[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 11:57

Nu het verhaal zo ingewikkeld blijkt van die elektrolythen, zou ik het denk ik ook nooit gaan geven.

Joki bah, dat is vervelend! Flink koelen en dan valt het misschien wel mee?

Ik ga vanmiddag de fysio bellen, ben benieuwd wat die over Vies zegt en wat we nu verder mogen doen! Ik vond het wel erg fijn om er gisteren weer een beetje op te kunnen draven, Viesje ook wel denk ik.

Verder ook nog veel leren vandaag, want woensdag heb ik het laatste tentamen!

Sann ik ben benieuwd hoe het kan dat je de toets toch niet gehaald hebt. Ik heb ook wel eens dat ik het heel erg makkelijk vond en dan gewoon een 4 terug krijg. Ik snap dat dan ook nooit. Mag je het wel herkansen?

Ik snap dat botcyste verhaal trouwens niet zo. Hoezo is dat een gat? Een cyste is toch een ontsteking? Moet dat er niet uit?

Snoek gefeliciteerd! Hoe kom jij je stal binnen als je geen openingstijden hebt dan?
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 06-07-11 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht aangepast.

Mootje

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 12:16

Floor is fanatiek aan t rijden geslagen :)
Snoekiej is jarig. Gefeliciteerd :D
Ferrose is op haar baasje gesprongen.
Sannn, ik ga duimen dat er idd een fout is gemaakt en jij gewoon je tentamen hebt gehaald!
Noor is aan t springen met de buurman.
Anne, wat apart. Bij ons was het open van 7 tot 10, 365 dagen per jaar. Al ben ik ook vaak genoeg om 5 uur s ochtends al op stal geweest. Dan kreeg ik gewoon de sleutel van de poort. Als ik later dan 10 thuis kwam, belde ik even en sloot ik daarna de stal af.
Naar mijn weten is een cyste een holte, die zowel gesloten of open kan zijn.

Vanochtend heerlijk gereden! Merk wel dat ik eindelijk recht zit, want ik voel mijn buikspiertjes nu behoorlijk :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 12:19

Goede middag!!

SNOEK GEFELICITEEEEEERD :D balen van vorstin zeg :(:)
Floor goed bezig!
Ferrose dacht dat der baas de hindernis was :(:)
Noor is aan het springen, hoe ging het?
Sussie mooie punten zeg!! succes in het Z1 vandaag!
Anne onze stal is open van: ma-za 08.00 tot 22.00 en zondag van 8.30 tot 21.00 als je op wedstrijd moet moet je vragen of het hek open mag.. best wel eens vervelend zeker met de sgw als me paard nog niet buiten staat.
Lau lekker beest zeg! :~

Mo ben je gevallen? (volgens mij mis ik iets) fijn dat het rijden goed ging en je je spiertjes voelt ;)

Danny loopt al een stuk beter mensen, zeker in de draf! oooh wat haal ik daar wat hoop uit zeg :o ik juich nog niet te hard.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 12:22

Leuk Mootje! Ga je hem nu vaker rijden? Gaat het juist niet nu nog meer kriebelen of juist wel lekker zo rijden zonder dagelijkse verplichtingen. :)
Botcyste is een holte/ gat vaak in het pijpbeen van het bot. Je hebt verschillende soorten cysten.
Succes nog met je tentamen Annetje!

Ik wou vandaag even goed aan de dressuur gaan omdat ik morgen springwedstrijd heb. Maar heb besloten dat ik maar lekker bos in ga, komt er de komende dagen ook niet van met cc voor de deur. Even lekker ontspannen in het bos kan nooit kwaad. Daarna foto's maken van Vero, morgen ook bellen voor een afspraak.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 12:27

Shanouk: gefeliciteerd met je verjaardag! *\o/*
Floor: is weer fanatiek aan het rijden.
Ferrose: was niet zo lief met buiten zetten en heeft op Barbera gestaan.
Sann: hopelijk brengt de inzage je wat duidelijkheid.
Anne: vervelend zeg dat je nu zo gebonden wordt aan openingstijden.
Mootje: wat fijn dat het goed klikt met Nick!

Wordt ik toch vanochtend met enorme rugpijn wakker. Ik heb al op allerlei spieren zitten duwen onderin mijn rug, maar dat doet geen pijn en voelt allemaal soepel. Heb er maar weer flink wat pijnstillers in gestopt, want ik wil toch wel heel graag Pancho starten in het Z1 op de Brabantse Ruiterdagen. Dat is zo'n leuke wedstrijd die wil ik niet missen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 12:27

Succes Sussie! Hopelijk valt het mee met je rug.
Super dat Jack vooruit gaat Corien!
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 03-07-11 12:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 12:32

Corien: wat fijn dat Jack vooruit gaat! :D
Sann: veel plezier in het bos! Even lekker een ontspannen ritje maken is altijd lekker.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 12:32

Anne, dat is dus een van de redenen dat ik niet op een manege wil staan.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 12:39

Sann veel plezier in het bos! Hier is het echt lekker weer voor een bosritje.

