Als ons huis af is zijn jullie ook welkom hoor maar dat duurt nog wel een paar maand.
_Noor
Geplaatst: 07-05-12 14:55
Moeten we Ruud ook maar vragen
Edit: zal ik hier binnenkort eens een topic voor aanmaken? In juli hadden we toen de meeting bij Lau geloof ik. In juni staan er nog wel wat SGWs op het program denk ik.
Mo Die reis voor 2013 lijkt me (iig per auto) niet zo leuk. Maar ik heb ook last van wagenziekte
Een meeting lijkt me ook weer leuk!
Hier nog niet zoveel uitgespookt vandaag, ben net een uurtje wakker. Ik slaap zo beroerd de laatste tijd. 's Nachts kan ik niet in slaap komen, slaap ik eindelijk heb ik rond 5 uur ineens dorst en rond 7 uur word ik weer wakker. Vanaf dan slaap ik in 1x door tot ik eens wakker word gemaakt. Stom is dat.
Nog wel aan het nagenieten van gister. Beau deed het echt super
Mirthe die smaakt heerlijk! Heb net nog een stuk op en had vanmorgen ook al een stuk gehad
mistid
Geplaatst: 07-05-12 15:33
Koekjes en snoepjes eet ik haast niet, chips helemaal niet. Brood eet ik 8 sneetjes per week van denk ik en pasta eens per week hooguit. Kan het ook komen van te weinig eten? Want ik eet volgens mij wel heel weinig, meestal alleen maar warm eten. Ik denk dat het ook best kan zijn dat ik toch meer pijn heb dan ik wil toegeven en dat me dat 's nachts wakker houdt.
Bianca, mooi dan maak ik er morgen ook nog 1 voor thuis.
Wat eet en drink je dan op een dag, Mirthe? Maak eens een lijstje? Het gaat het met name om dat je dingen eet waar ook daadwerkelijk voedingsstoffen in zitten.
Weinig eten is helemaal niet goed Mirthe, je moet wel je motor aan de gang houden.
Bianca, mooi dat het gezellig was. Toch altijd even spannend!
Mootje
Geplaatst: 07-05-12 15:36
Ik eet 6x per dag een beetje... Geen bijster grote porties, maar genoeg om je lichaam aan de gang te houden Noor, Geen foto Anders kon hij al op het nachtkastje