[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 23:10

Ik stop wel met dressuur Knipoog Had laatst toch een Jury... Lips are sealed

Ik hoop gewoon dat het snel weer beter gaat. Maar het is gewoon heel moeilijk. Hij is zo groot. En dan loopt hij voor fijn maar dan loopt hij heel snel (niet onder controle) en als ik hem onder controle heb dan begint hij met die fratsen. Nagelbijten / Gniffelen

Naja ik ga nu. Tot morgen waarscheinlijk Bt Doei!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 00:49

Heeft hij ook geen last van zijn rug oid kim? Misschien een keer vastgelegen?
Meestal is er wel een oorzaak voor zulke problemen te vinden.

Succes morgen in Sneek BT, RK en kim. Ik ga gezellig in Anna Paulowna rijden. Zijn ook drie starts in het Z, twee friezen en ik dan Knipoog (in sneek is het andersom in het Z Haha! VIel me toevallig op Clown )
Aanvangstijd oefenparcours half tien, dat is alles wat er aan tijden vermeld staat. Vind ik altijd zo irritant, moet ik die hele lijst door om te tellen Clown

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 01:15

IK dacht eerst dat je 2 Friesche paarden bedoelde Gomir.
In het Z??!! Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 01:21

Nee, twee friese ruiters Clown
Vond het nogal leuk dat er in anna paulowna twee friezen rijden en één NH-er en dat het in friesland precies andersom is.

Sneek is veel leuker om te rijden, maar ik zit aardig door mijn budget heen voor deze maand en ik wist niet hoe moe ik zou zijn na mijn eerste twee weken co-schap(helemaal niet dus Haha! ) dus ik had voor deze keer maar even lekker dichtbij in Anna paulowna opgegeven *LOL* Maar waarom het leuk is om daarvoor de dijk over te rijden mis ik even, normaal rij ik dus juist de andere kant op over de dijk om in sneek te gaan rijden Haha!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 01:53

Ik dacht eerst ook aan Frieze paarden, je bent niet de enige met een traag reactie vermogen Scum! Haha!

Overigens kunnen BT en Marieke wel een wedstrijdje doen wie het hoogste bod krijgt, en dan kunnen wij weer een weddenschapje houden wie dat wordt en hoeveel het hoogste bod wordt. Komen we toch nog de winter door zonder ons te vervelen. Tong uitsteken

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 08:48

eerst! Haha!
wat een plan canter... verveelde je gister ofzo? Knipoog

Sneek is vandaag niet zo druk... maar 20 starts in het M Bloos maja dat hebben ze zo aan zich zelf te danken...
ik ga zo richting paard... hoef eigenlijk niet eens pc te lopen... heb gister al even de schets gezien Tong uitsteken

nou luitjes iedereen veel succes en plezier vandaag .... Lachen

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:45

bijna 12 uur later...

haha Canter, strak plan. Schreef jij een stukje terug niet over die neopreen hoge chaps? zijn die lekker warm en rijden ze fijn? zijn ze ook waterdicht?

@BT, hoe ist gegaan met de Animo?
@Kim hoe ging je parcours in Sneek?
@Gomir, idd de NH-ers komen naar Sneek, maar gelukkig werd de ZZ/Z wel gewonnen door een Friese ruiter Vork Tong uitsteken Hoe hebben de Friezen in AP gesprongen?

Heb vandaag ook gesprongen in Sneek.
1e rondje M, Pim ging heel fijn en we konden goed ritme houden. Helaas 1 pechbalkje onderweg.
2e rondje Z (HC) gedaan. Wederom een fijn gevoel, ondanks 2 balkjes onderweg. Als ze zo blijft gaan, dan duurt het niet zo lang meer voor het eggie in het Z.
Vanmiddag nog ff met Kees naar het bos geweest. Lekker genieten.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:49

Fijn dat je goed gevoel had over beide parcoursen RK Lachen

Ik ben net terug uit Sneek. Hij was helemaal niet meer zo kijkerig om zich heen als eerst. Hij draaide zich niet meer om ofzo Knipoog . (de hindernissen ook niet Haha! , die vond hij nooit echt eng maar alles eromheen wel Clown denneboompjes enzo en de bakrand enzo Nagelbijten / Gniffelen ) Hij was nog wel wat terughoudend. Kwam nog niet altijd mooi uit. Had 14 strafpunten(daar zaten tijdfouten bij in) ik mocht niet klagen. tweede parcours. Het losrijden voor het 2e parcours ging echt prut Nagelbijten / Gniffelen Hij reageerde helemaal niet op mijn been. Ben op gegeve moment maar gestopt en ik dacht ik zie wel wat hij in het parcour doet. Toen de ring in. En hij sprong zo even een foutloos rondje. De 1e 3 hindernissen gingen nog niet heel soepel. Dus toen gaf ik even wat meer been na hindernis 3. Toen gingen 4 en 5 goed. In de wending na 5 kwam die weer wat terug. Dus even een klein tikje met de zweep. En de hindernissen 6 7 8 en 9 gingen toen super Haha! 2e parcours was ook voor wp dus 2 wp Lachen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:57