Sussie wat vervelend van je rug. Misschien verkeerd gelegen in je slaap? of zwaar getild gisteren?
Ik hoop voor je dat je gewoon kunt rijden.

Lielle, voorheen had ik daar dus helemaal geen last van.
Laatst bijgewerkt door Annetje op 03-07-11 12:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 12:39

Corien, als je recht zit moet je je buikspieren aanspannen ;) fijn dat het zo goed gaat met Danny!
Sannn, twee keer in de week. Dit vind ik mooi zat :)
Sussie, balen van je tot. Hopelijk gaat t straks goed op cc.

Pleun gaat trouwens hard achteruit.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 12:42

Dat is akelig nieuws mo. Ik wist dat hij ziekwas maar niet dat het zo slecht ging.

Snap ik Anne, maar lastig blijft het wel.

Sussie succes en sterkte!

Heb echt een heerlijk luie ochtend. Tot half elf liggen slapen en nu nog steeds in een t shirt aan het rondhangen :oo

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 12:46

Hij heeft chemo gehad de afgelopen paar maanden. Gisteren viel hij telkens weg. Staleigenaar dacht dat het niet lang meer ging duren.
Lekker lui mag ook wel een keer, toch? Je hebt t normaal druk zat!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 12:49

Morning!

Snoek, van harte!
Corien, fijn dat het goed gaat met Danny!!
Ontzettend naar nieuws van Pleun. Chemo is niet zomaar wat, en zeker niet op zijn leeftijd...
Mootje, fijn dat het goed ging met rijden :D
Joki, veel succes vandaag!

Nou, eerste parcours ben ik de enige L-ruiter en tweede parcours zijn we met z'n 2en :+ Vind het wel lekker, zijn we ook snel weer thuis :o

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 13:14

Lekker gereden dus noor :)

Mo das wel naar nieuws idd van pleun aardig man altijd!

Danny liep vamdaag 95% goed, morgen overleggen met de DA en dan ga ik er s'avonds even op rondje buiten stappen mits de da het goed vind :)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 13:42

Shanouk gefeliciteerd!!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 13:49

@ noor hoe kun je het 2e parc met zijn tweeen zijn?
@ Snoek happy birthday
@ Mootje ken je in elk geval je spieren weer
@ Corienn top dat het goed gaat met Danny

Ruin liep lekker en oude merrie ook. Lag helemaal in een deuk met de galop. Beide kanten 1 rondje gedaan. Zij heeft zeg maar een apart galopje. Was ik even vergeten. Zonder kind geen succes dus kind er maar weer bij gelaten

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 14:33

Bedankt allemaal! Ik ben weer terug van stal. Vorstin lekker gelongeerd en goed gepoetst, er kwam aardig wat haar af!
En jeetje wat erg van Pleun. Ik wist dat het slecht ging, maar ik had toch altijd een beetje het idee dat hij onverwoestbaar was.

@ Annetje, ik heb gewoon sleutels van het hek, en ik mag gewoon altijd komen.
@ Mootje, lekker dat je fijn hebt gereden! In de bak geweest of naar buiten?
@ Corien, superfijn dat Dan weer heel wat beter loopt!
@ Sannn, veel plezier in het bos! Ga je afscheidsfoto's maken? Mocht Vorstin op pensioen gaan, wil ik ook nog een hele mooie fotoshoot laten doen, als een soort afscheid van haar sportcarriere.
@ Sussie, sterkte met je rug! En rijd ze!
@ Lielle, geniet van je rustige ochtendje!
@ Noor, veel succes straks!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 14:37

Ik ken Pleun verder niet, maar dat klinkt niet echt goed. :(:)

Caro: Ze wou er graag een mascotte bij :D
Noor: Vreemd dat je het 2e parcours een extra deelnemer hebt?? Maar iig succes!
Corien: Fijn dat het alweer zoveel beter gaat met Danny
Joki: Kon je de laarzen nog aan?

