[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 00:42

ik ook alleen staart,benen en hoofd, toen kon ik mijn handen niet meer fatsoenlijk bewegen

reeskees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 00:56

Biertabje schreef:
:P ik ook alleen staart,benen en hoofd, toen kon ik mijn handen niet meer fatsoenlijk bewegen

Je mag dan wel oppassen dat je je handen dan niet stoot, want dan kunnen je vingers er zo wel afbreken
Toen ik vanaochtend van Keessie afstapte en met mn bijna bevroren voeten op de grond kwam, voelde dat ookniet echt prettig
Zie je morgen op de wedstrijd

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 02:02

mm --> jammer dat de hengst niet door was. Wij hadden dat ook met Piet. Die was ook door de eerste bezichtiging. Voor de tweede bezichtiging had hij zichzelf opgehangen in de vrachtwagen. Hij wa s helemaal moe van het worstelen, dat hij zichzelf niet meer kon laten zien. hij zag er ook niet uit, want was helemaal bezweet. Was dus ook niet door om een vervelende reden.

Vief --> Hihi lieve tekening! En ook wel een erg lieve actie van sammie

BT --> Wassen.. Fijn die schimmels

Marieke --> Wat jammer dat het zo ging met rex. Echt balen, maar hopelijk gaat het met die ander morgen wel goed!

Andrea --> Kan me voorstellen dat je zo blij bent Maar dachten jullie serieus aan de slacht?

Ik ben net terug van een house-warming party van 3 vriendinnen. Was heel gezellig, maar moest om 1 uur thuis zijn van mijn ouders. Want: 'morgen heb je wedstrijd en dat wil je zelf'

Vandaag even met virma gereden en die ging echt fijn Gelukkig met die ook een keer vooruitgang.

Piet even gelongeerd, maar die was weer erg stout.

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 02:15

Iedereen morgen in Wanroy weer succes

(vage zinconstructie, maar ik ga slapen )

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 10:15

Iedereen succes vandaag (als het nog gelezen wordt )
Ik ga me aankleden, moet over 3 kwartier richting stal
@ Marieke jammer dat het zo'n klote organisatie was in Wanroy veel succes met Pico!

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 10:22

ben er ook even Ook wat gemengde gevoelens over Wanroy Ik had Raimaer thuis al even laten lopen, de ergste energie eraf, en dat leek te helpen want op het voorterrein liep ze super, dus ik ging met een goed gevoel de ring. Meld me netjes bij de jury, en spontaan (zij wilde aanstappen en ik zei nee) staat Raimaer op haar achterbenen mee te groeten, zo hoog dat ze boven het juryhok uitstak. Dat heeft ze in de proef niet meer gedaan en er zaten nog redelijke stukken maar het commentaar was (terecht) "proef met te veel spanning". Uiteindelijk 150 punten en 20e (vd 25). Ik baal er goed, en ik weet ook niet wat ik ermee aan moet. Ze is gewoon ongehoorzaam op dat moment, maar straffen heeft geen zin want daar wordt het alleen maar erger van. Ze wil dan gewoon veel te hard en zodra ik dat begrens, begint de ellende. Maar goed.

Daarna laaaaaang rond gehangen, en net als Marieke om 6 uur gaan opzadelen en bij binnenkomst in de losrijhal horen dat ze om kwart over zes zouden beginnen en dat ik er NU in moest. Gelukkig riep Chantal "ik ga wel" zodat ik nog een kwartiertje heb losgereden met een paard dat alle kanten op stuiterde door de hectiek in de losrijhal, met tractoren, crosshindernissen + bouwers en veel boze ruiters. Raimaer sprong wel extra, maar fijn rijden was het niet. Uiteindelijk maar richting ring gegaan en hoewel ze nog knpotsknettergek bleef wel foutloos gesprongen met dank aan Raimaer die zich geweldig over hindernis 4 worstelde uit een onmogelijke afstand.

We waren om 9 uur thuis (gomir en haar moeder logeerden bij ons) en na nog wat geOH over (oa) paarden was het bedtijd. Gomir moest al weer om 6 uur weg voor het srpingen, ik heb nog geen idee hoe dat gegaan is maar de dressuur ging voor een paard dat nog nooit een proefje had gelopen best heel aardig, met 157 punten.

Andrea, fijn vam Madine! Ik zou die jagers wel wat kunnen doen zeg

Anja, Samos gaat toch al lekker vooruit, goed hoor.

Vief, lief hoor

Marieke, ik heb die 2e stop gezien op het voorterrein en dat was een K*geintje. Verstandig om Rex even thuis te laten.

Sjaan, op naar je wp.

MM, jammer van je Wonderland. Ik ben ook wel benieuwd naar je dilemma.