Super Kimmie!
Fijn zo'n foutloos rondje Lachen

Ook netjes van Pimmetje Reeskees!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:59

Heb vandaag mijn L debuut achter de rug. Vanwege het heerlijke hollandse weer weinig gereden afgelopen week. Zelf ook niet helemaal (helemaal niet Clown )lekker.
1ste parcours een stop op 1 en 2 balkjes.
2de parcours een stop op 2, 3 balken en een weigering omdat ik een volte draaide en evengoed maar 1 strafpunt voor tijd Bloos
Ondanks al mijn strafpunten was ik wel tevreden, vooral in het 2de parcours begon ze zich na hindernis 3 te ontspannen. Helaas wel 3 balken vanaf hindernis 3 Slapen
Ga zo mijn bed in en morgen begint voor mij de drukte en de vakantie voor mijn paarden Tong uitsteken

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 20:04

Ik vind het toch wel knap hoor GvdT.
En nou je het zegt; ik moet ook eens aan de kerstkaarten gaan denken.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 20:13

Netjes Kim!

Ik doe niet zo erg aan kerstkaarten, stuur er hooguit een stuk of tien *LOL*
Scheelt GvdT ook weer werk Tong uitsteken

reeskees schreef:
@Gomir, idd de NH-ers komen naar Sneek, maar gelukkig werd de ZZ/Z wel gewonnen door een Friese ruiter Vork Tong uitsteken Hoe hebben de Friezen in AP gesprongen?

Waren er achteraf niet zoveel, een van de mensen die opgegeven waren was eigenlijk een ponyruiter voor de volgende wedstrijd Knipoog
Tineke had er het eerste parcours drie af en verder weet ik het eigenlijk niet meer. Heb ook bijna niets gezien, had perfect getimde dus kon er zelf bijna meteen op gaan zitten.

Ik had het eerste parcours twee fouten. Heb heel 4ab ongeveer afgebroken, verder wel een superfijn rondje. Ik wilde naar de dubbel toe iets toerijden en dan zou ik ook heel mooi inkomen. Maar er stonden drie parcourshulpen op een rijtje naar de hindernis toe en toen ging otje ipv iets toelopen juist steeds korter galloperen en toen paste het niet zo helemaal meer Clown Balk van 4a tussen zijn benen en op de een of andere manier op twee kleine galopsprongen nog over de oxer eruit(wel de achterste balk eraf). Had alleen niet verwacht dat ot dat ging doen, dus ik zat al iets terug om de noodrem op te vangen en toen gingen we springen Clown Ging er in de landing dus nog bijna vanaf Nagelbijten / Gniffelen
Maar verder super rondje.
Tweede parcours een pechbalkje, maar toen sprong hij echt superfijn rond! Kreeg ook van meerdere mensen een complimentje dat het zo simpel ging.

Was nog twee keer tweede(M/Z bij elkaar) dus heb mijn startgeld ook weer terug verdiend Haha!

Hoe hadden de noord-hollanders het in sneek gedaan in het Z en ZZ? (niet gewonnen dus iig Knipoog )

Citaat:
Heb vandaag ook gesprongen in Sneek.
1e rondje M, Pim ging heel fijn en we konden goed ritme houden. Helaas 1 pechbalkje onderweg.
2e rondje Z (HC) gedaan. Wederom een fijn gevoel, ondanks 2 balkjes onderweg. Als ze zo blijft gaan, dan duurt het niet zo lang meer voor het eggie in het Z.
Vanmiddag nog ff met Kees naar het bos geweest. Lekker genieten.

Super dat Pim zo goed ging! Dat wordt dus ook snel Z starten zo te horen Ja

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 20:18

volgens mij had marco niet zo bijzonder gereden! en henry volgens mij ook niet...voor wie werkt hij eigenlijk? Bloos

ik zat er in het M te laat op! had ook 2 balken... ging voor geen meter Bloos
Z hc ging overigens super!! foutloos!! kreeg ook veel complimenten van mensen! erg leuk!

animo ging 1e pc goed! goed te rijden... 1 dom foutje op de 1e van een dubbel... laat ze het voorbeen hangen!
2e rondje was dramatisch...ze was zo heet... Bloos kon er niks mee
voglens mij had ik wel meer dan 20 strafpunten Tong uitsteken heb nog ergens een volte gereden...denk maar er maar meteen een oefenrondje van... voor de punten hoef ik het ook niet te doen...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 20:31

Ok, zal straks weleens bellen.

