog niet. Gebonden staan en hoefjes en zo zijn allemaal niet echt een probleem
we gaan een backpacking doen van 4 dagen in Luxemburg. Daar moeten we wel wat voor wandelen
. Dusja het moet echt wel nu gebeuren. Eindelijk rust dan voor Canch
.
bij ons ging het best vlot als hij zin had
maar als hij geen zin had dan stond hij daar :p wij namen een zweepje mee omdat hij er een spelletje soms van maakt. met een zweepje mee was hij duidelijk meer onder de indruk. je moet het zelf niet gebruiken 
. Jammergenoeg heeft ze de slimmigheden van haar mama al mee en weet ze bv wnr je de weide inkomt met touw of zonder touw (cancha wist zelf volgens mij ook wnr ik mij rijbroek aanhad of niet
). Ze was eerst altijd heel nieuwsgierig dus makkelijk te pakken, mr nu is ze al niet meer zo geïnteresseerd
Al de paarden op stal makkelijk om uit de wei te halen. Juist niet als dr ene heel fris is en nog maar net buiten staan. Dan is het nog even rondcrossen. 
Hij zal wel frisjes staan denk ik, gisteren kort gereden gewoon chill met touwhalster omdat ik mottig was door maagproblemen. Vandaag niets gedaan. Staat gewoon op de wei.
gebeurt nooit als je eten komt geven maar met halster in de hand en rijbroek en zeker met vanne vooraan bij de wei daaaannnn durft ie wel eens denken ja daaaagg :p hij laat zich wel altijd makkelijk paaien als ik er maar niet achter begin te lopen. Gewoon diep zuchten en heel loom zeggen "neeee we gaan dat niet doen". En dan stopt ie