Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimdepim schreef:Goeiemorgen. Had net een wiskunde toets. Kon me helemaal niet concentrerenging dus ook niet goed
BuenaVista schreef:Goeiemorgen iedereen. Ik ben vandaag echt knettertje druk. Heb vandaag een dagje vrij, maar moet in totaal 16 knippen plus evt nog 5 mensen. Druk druk druk, maar verdiend wel lekker.
Rowo: Ik ben heel erg benieuwd hoe het 4 febr. gaat in Marienheem. Als hij daar gewoon lekker springt, doe ik 4 maart ook mee. Ben nou echt heel veel aan het oefenen en het gaat zo goed. Ben helemaal happy..
Ik heb trouwens gister voor 99,9% zeker besloten dat ik in september de 2e fase ORUN wil gaan doen. Tegen die tijd is mijn Welt Hit II hopelijk L startgerechtigd of misschien al met winstpunten. Dressuur ben ik al L1. Zijn er nog meer mensen wie dat willen gaan doen?? Weet wel dat ik dan behoorlijk druk ben, maar jah. Ik vind het leuk, heel belangrijk. Moet je gewoon 20weken lang op waarschijnlijk de maandag na Ermelo. Kost wel veel centjes, maar je leert er ook heel veel van.
kimdepim schreef:Goeiemorgen. Had net een wiskunde toets. Kon me helemaal niet concentrerenging dus ook niet goed
AntheaV schreef:Wollie: gelukkig dat Ultra niet meer bloed. En het is misschien beter om voor niets naar de da te gaan dan dat je niet gaat en het was eigenlijk wel nodig
SGWOllie schreef:Ook Lielle is een stiekeme dressuurmuts...