Henri werkt voor het maalwater, had je kunnen zien op de dekjes en vrachtwagen Knipoog

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 20:32

ja ik heb niet opgelet...(boeit Mij ook niet zo hele veel Tong uitsteken ) wies maalwater?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 20:41

Een aardig bekende stoeterij. Fokken vnl holsteiners.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 21:17

Zo er is weer aardig wat afgesprongen vandaag! Haha! Geloof dat iedereen op zich wel tevreden was zo te lezen. Wat ben ik blij met een bejaardentpoic, heb gewoon erg weinig tijd lately.
BT, hoe gaat het nu met je vader?
Kimdepim, ik zou voor de zekerheid toch idd zn rug en alles na laten lopen, misschien zit er gewoon net iets verkeerd zeer gaat doen op het moment dat hij in een bepaalde houding gaat lopen?

Ik had vandaag crosstraining in Moordrecht. Was erg benieuwd hoe Tal het zou gaan doen, aangezien ze met springen de laatste tijd super enthousiast is. Nou dat enthousiasme houdt ze, en samen met een heelrijk winterzonnetje en kou heb ik nog niet eerder op zo'n bommetjeTal gezeten hihi. Heb paar leuke foto's maar die moet ik nog even uitzoeken. Wel alvast voorproeffilmpje voor de liefhebbers. Dit was het laatste rijtje van de les. Zat er dik 1,5 uur op, maar ze vond het evengoed nodig om (weer) jolig te doen Haha! De film regiseeur vond alleen niet dat zoiets leuk was om te filmen en was alweer gestopt, dus alleen een eerste aanzet staat er nog op.

http://www.zippyvideos.com/6919056406394756/moordrecht/

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 23:09

Klinkt leuk Talida, was de bodem een beetje te doen?

RK, ik heb geen lange chaps van neopreen maar gewone waterdichte chaps, de buitenzijde lijkt een beetje op hetzelfde spul als waar waterdichte dekens van gemaakt zijn. De binnenzijde is gevoerd met fleece, ben er heel blij mee! Ik heb het idee dat die neoprene uiteindelijk toch wel doorlekken na een dagje regen, maar dat kan ook aan mij liggen.

Lekker dat iedereen naar tevredenheid heeft gesprongen en Gomir gefeliciteerd met je prijs.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 23:22

he canter van wat voor merk zijn die? Mn collega heeft altijd erg last van natte benen...misschien is het wat voor haar

Bodem was goed, de inrijdbak was in de schaduw van de rijhal wat drassiger, maar verder goed

hier staan de fotootjes:
viewtopic.php?f=10&t=695036&hilit=

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 15:38

Gefeliciteerd Gomir. Hoeveel wp heb je nu in het Z? En denk je ook stiekum al aan ZZ? Knipoog

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 17:01

Talida... die ligt nu in het ziekenhuis... Bloos ik ben net terug van mijn stage... zal straks mijn moeder even bellen..
hij wordt morgen geopereerd. dus vandaag alle voorbereidingen..

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 19:38

Scum: ik denk al regelmatig aan het ZZ, met name dat ik blij ben dat ik dat voorlopig nog niet moet. Ik hoop ook heel hard dat je straks tot 40 punten door mag rijden *LOL* (of dat niet promoveren, maar dat geldt dan alleen als je maar één startkaart hebt en de merrie gaat in de loop van volgend jaar toch ook weer mee dus dat schiet niet op Clown )
Heb geloof ik 9 punten nu, mag dus nog wel even Z rijden. Heb vaak net twee balkjes, omdat ik zelf nog teveel steken laat vallen dus dan gaat het niet zo hard Knipoog

Sterkte BT!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 19:54

Dus met 1 wp mag je naar het ZZ? Dat is stiekum toch wel heel gaaf hoor Ja

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 20:45

hier paar plaatjes van de animo

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
dit gebeurd er als ze heet is...dan stijgen we op in de galop Haha!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:21

BT: Het is wel een mooi dier zo te zien?

Salme heeft Alice een gekneusde enkel geslagen in het bos Bloos Het is wel een rare merrie hoor Whoosh!