Zo, ik ga wat nuttige dingen doen, tot vanavond.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 10:40

viefdepief schreef:
Ik heb net echt een paar uur met twee vriendinnen aan Geschiedenis gewerkt, moeten we een verslag, powerpoint en een werstuk maken *pffffff*
Hadden we net het verslag afgemaakt wil ik het nog even aan m'n moeder laten zien, weg verslag!
Hele computer overhoop gehaald, mappen gezocht, maar vond hem nergens ook niet bij net geopende mappen.
Uiteindelijk na zo'n 35 minuten gevonden onder een hele rare map
Maar met de zoekfunctie van de computer kwam ik daar ook niet bij?
Maarja heel blij dat ik het weer gevonden heb en gelijk ook maar even op m'n hotmail gezet

had je uit een mailtje geopend? Dan staat het in je temporary files.

Tien

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 12:18

Andrea --> Gelukkig weet je het nu, hopenlijk gaat het nu de goede kant op

Marieke --> Balen dat het met Rex zo fout ging. Succes met Pico!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 12:20

Klinkt echt flukt daar, dat springen. Als er zoveel mensen niet weten dat het springen vroeger gezet is, dan moet de organisatie toch een lampje gaan branden.

Marieke, goede beslissing dat je Rex thuislaat. Ik hoop dat je hem dressuurmatig toch nog lekker aan het werk krijgt.

Tot straks!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 14:33

Jeetje, wat een gedoe daar in Wanroij, ik hoop dat het met de cross beter gaat. Goeie beslissing hoor, Marieke, om Rex thuis te laten!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 14:39

Wat belachelijk zeg dat ze zo ineens om 6 uur gingen beginnen!
En ik vind het heel goed van je Marieke dat je besloten hebt niet te starten, is vast ook beter aangezien je er zo ook geen lekker gevoel aan overhoudt.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 14:46

andrea16 schreef:
Wat belachelijk zeg dat ze zo ineens om 6 uur gingen beginnen!
En ik vind het heel goed van je Marieke dat je besloten hebt niet te starten, is vast ook beter aangezien je er zo ook geen lekker gevoel aan overhoudt.

ja idd belachelijk..

ben benieuwd wat iedereen vandaag in Wanroy gaat doen

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 15:19

Ja, ik ook!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 15:33

MM, moeilijk om er als buitenstaander over te oordelen en dat doe ik dan ook niet

Marieke, balen van Rex maar super van Pico.

Als ik de beide verslagen zo lees is het daar wel een beetje een zooitje geweest.
Ik ben benieuwd naar de verslagen.

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 17:24

Wat een gedoe daar in Wanroy!

Ik ga zo weg naar wedstrijd met Violin. Ze heeft voor het eerst knotjes in en het ziet er schattig uit

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 17:31

Haha, lief he die knotjes

Succes!!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 17:39

ik ben net terug van mijn 1e officiele wedstrijd met mijn schimpie ....

verslag volgt...

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 17:52

Jeetje, wat een verhalen uit Wanroy....! Zou niks voor mij zijn, al die losspringstress

Ben benieuwd naar de resultaten!

Ik had vandaag weer springwedstrijd. Na de vorige keer (2 keer 3 balken) heb ik hard geoefend op het aan elkaar rijden van mijn paard, en toch wel met resultaat. 1e parcours 1 balk. Tweede parcours was twee fasen. Eerste fase was ik foutloos, tweede fase 1 balk. Dat was goed voor een 5e prijs Ik ben weer helemaal blij met mijn Ossie!!

Weet iemand hoe dat met winstpunten zit in een twee-fasen parcours?

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 17:58

BT: verslagverslagverslagverslagverslagverslag!!!!!!!

miss_jumpy: Gefeliciteerd, echt super! Bij ons is het tweede parcours nooit voor winstpunten dus ik weet daar niets vanaf.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 18:04

he wat super MJ!!!! gefeliciteerd hoor!! daar zit vooruit gang in!!

nadat ik gister in de kou muis had staan wassen, stond ze vanmorgen met allemaal gele vlekken over de staldeur te kijken pfff was toch niet zo'n goede keuze zo'n schimmel

ik kwam zoals wel vaker schaamschaam te laat
kon dus niet meer parcours lopen dus even aan RK gevraagd hoe de afstanden stonden

het inrijden ging dit keer anders dan anders, had er geen goed gevoel bij, net of ze het bit niet wilde accepteren en als ik dan naar de sprong toe een ophouding wilde maken,stak ze haar neus eruit en ging over in draf/half galop dus ik zag het een beetje somber in! maar opvallend was wel dat ze erg voorzichtig sprong! toen het parcours in... alles heel eng natuurlijk! en springen was ze deed wowie af en toe pakte ze me, maar over het algemeen was het een lekker in tempo gereden parcours al zeg ik het zelf foutloos... toen de barrage, niet gelopen natuurlijk, geen idee wat Muis zou doen, was immers onze 1e barrage ooit!! maja wie niet waagt wie niet wint! er zaten wat slordige lijntjes in, maar ook een paar mooie krappe, en ze sprong nog steeds zo mooi voorzichtig!! het voelde zo goed!! foutloos en tot dan toe 1e stek! uiteindelijk werd ik 2e!! (BIG SMILE)
toen 2e parcours, een klassiek direct op tijd! je kon niet echt veel binnendoor ofzo...en ik moest ook maar afwachten hoe Muis het zou oppakken. maar ze deed het weer super foutloos rondje en 1e prijs

