Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
missmuts schreef:Ik dacht dat Hans Feijth foto's had genomen, maar ik kan zijn site niet op.
viefdepief schreef:Ghehehe, familiezak
Lielle schreef:welke site is dat?
GvdT schreef:RT gecondoleerd.
Canter ik ben ook in Wieringerwerf en wel van donderdag t/m maandag.
Zaterdag start ik zelf, zondag rekenkamer, maandag opruimen en morgen uitvlaggen en bloemschikkenVrijdag de hindernissen "aankleden", met plantjes voor de grapjassen hier
![]()
Ik ben niet in het bezit van een digi, ik weet ook niet of ik nog op bokt kom morgen want ik moet om 8.30 in het bos zijn. Is een uurtje rijden voor mij en ik wil als het niet regent mijn paarden voor die tijd gedaan hebben.
Bedenk me nu dat de pony wsl vrij krijgt anders moet ik daar al om 5.00 op wil ik het reddenen ik weet niet of ik 's avonds nog puf heb.
Ik las net wel dat de meeste verwachte regen in het zuiden van het land gaat vallen dus laten we hopen dat ze het nu een keer goed hebben.
Anja ik was al helemaal blij na 5 weken niet rijden dat ik er weer op mocht, dus ik kan me voorstellen hoe je je voelt.
miss_jumpy schreef:Brr, net verhaal gehoord van een stal bij ons in de buurt langs een provinciale weg. Paard ontsnapt, liep de weg op en aangereden. Ze hebben het paard ter plekke af moeten laten maken. Krijg altijd de kriebels van zulke verhalen....