Welkom Leentje
Percy wat goed van Caressa! Gefeliciteerd Die punten ben ik wel geïnteresseerd in, wil Caressa het misschien naar mij PB'en ofzo
?Madelein wat is Ed onvoorzichtig op zichzelf! Wij voeren sinds een tijdje mineralen (van de koeien
) bij, Chall heeft sinds die tijd geen dikke benen meer gehad terwijl hij wel wat wondjes op z'n benen had gekregen.Ik weet niet of jullie het via deze link kunnen zien https://www.facebook.com/crossterrein.b ... n=timeline maar we zijn gisteren hard bezig geweest op het crossterrein. Er is laatst een stuk bij gekomen doordat de sloot is verlegd, dat moet natuurlijk ingevuld worden. We zijn nu bezig met een nieuwe waterbak en op/afsprongen. We hebben hele mooie betonnen platen van 4 meter bij 50 cm die we voor de waterbak en de 'bakken' gebruiken. Mooie versteviging
. Dat van de mineralen zou wel eens een goeie kunnen zijn. Hij reageert altijd vrij heftig op wondjes, worden gelijk flinke kneuzingen. Zat ook al te denken aan arnica druppels. 22 augustus komt er weer iemand van den hoek ( van Eric laarakker) om hem door te meten. Dat doe ik eens in de zoveel tijd en voor zijn ataxie en stress heeft het al zo enorm geholpen.
Allebei oud-stalgenoten van ons.

. Heb wel foto's maar die moeten nog op laptop. Zet ik hier misschien nog wel neer
. Ben nu aan het werk, dus als er nog iemand zich verveelt, pb staat open.....