Ik was gister trouwens nog overreden door Yentil, heb nu m'n enkel gekneusd :(

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 14:40

Goedemiddag.
Lau: Ik zie het al helemaal voor me met zulke peesbeschermers op cc, dat kan inderdaad alleen een man doen :') . Belizaar ziet er goed uit.
Snoekeiej: Gefeliciteerd!
Sann: Even het bos in is wel lekker.
Sussie: Succes op de Brabantse ruiterdagen!
Annetje: Dat is dus ook de reden dat ik ben weggegaan van de manege waar ik stond.
Mootje: Wat erg om te horen -O- , ik wist helemaal niet dat hij wat had, maar miste hem wel al in de Vlietlanden, dacht dat hij het gewoon wat rustiger aan deed.
Noor: lekker snel klaar dus :D !
Corien: Mooi dat het zo goed gaat met Jack!
Caro: Ik denk een ruiter die flexibel springt bij Noor? dus 1x L en 1xM . Fijn dat de paarden zo lekker liepen.

Ik heb vanacht heerlijk geslapen in mijn tweepersoonsbed, zorg dit weekend voor de vogels en konijnen dus blijf hier slapen, geweldig zo'n groot luxe huis helemaal voor jezelf :D. Bam is al op de wei geweest dus die ga ik vanmiddag maar even entertainen en zijn stalletje doen, hij hefet een vrije dag.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 15:31

@ Eef maar die moet dan bij het 1e parc L starten en niet het 2e
@ anthea aauw

Is dat Pleun vd Marel? Klinkt niet goed.. :(:)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 15:34

Caro, ik heb altijd 2de en 1ste parcours gestart. Mag dit niet meer door dat flexibel springen?
Die Pleun bedoel ik idd.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 15:43

Bij flexibel springen mag je bij mijn weten alleen de 1e parcoursen springen ookal is de 2e ook voor wp of jullie moeten daar in het westen andere regels hebben :D

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 15:48

Als ze beide parcoursen voor punten hebben, dan maakt het niet uit welk parcours je start lijkt mij. Nouja heb er ook geen verstand van :p

Blegh, ik ben bezig met een opdracht die ik nog in moet leveren, maar ik kan me echt totaal niet concentreren }:0

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 16:22

Hoi

Das niet zo handig BVW. Hopelijk hebben jullie een nuchter iemand gevonden... JEEEE zie dat je dat pas vanmorgen hebt getypt... was er toen nog steeds niemand nuchter of niemand meer nuchter?
Gefeliciteerd met je verjaardag Shanoek!!
Beterschap Joki.. Hopelijk valt het mee met je been.
Dat is wel heel erg balen Annetje dat er zo'n beetje ''bepaald'' wordt wanneer je zou moeten rijden. Ik zit er geregeld nog tegen 21.00 uur op in die hitte. Of om 06.00 smorgens.
Super Mootje dat je zo lekker hebt gereden.
Hopelijk komt alles goed Corien!!! We duimen gewoon nog even door.
Veel plezier met What in het bos Sannn.
Sussie heeft rug pijn. Das balen. Kun je dan wel ''makkelijk'' op je paard zitten. Als ik last van mijn rug heb heb ik altijd het gevoel een eiken balk opgegeten te hebben. En zit ik lang niet zo fijn. Succes met Pancho!!
Wat naar dat Pleun zo achteruit gaat. Ik ken hem verder ook niet maar krijg het idee dat je Pleun goed kent.
Evi heeft lekker geslapen in het grooooooote bed ;) Heerlijk he.. ik lig ook het liefst over dwars :D

Is er hier nog iemand die mijn verschrikkelijk mooie - niet passende Kentucky cross beschermers over wil nemen??? Is maat full en voor mijn reus zijn de voor beschermers te klein. Achter past wel maar ik wil wel 4 dezelfde beschermers. Ook omdat het bruine zijn en je nooit dezelfde kleur er weer bij krijgt.
Kosten € 149.00 voor de voorbenen en € 159.00 voor de achterbenen. Uiteraard verkoop ik ze voor minder, want ik heb mijn personeelskorting er ook over heen gehad.

Zeus heeft vanmorgen niet mee getraind. Ik zag vanmorgen op stal dat hij zijn been iets dik had, een bultje zeg maar. Wel meegenomen om te kijken wat de instructeur er van vond. Zeus liep niet kreupel maar we hebben niet meegetraind omdat ik hem graag heel houd. Heb in het water gestaan zodat zijn been goed gekoeld werd en daarna daar afgespoten en thuis nogmaals afgespoten. Klei er op gedaan en morgen kwam de DA toevallig voor 1 vd shetjes dus die kijkt ook effe naar Zeus. Waarschijnlijk komt het omdat hij zaterdag in de wei heeel gek was en heeft hij zich zelf iets geraakt. Hebben in de wei geen peesbeschermers om omdat ze zo lang in de wei lopen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 16:32

Wat jammer marijke, wel verstandig.

Snoek, nog gefeliciteerd!