[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 09:21

Nog gelukt met behangen?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 09:22

Oh, Dan werken we 'samen' Noor ;)
Rowo, Maar jij bent aan 't verhuizen :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 09:31

Goedemorgen!

Die val-series zijn wel gaaf! :D Bleek er bij de waterbak uiteindelijk niet een flink gat in de bodem te zitten?

Rowo: Leuk dat de manege zo opgeknapt wordt! Benieuwd of alle plannen ook uitgevoerd gaan worden :)
Noor: Succes nog even met je opdracht en werk-ze nog!

Ik ga eens even stofzuigen hier, 't is echt verschrikkelijk smerig door de verbouwing..

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 09:36

Het behangen is gelukt en moet zeggen dat het er echt heel anders van is geworden. Nu nog de kleine dingetjes daar en dan is het af.

@ Vief: succes met stofzuigen. Zo'n verbouwing brengt idd nogal wat smeer met zich mee.

Overigens heeft het (gelukkig) bij ons gister niet gesneeuwd.... Nu mag die zooi eindelijk wel eens wegdooien :Z
Laatst bijgewerkt door rowo op 29-12-10 09:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 09:36

Goedemorgen!
Leuke series! :D
Iedereen een fijne dag! Ik zal weer aan het werk!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 09:37

Heb je foto's Rowo :D? Ben wel heel benieuwd!

Ja, 't is echt dramatisch smerig :D Vooral ook lekker met donkere vloerbedekking, staan allemaal voetstappen op :+

Ik heb trouwens via marktplaats bruine Ariat laarzen gekocht <3

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 09:38

Oei Vief, vloerbedekking :+ Dan kun je denk nog lang blijven poetsen. Is het nu al bijna af dan in je huisje?

En over laarzen gesproken, ik heb via bokt toch de HKM Belmond gekocht. Wachten op de look a likes bij de ruitersportzaak in H'bergen doe ik maar niet.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 09:42

Nou ze moeten nog best wel wat doen, maar ze hebben tot eind dit jaar, dus ben benieuwd hoe vlug ze het af gaan krijgen :) Ze werken wel heel hard door, dus denk dat het wel gaat lukken :)!

Haha, ja die vloerbedekking is niet zo handig, maar had geen zin om veel in deze kamer te investeren, dus maar laten liggen al vind ik het absoluut niet praktisch.. :\

Die laarzen zijn fijn! Mijn mama heeft ze ook (en Kim ook :D) en ik heb er ook aan gedacht om ze te kopen... :)
Maar nu de Ariat Bromont gekocht :)

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 29-12-10 09:43, in het totaal 1 keer bewerkt

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 09:43

Nou hopen dat het voor het eind van het jaaar klaar is. Lang in die rotzooi zitten is ook niet wat.

Heb je ook een foto van je bruine Ariats?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 09:43

Ja, was al aan het zoeken, staan nu boven jouw post :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 09:45

Mooi Vief! Die zijn er echt leuk uit zeg :D

Overigens wordt het tijd dat ik wat dingetjes ga doen. Zo ff omkleden en de paarden eruit en dan maar wat nuttigs doen. Hopelijk kan k nog ff langs Frits. Die heb ik al te lang niet gezien :o

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 09:48

viefdepief schreef:

Dat zijn zulke fijne laarzen! Heb ze ook in het bruin, maar gebruik ze alleen op wedstrijd.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 09:50

Heb jij ook de gevoerde? Lijken me voor in de winter echt heerlijk, maar ben ook wel benieuwd of ze 's zomers echt te warm zijn om mee te rijden.. :) Ik heb alleen chabrakjes die ik voor concours bewaar, verder vind ik het een beetje zonde voor die anderhalve wedstrijd die ik rijd, dus voor mij worden ze voor gewoon :D

Mandy: Succes met je dingetjes! Leuk dat je weer eens bij Frits gaat kijken :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 09:52

viefdepief schreef:
Heb jij ook de gevoerde? Lijken me voor in de winter echt heerlijk, maar ben ook wel benieuwd of ze 's zomers echt te warm zijn om mee te rijden.. :)

Ik heb idd de insulated (die met die geruitte voering). Ik heb geen last van oververhitting van mijn voeten en onderbenen in de zomer hoor!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 09:54

Aah.. Klinkt goed :D
Nu maar hopen dat ik ze gauw krijg!

Ik ga eens een bammie doen.. Trekjes :Y)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 10:08

Dat zijn inderdaad fijne laarzen!

