including me ...
Ik heb mijn witte dressuurhoedje nu gevonden. Nu alleen nog weer paard die dat kan lopen...
en dan ook een blauwe kopen...
[EA-CO] NIEUW! JUULs dressuurhoedjes! In meer dan 60 kleuren! ACTIE!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
including me ...
Ik heb mijn witte dressuurhoedje nu gevonden. Nu alleen nog weer paard die dat kan lopen...
en dan ook een blauwe kopen...
...
... paardenvoeten zijn voor mij heilig zijn
....
..
.. ze kwam ook wel stijf haar box uit.. Hoefje was ietwat warm nog rechts.. Moest tot gister Metacam geven, maar je mag het max 14 dagen geven, dus geef nog twee dagen bij. Kan ik het over het weekend mooi bekijken en dan maandag weer overleggen met de DA, wil toch wel graag dat hij nog een keer komt om Wolin opnieuw te beoordelen. Morgen mag ze weer even het land op, schijnt lekker weer te worden
.
.
.
Capje zit prima.
Nu voor het eerst officieel bij de sportschool werken, dus ga omkleden en de paarden naar buiten gooien. En dan vanmiddag even lekker met Anoes trainen bij Rob
Ga nu gauw naar werk!

Weet al wanneer je op moet? Oefen je 'thuis' wel eens?

Je zult het maar zien en meemaken zeg. K denk dat als mijn ouders mijn broertje hadden gezien ten tijde van het ongeluk, dat het nu ook wat minder met ze ging. 

Voor het mooie is hij echt te veel hengst voor op zo'n grote drukke stal als waar wij staan!
TeeGee schreef:Noor, hoe ging het bij het IJsselmeer?

. Niet te veel focussen op het water maar gewoon lekker rijden!
(lekker productief zo 7 uur achter elkaar, 5 dagen lang...). Vanmiddag en gistermiddag maar vrij geregeld voor "onderzoek"
, oftewel gisteren springles en vandaag voorbereiden op Gorssel
.