Netjes Kim!
Ik doe niet zo erg aan kerstkaarten, stuur er hooguit een stuk of tien 
Scheelt GvdT ook weer werk 
reeskees schreef:@Gomir, idd de NH-ers komen naar Sneek, maar gelukkig werd de ZZ/Z wel gewonnen door een Friese ruiter

Hoe hebben de Friezen in AP gesprongen?
Waren er achteraf niet zoveel, een van de mensen die opgegeven waren was eigenlijk een ponyruiter voor de volgende wedstrijd 
Tineke had er het eerste parcours drie af en verder weet ik het eigenlijk niet meer. Heb ook bijna niets gezien, had perfect getimde dus kon er zelf bijna meteen op gaan zitten.
Ik had het eerste parcours twee fouten. Heb heel 4ab ongeveer afgebroken, verder wel een superfijn rondje. Ik wilde naar de dubbel toe iets toerijden en dan zou ik ook heel mooi inkomen. Maar er stonden drie parcourshulpen op een rijtje naar de hindernis toe en toen ging otje ipv iets toelopen juist steeds korter galloperen en toen paste het niet zo helemaal meer
Balk van 4a tussen zijn benen en op de een of andere manier op twee kleine galopsprongen nog over de oxer eruit(wel de achterste balk eraf). Had alleen niet verwacht dat ot dat ging doen, dus ik zat al iets terug om de noodrem op te vangen en toen gingen we springen
Ging er in de landing dus nog bijna vanaf 
Maar verder super rondje.
Tweede parcours een pechbalkje, maar toen sprong hij echt superfijn rond! Kreeg ook van meerdere mensen een complimentje dat het zo simpel ging.
Was nog twee keer tweede(M/Z bij elkaar) dus heb mijn startgeld ook weer terug verdiend 
Hoe hadden de noord-hollanders het in sneek gedaan in het Z en ZZ? (niet gewonnen dus iig
)
Citaat:
Heb vandaag ook gesprongen in Sneek.
1e rondje M, Pim ging heel fijn en we konden goed ritme houden. Helaas 1 pechbalkje onderweg.
2e rondje Z (HC) gedaan. Wederom een fijn gevoel, ondanks 2 balkjes onderweg. Als ze zo blijft gaan, dan duurt het niet zo lang meer voor het eggie in het Z.
Vanmiddag nog ff met Kees naar het bos geweest. Lekker genieten.
Super dat Pim zo goed ging! Dat wordt dus ook snel Z starten zo te horen