*zucht* Ik heb nog steeds geen mail terug van het secretariaat van P'hage. Ik heb een bevestiging van het secretariaat nodig zodat het KNHS mijn winstpunten correct kan aanpassen. Heb nu ruim 1,5 week geleden een mail gestuurd.
Wordt er wel een beetje simpel van.....

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 10:26

_Sim_ schreef:
viefdepief schreef:

Dat zijn zulke fijne laarzen! Heb ze ook in het bruin, maar gebruik ze alleen op wedstrijd.

Hmmmffff, fijne laarzen ja. ALS DE RITSEN NIET KADUUK ZIJN! {x)
Verder zitten ze heerlijk ;)

Snotver.. er staat weer een supergave vacature online, in mijn eigen gemeente.... Komt dus gewoon een half jaar te vroeg (senior jurist, daar moet ik eigenlijk eerst even mijn opleiding voor afronden).. -:) Zucht.
Nou ja, ik heb 4 jan mijn functioneringgesprek, dan zal ik wel aankaarten dan ik méér wil.

Mandy: foto's???

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 10:27

Morguh!

Was mooi op tijd wakker vanochtend, half 9 oeps :+ Zelfs nog de hond uitgelaten want die zat onwijs te piepen en toen was ik maar 2 min te laat op werk maar was nog wel de 1e {:)

Mandy, lekker vakantie! Ik heb nog wel wat dagen maar die bewaar ik voor volgend jaar. Vrijdag gaan we wel op tijd dicht.
Vief, mooie laarzen?
Lotte, lange teugel les? Was da?
Corien, ook al druk aan het plannen met de kalender?
Mistid, zijn die mylers met gaten niet voor een ophaal?
Noor, werkse en alvast veel plezier met Jer!
Mandy, das wel lekker dat Frits zo "dichtbij" staat, ik wil ook graag nog een keer naar Friesland, veulen kijken :D

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 10:33

Mooie laarzen! Ariat zit zowiezo al hemels om je voet. Ik heb er alleen schoenen van, maar als ik ooit nieuwe laarzen moet hebben dan denk ik daar zeker wel over na.

Ik was hier de laatste om half 9 TG. NOrmaalgesproken ben ik wel de eerste, meestal rond 7 uur.

Oro heb ik gisteren eerst maar even zichzelf laten amuseren in de binnenbak. Moest natuurlijk eerst uitgebreid gerold worden. Daarna nog wat bokken en met het hoofd schudden en nog wat rondrennen. En daarna was hij met rijden hartstikke tam.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 10:35

moguh:

ik zag mooie bruine laarzen.
Rowo: bijna klaar met behangen (wie is die nieuwe eigenaresse van jullie manege eigenlijk??)
verder allemaal planners qua crossen (hoop er veel in Diepenheim te zien!!)
misted: warm/koud en roken... tsjah :P vraag je er ook om hé...
Noor: ik zag ook al zo'n mooie vacature, maar ook eerst even de opleiding afronden... haha, net een half jaar te vroeg dus...
Gister even allemaal dekens gewisseld bij de paarden, 1tje schuurde, 1tje bijna kapot en 1 nieuwe gehaald, en toen moesten we even husselen.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 10:36

Ik heb altijd Ariat schoenen (chaps van cavallo) Heerlijke schoenen, maar omdat ik hele smalle voeten heb (en niet zo groot) kan ik altijd toe met de grootste vrouwen-maat (42,5 of 43 geloof ik).

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 10:59

@ Jeroen: Marcelle Hesselink en haar vriend zijn de nieuwe eigenaren. Dus voor de toekomst qua wedstrijden gaat er in positieve zin wat veranderen :j

@ Karen: dus jij werkt gewoon deze week. Wel fijn dat je vrijdag eerder vrij bent.... op oudjaarsdag wel zo fijn.

Ik heb voor thuis ook altijd schoenen van Ariat. Voor mij niets anders :n

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 11:01

@ rowo: naam zegt mij zo wel iets, maar verder niet precies (we hebben het toch over de 'brammelhoeve' ?? )

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 11:39

Iedereen hard aan het werk?

Ik ga vanmiddag maar beginnen met archiveren, verder is er niet meer zoveel te doen.
Heb nog 5 vakantiedagen over, kan ik volgend jaar wel een weekendje gaan crossen in Belgie :D

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 11:44

Goedemorgen!
Ik had voor vandaag een dagje schoolwerk ingepland, maar nu doet de website van school het niet :+ Lekker handig, nu weet ik dus niet wat ik moet doen...

Vief: Mooie laarzen van Ariat!