Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Biertabje schreef::P ik ook alleen staart,benen en hoofd, toen kon ik mijn handen niet meer fatsoenlijk bewegen
viefdepief schreef:Ik heb net echt een paar uur met twee vriendinnen aan Geschiedenis gewerkt, moeten we een verslag, powerpoint en een werstuk maken *pffffff*
Hadden we net het verslag afgemaakt wil ik het nog even aan m'n moeder laten zien, weg verslag!
Hele computer overhoop gehaald, mappen gezocht, maar vond hem nergens ook niet bij net geopende mappen.
Uiteindelijk na zo'n 35 minuten gevonden onder een hele rare map
Maar met de zoekfunctie van de computer kwam ik daar ook niet bij?
Maarja heel blij dat ik het weer gevonden heb en gelijk ook maar even op m'n hotmail gezet
andrea16 schreef:Wat belachelijk zeg dat ze zo ineens om 6 uur gingen beginnen!
En ik vind het heel goed van je Marieke dat je besloten hebt niet te starten, is vast ook beter aangezien je er zo ook geen lekker gevoel aan overhoudt.
miss_jumpy schreef:Jeetje, wat een verhalen uit Wanroy....! Zou niks voor mij zijn, al die losspringstress![]()
Ben benieuwd naar de resultaten!
Ik had vandaag weer springwedstrijd. Na de vorige keer (2 keer 3 balken) heb ik hard geoefend op het aan elkaar rijden van mijn paard, en toch wel met resultaat. 1e parcours 1 balk. Tweede parcours was twee fasen. Eerste fase was ik foutloos, tweede fase 1 balk. Dat was goed voor een 5e prijsIk ben weer helemaal blij met mijn Ossie!!
Weet iemand hoe dat met winstpunten zit in een twee-fasen parcours?