wowie ben echt super blij!!! ze pakte zo goed op! de parcoursbouwer/instructeur kwam al meteen naar me toe dat ze zo allemachtig voorzichtig was en dat het een super knol was LIEF
er stond nog een man bij die graag wilde weten wat voor een het was enz, want hij vond haar zo goed blablabla, ach je kent het wel, soort (ver)koop praatje

nou Muis mag blijven!!!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 18:07

Gaaf BT!!!!!!
Jij bent echt lekker bezig

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 18:17

Woooh BT, zeer goed bezig!!!!! Echt super gedaan en leuk dat je zulke complimenten krijgt

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 18:38

miss_jumpy schreef:
Jeetje, wat een verhalen uit Wanroy....! Zou niks voor mij zijn, al die losspringstress

Ben benieuwd naar de resultaten!

Ik had vandaag weer springwedstrijd. Na de vorige keer (2 keer 3 balken) heb ik hard geoefend op het aan elkaar rijden van mijn paard, en toch wel met resultaat. 1e parcours 1 balk. Tweede parcours was twee fasen. Eerste fase was ik foutloos, tweede fase 1 balk. Dat was goed voor een 5e prijs Ik ben weer helemaal blij met mijn Ossie!!

Weet iemand hoe dat met winstpunten zit in een twee-fasen parcours?

Die losspringstress zou ook niks voor mij zijn
Op de Kampioenschappen gingen ze elke keer de hindernis optrekken net als ik aanreed en al lang oxer geroepen had. Ging toen ook voor geen meter en ben toen maar gewoon tussen de dressuurruiters gaan rijden

Fijn dat het springen zo lekker ging
Winstpunten weet ik niet

Mijn verslag komt zo eerst nog even verder bijlezen

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 18:49

Ik kan ook niet tegen het losrijden in een kleine ruimte met allemaal stressende ruiters om me heen. Dan blijf ik maar gewoon stappen maar ja, dat komt meestal mijn prestatie niet ten goede Dus dan moet ik van mijn vader blijven losrijden maar ik kan dat gewoon niet goed als het zo'n gestress om me heen is.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 18:50

Was dus niet meer zo veel bij te lezen hahaha
@ BT, super hoor!! Niet verkopen hoor, anders moet je weer een nieuwe zoeken

Maar mijn wedstrijd:
Sam was vanochtend al best wel braaf op stal, ingevlochten en voetje gewassen en op naar Haarle.
Daar eerst nog even opgewarmd in de kantine en toen op gaan zadelen. Toen we in de losrijbak kwamen begonnen ze net met de huldiging van de vorige klasse met muziek en alles dus Sam was al weer lekker druk. Na de huldiging kwam er ook nog een tractorretje de bak slepen en toen ben ik maar even buiten op het parkeerterrein gaan stappen..
Toen weer naar binnen en verder gegaan met losrijden, niet te veel op druk gereden gewoon goed ontspannen en een beetje voltes enzo gereden.
Toen al snel de ring in. Gelukkig stonden er geen ski's en sneeuwpoppen meer zoals vorig jaar, maar op elke letter hadden ze een bloemstukje met kerstballen gedaan. Heel veel pony's vonden dat natuurlijk vresselijk eng, maar wonder boven wonder deed Sam er niks op uit. Een rondje om de ring gereden en toen de ring in gegaan.
Het proefje ging erg fijn
Sam liep er mooi doorheen en zelfs de contra ging goed
Had voor een wending om de achterhand zelfs een acht

Alleen op het laatst was ie iets sloompjes, waardoor de overgang naar stap een beetje te laat en te veel naar halthouden was, maar verder erg tevreden

Toen de prijsuitreiking, toch nog wel een beetje spannend, wist wel dat de kans erg groot was dat ik kampioen zou zijn (ik had 2 plaatsingspunten en die achter mij stonden 6) Maar ik was eerste geworden met 165 punten.
Nummer twee zat er nog een flink eind onder met 150 punten en voor de rest hadden ze erg belabberd gereden (130 enzo)
Dus.. Kringkampioen

Toen nog twee uur op de huldiging moeten wachten en toen weer opgezadeld, Sam was wel heel braaf en vond alleen het omdoen van de sjerp een beetje spannend, met de ere ronde nog even heel hard achter een paar C pony's aangescheurd en toen lekkern aar huis gegaan
Op naar de Overijsselse