Even bijgelezen.. Maar in der daad Annemieke het is erg veel ! Iedereen die prijs had nog een keer gefeliciteerd!! En in der daad erg leuke foto's Vief!! Lielle, dat zijn in der daad veel spullen...maar het ziet er allemaal super uit !!
Ik heb net Wonderland gelongeerd en mijn pa zei voor de gein van nou ga je er opzitten? En ik zo hmmm kan wel even gaan hangen! Dus ik erophangen in mijn korte broek! Hij was wel braaf eerst even op en afstappen maar dat vind hij nog eng. Maar toen ik erop hing en dan stappen maakte hem niet zo veel uit! Maar voor dat ik er echt op ga zitten is hij al naar de keuring geweest. Niet alles tegelijk!
ow en op marktplaats staan 2 paarden te koop die wij hebben gefokt!
Als je zoekt op: Chique sport en/of fokmerrie van afstamming farmer/voltaire en dan in de provincie brabant krijg je rosella. Zij is een halfzus van Turella.
En de dochter zeer waarschijnlijk ook. Dat is een 4 jarige niveau. Maar die staat in Gelderland! Dus wie nog een leuk paard wil!
Sunny was vervelend, Piet was gek en Violin was lui. Wat een feest was het weer vandaag Maar gelukkig is er morgen weer een dag en is het vast weer helemaal anders met die gekke beesten
Heb net gebeld met een hengstenhouder uit ierland, ze belt meover 20 min terug. Hopelijk is deze hengst wel beschilbaar. Plaats pas een foto als het zeker is deze keer..
Leuk dat je er donderdag bij bent in Ede, Lielle! Ik heb er heel veel zin in! Apart ook dat het op een "werkdag" is, staat wel leuk om te zeggen tegen collega's Het is bij ons wel knetterdruk met evenementen in diverse panden van de bank, maja het paardrijden stond al langer gepland. Een grote bbq (400 personen) is tot 3 keer toe van datum gewijzigd, dus daar kun je in je planning sowieso moeilijk rekening mee houden
ammi: en is de hengst beschikbaar? met mijn vader gaat het redelijk, heeft nog wel eens pijn, morgen moet hij naar het ziekenhuis... spannend...
Muis was vandaag NIET lief ze stond alleen maar te stuiteren, dus heb de slof erbij gepakt, maar ze werd zo link, dat ik maar ben afgestapt (en wie mij kent...ik stap niet snel af ) heb haar eerst flink bijgezet en gelongeerd.... was woest daarna maar snel in de stapmolen gezet
BT: helaas, helaas, bij mij ging het dus ook al kloten Maar zoals ik Muis haar karakter voorstel wordt ze altijd link van een slof of is dat niet waar?
alleen als ze al beledigd is... ze ramt er dwars doorheen ik rijd niet heel vaak met slof, maar meestal gaat het wel goed, ze moet er even doorheen. maar vandaag was ze al zo gepikeerd... dan plak ik haar het liefst achter het behang!!!